De foto's zijn beter als een kaartje, moet ik er 1 voor je uitprinten?quote:Op maandag 28 februari 2005 14:11 schreef Robertje het volgende:
Leuke foto's...zag ze gisteren al maar ik heb ze bewaard voor de maandagwerkdag. Kan ik rustig kijken. Bedankt voor je kaartje
Stuur je hem dan deze kant op? Zo maar ff op je site kijken.quote:Op maandag 28 februari 2005 14:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De foto's zijn beter als een kaartje, moet ik er 1 voor je uitprinten?
Sjoer, zet hier je adres maar neerquote:Op maandag 28 februari 2005 16:11 schreef Robertje het volgende:
[..]
Stuur je hem dan deze kant op? Zo maar ff op je site kijken.
Ik heb hem al ontvangenquote:Op maandag 28 februari 2005 19:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Sjoer, zet hier je adres maar neer
Ik zou alle plaatjes nu van mijn site kunnen linken als het teveel wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:46 schreef huiz het volgende:
Ah, hier komt al dat dataverkeer vandaan
Leuke foto's Pea!
Nee joh, ben je gekquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zou alle plaatjes nu van mijn site kunnen linken als het teveel wordt
Ik heb er idd een heel aantal uitgezocht om af te drukkenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:18 schreef huiz het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek
Deze maand heb ik wel het dataverkeer moeten verdubbelen maar dat was omdat een of andere wazige weblog 2 foto's (volgens mij oorspronkelijk op Fok gepost) ook op hun site hadden gezet. En die trokken 150 keer meer dataverkeer dan jouw foto's. Mooi laten staan dus, kan nog wel 100x zoveel bij
Maar er zitten echt geweldige platen tussen! Dat worden wel een paar beste plakboeken zeker
Ik denk ik doe het even verkeerdquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:46 schreef MarliesN het volgende:
Ooehh ik ga binnenkort ook naar HurghadaIk hoop alleen dat ik geen onthoofde kippen tegenkom...
![]()
Het was er maar 1tje hoor, en dat was dan nog in de woestijn, ver weg van het strand en de zee. Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:46 schreef MarliesN het volgende:
Ooehh ik ga binnenkort ook naar HurghadaIk hoop alleen dat ik ging onthoofde kippen tegenkom...
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |