ja 4 maart gaan we er weer aan gelovenquote:
En dan voornamelijk Kimi he?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:03 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja 4 maart gaan we er weer aan geloven
* JPM01 heeft super veel zin en is benieuwd naar de mclarens![]()
geen kimi dusquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En dan voornamelijk Kimi Montoya he?
McLaren gaat kampioen worden. Ik voel het![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:03 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja 4 maart gaan we er weer aan geloven
* JPM01 heeft super veel zin en is benieuwd naar de mclarens![]()
ik ben meer voor Montoya, maar als team vind ik williams een leuk team, maar ik twijfel natdat ze kritiek op Juan haddenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik wist het wel
We zijn iig allebei voor McLaren![]()
Ben vooral benieuwd wat onze landgeno(o)t(en) gaa(t)n presterenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:00 schreef Bigs het volgende:
Mooie topicstart.. ik heb zin in het seizoenIk hoop dat McLaren dit jaar weer vooraan meedoet en ik ben ook benieuwd wat Red Bull ons gaat laten zien.
Ik weet dat je fan bent van Montoyaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:27 schreef JPM01 het volgende:
ik ben meer voor Montoya, maar als team vind ik williams een leuk team, maar ik twijfel natdat ze kritiek op Juan hadden![]()
Grindhappen na mijn vermoeden, tjah Minardi hequote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:47 schreef Sasami het volgende:
Yeah eindelijk na lang wachten en nu maar kijken hoe Christian Alberts het gaat doen.
voordat montoya in de F1 kwam was ik fan van Mika Hakkinenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet dat je fan bent van Montoya![]()
Je kan toch ook voor Williams en McLaren zijn. Ik ben persoonlijk naast fan van Kimi en McLaren ook fan van Mark Webber. Dat kan allemaal in de Formule 1![]()
Mika Hakkinen is ook mijn heldquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:12 schreef JPM01 het volgende:
voordat montoya in de F1 kwam was ik fan van Mika Hakkinenen eigenlijk klein beetje voor mclaren
![]()
Twee keer 6 maart (in de OP).quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:33 schreef JPM01 het volgende:
...
Vrijdag 4 maart 2005
...
Zaterdag 6 maart 2005
...
Zondag 6 maart 2005
..,
officiele website circuit
En niet zolas het vorig seizoen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:27 schreef zjroentje het volgende:
Dat het vooral maar een spannend seizoen wordt.
en wat moet schumacher en ferrari dan zeggen...., DANKJE WEL FIAquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik hoop dat het een spannend seizoen gaat worden, waarbij Schumacher er uiteindelijk met de titel vandoor gaat![]()
want?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:14 schreef JPM01 het volgende:
[..]
en wat moet schumacher en ferrari dan zeggen...., DANKJE WEL FIA
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:14 schreef JPM01 het volgende:
[..]
en wat moet schumacher en ferrari dan zeggen...., DANKJE WEL FIA
Ik hoop van niet. Maar de rest moet wel aan de bak. Bij McLaren zie ik niet zoveel problemen wat dat betreft. Williams en Renault hebben allebei een mindere tweede rijder. En dat BAR Dave Richards eruit geknikkerd heeft, zal hen nog lelijk opbreken.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb er weer zin in!
Ik denk dat Schumacher en Ferrari het moeilijk gaan krijgen.
McLaren en Renault zijn erg snel in de tests, Williams en BAR lijken dit jaar minder te presteren.
Ik hoop dat het een spannend seizoen gaat worden, waarbij Schumacher er uiteindelijk met de titel vandoor gaat![]()
http://www.racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=9664quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:27 schreef sooty het volgende:
[..]
Of zou Toyota als een duveltje uit een doosje presteren ?
de race is om 14:00 locale tijd, er zit 10 uur tijdverschil met australie in 14 - 10 = 4 dus 04:00 net als andere jarenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:13 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Is nou de start echt om 4 uur? of uurtje later? Dit probleem heb ik vaak bij, op andere tijden verreden, races. De gids/ teletekst geeft meestal geen goed uitsluitsel over de tijden ivm voorbeschouwing/race. Kijk smiddags is t niet erg als ik een uurtje van te voren al klaar zit, maar 's nachts net een tikkeltje meer![]()
Tssss, * At_Fundum is zelfs al in trainingquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:44 schreef calvobbes het volgende:
* calvobbes heeft ruim een maand terug over het circuit gelopen
Lijkt me wel leuk om te zien hoe het er uitziet als er geraced word. Maar ik ga niet om 5 uur opstaan
Ik weet haast wel zeker dat ze het 5e team worden (B.A.R dus). Reden: sinds ik kijk heb ik geen privé-team meegemaakt dat de top wist te bereiken en daar ook wist te blijven. Sauber wist na een goed jaar waarin ze 4e dit niveau niet te behouden en ook Jordan zakte weg. Nu zegt dit natuurlijk niets over B.A.R maar punt is wel dat ze nog geen race gewonnen hebben. Ik verwacht niet al te veel van ze, al zouden ze me best aangenaam kunnen nu het eigenlijk een fabrieksteam is met de overname door Honda.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben benieuwd hoe BAR het dit jaar gaat doen....
Ben bang dat ze Mclaren en Renault.., niet de baas kunnen...
Misschien kunnen ze nog wat stoeien met Williams.... hopelijk
Ja, je hebt wel gelijk hoor, alleen denk ik niet dat je BAR met Jordan of Sauber kunt vergelijken. Jordan heeft nooit echt een volledige steun van een motorfabrikant gehad..., of het moet Peugeot geweest zijn...quote:Op zondag 27 februari 2005 09:30 schreef Crizje het volgende:
[..]
Ik weet haast wel zeker dat ze het 5e team worden (B.A.R dus). Reden: sinds ik kijk heb ik geen privé-team meegemaakt dat de top wist te bereiken en daar ook wist te blijven. Sauber wist na een goed jaar waarin ze 4e dit niveau niet te behouden en ook Jordan zakte weg. Nu zegt dit natuurlijk niets over B.A.R maar punt is wel dat ze nog geen race gewonnen hebben. Ik verwacht niet al te veel van ze, al zouden ze me best aangenaam kunnen nu het eigenlijk een fabrieksteam is met de overname door Honda.
Daarbij zit Button al met zijn kop bij de Williams van 2005 en zal Sato weer regelmatig een Japanse joint roken (motor opblazen dus). Jammer, want ik zie B.A.R graag rijden, maar ik verwacht niet zoveel van ze.
Was ook altijd voor Hakkinen. Maar gelukkig hebben we nu Kimi en kan die de plek van Hakkinen in nemen en het schumacher eindelijk eens moeilijk maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mika Hakkinen is ook mijn held
De enige man die de afgelopen jaren een echte bedreiging vormde voor Ferrari en Schumacher. Jammer dat hij de F1 heeft verlaten![]()
lekkere usernamequote:Op zondag 27 februari 2005 20:13 schreef Der_Michael het volgende:
ziet er weer goed uit. Kan niet wachten rotdat het weer begint. Ben ook wel benieuwd hoe de banden het houden tijdens die lange runs........
Niet helemaal nee, en dat zal ik ook nooit doen. Maar het verleden maakt me wel bang dat ze een klein beetje zoals die teams terug zullen vallen.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
alleen denk ik niet dat je BAR met Jordan of Sauber kunt vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |