Als moderator hoef je geen verstand van gedichten te hebben. Als moderator moet je wel een gedicht van een schilderij kunnen onderscheiden en vervolgens de vermeende dichter vastberaden naar een der literaire topics kunnen verwijzen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb 'm gelezen!!!!:)
.....Het is je bekend dat ik geen verstand van gedichten heb he??
Hm, Gajus doet wel erg zuur de laatste tijd. Alsof ie mij probeert te imiteren.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik schrijf al niks meer...
Kom op Do2 ... wellicht schuilt in jou een groot literator.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik schrijf al niks meer...
Een oplettende poëet bestaat niet volgens mijquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet iets beter opletten de volgende keer...
En inspireerde mij om het volgende plaatje te maken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:34 schreef Gajus het volgende:
Mijn fake opgave is het Photoshop resultaat van een oude Degas met de jonge Nathalie Portman.![]()
Het lukt mij niet een zure reactie te bedenken ... het is gewoon goed.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:24 schreef OllieA het volgende:
...
En inspireerde mij om het volgende plaatje te maken.
[afbeelding]
![]()
Oefening baart kunst, Maestro.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wou dat ik het kon.
Over de maker loopt momenteel een retrospecfief-tentoonstelling.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
De titel en maker kunnen me eigenlijk gestolen worden..
Ik ben vooral nieuwsgierig naar die achterliggende bedoeling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |