Het is een bokkepootje of je het nou wil weten of nietquote:
Het is een koereiger. Een van de kleinste zilverreiger soorten.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dit is een zilverreiger (geen idee of het de grote of de kleine is, ik vermoed een kleine).
Je hebt gelijk! http://www.dutchbirding.nl/pics/pictures.php?page=1&id=1579 Hier staat ie, dat is dezelfde...Mysterie opgelostquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:58 schreef Skua het volgende:
[..]
Het is een koereiger. Een van de kleinste zilverreiger soorten.
Een kleine zilverreiger heeft gele poten en een zwarte snavel, deze heeft het net andersom
Verder een heel mooie vakantiereportage!!
Ja even alles kwijt, heerlijk. Een andere wereld waar je in stapt. Als je echt uitgebreid wil kijken kan je morgen op mijn site kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:46 schreef Ymke het volgende:
Leuke vakantie gehad Peatje?
Ik zit nu op mn werk , morgen zal ik je fotos uitgebreid bekijken
Kijk eens aan je hebt een eigen site ,quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja even alles kwijt, heerlijk. Een andere wereld waar je in stapt. Als je echt uitgebreid wil kijken kan je morgen op mijn site kijkenBen ze daar nu naartoe aan het verhuizen, en een beetje meer dan hier.
Leuk! Ben benieuwd naar je commentaarquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:30 schreef Ymke het volgende:
[..]
Kijk eens aan je hebt een eigen site ,Ik ga ze morgen bekijkn
Dat is altijd een probleem in Egypte. Attendeer de toeristenpolitie erop en het gebeurt niet meer!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:46 schreef pea4fun het volgende:
Het dorp was volgens een stel wat er geweest was niet zo leuk omdat ze alle winkeltjes werden binnengetrokken. Op straat gingen mensen gewoon voor ze staan zodat ze er niet door konden...Nou dan hoef ik al niet meer. Bovendien waren er genoeg winkeltjes bij de hotels
Het was niet alle dagen warm, maar heb wel veel gesnorkeld ja. 1 dag met zo'n boot mee, de rest voor het hotel, waar ook heel veel vis te zien was. Wel uitkijken geblazen voor de zeeegels. Maar zolang je niet ging staan op op rond het koraal was het veilig. Het was heel erg mooi....
Ik ben erg lui in die dingen. Als ik ooit nog een keer die kant op ga en meer wil zien ga ik in georganiseerde vorm. Dan heb je er minder last van. Net als nu met die excursies, dat was gewoon heel goed geregeld.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:50 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Dat is altijd een probleem in Egypte. Attendeer de toeristenpolitie erop en het gebeurt niet meer!
Dank je Bowiefanquote:Op zondag 27 februari 2005 02:18 schreef Bowiefan het volgende:
Zitten mooie feauteauz bij hoor
welterusten [afbeelding]
Toch ben ik regelmatig door de knieen gegaan of ergens opgeklommen. Wellicht wordt dat duidelijker zichtbaar als alle kiekjes ertussenuit zijn als familie en vrienden eenmaal de foto's gezien hebben.quote:Op zondag 27 februari 2005 15:48 schreef Ymke het volgende:
Ha peatje
Lijkt me een hele leuke vakantie te zijn geweest. Er zitten zeker mooie fotos tussen , mooie portretten ook
![]()
Maar van mij mag je wel veel meer spelen met het camerastandpunt , het lijkt me dat bijna alle fotos vanaf gezichthoogte zijn geschoten. Zak eens op je knieen of ga liggen .Kan een hoop leuke plaatjes opleveren.
Geef maar weer een gil als je ze opnieuw geordend hebt , kan ik ze ook wat makkelijker beoordelen . die met die kruiken en jje portretten zijn voor mij het mooistequote:Op zondag 27 februari 2005 17:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Toch ben ik regelmatig door de knieen gegaan of ergens opgeklommen. Wellicht wordt dat duidelijker zichtbaar als alle kiekjes ertussenuit zijn als familie en vrienden eenmaal de foto's gezien hebben.
Ok doe ikquote:Op zondag 27 februari 2005 21:34 schreef Ymke het volgende:
[..]
Geef maar weer een gil als je ze opnieuw geordend hebt , kan ik ze ook wat makkelijker beoordelen . die met die kruiken en jje portretten zijn voor mij het mooiste
De foto's zijn beter als een kaartje, moet ik er 1 voor je uitprinten?quote:Op maandag 28 februari 2005 14:11 schreef Robertje het volgende:
Leuke foto's...zag ze gisteren al maar ik heb ze bewaard voor de maandagwerkdag. Kan ik rustig kijken. Bedankt voor je kaartje
Stuur je hem dan deze kant op? Zo maar ff op je site kijken.quote:Op maandag 28 februari 2005 14:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De foto's zijn beter als een kaartje, moet ik er 1 voor je uitprinten?
Sjoer, zet hier je adres maar neerquote:Op maandag 28 februari 2005 16:11 schreef Robertje het volgende:
[..]
Stuur je hem dan deze kant op? Zo maar ff op je site kijken.
Ik heb hem al ontvangenquote:Op maandag 28 februari 2005 19:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Sjoer, zet hier je adres maar neer
Ik zou alle plaatjes nu van mijn site kunnen linken als het teveel wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:46 schreef huiz het volgende:
Ah, hier komt al dat dataverkeer vandaan
Leuke foto's Pea!
Nee joh, ben je gekquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zou alle plaatjes nu van mijn site kunnen linken als het teveel wordt
Ik heb er idd een heel aantal uitgezocht om af te drukkenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:18 schreef huiz het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek
Deze maand heb ik wel het dataverkeer moeten verdubbelen maar dat was omdat een of andere wazige weblog 2 foto's (volgens mij oorspronkelijk op Fok gepost) ook op hun site hadden gezet. En die trokken 150 keer meer dataverkeer dan jouw foto's. Mooi laten staan dus, kan nog wel 100x zoveel bij
Maar er zitten echt geweldige platen tussen! Dat worden wel een paar beste plakboeken zeker
Ik denk ik doe het even verkeerdquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:46 schreef MarliesN het volgende:
Ooehh ik ga binnenkort ook naar HurghadaIk hoop alleen dat ik geen onthoofde kippen tegenkom...
![]()
Het was er maar 1tje hoor, en dat was dan nog in de woestijn, ver weg van het strand en de zee. Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:46 schreef MarliesN het volgende:
Ooehh ik ga binnenkort ook naar HurghadaIk hoop alleen dat ik ging onthoofde kippen tegenkom...
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |