quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ernst Ludwig Kirchner ( -die hadden we volgens mij nog niet gehad- ) met Self-Portrait as a Soldier, dus.
Jawel, maar op die manier komen we natuurlijk nooit aan de 100 delen...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zou wel een hoop slowchat schelen.....
Eitje.quote:The painting is one of the most important among the many Venetian-inspired pictures that dominate DGR's artistic output during the 1860s and 1870s. Elaborately decorative, it is an excellent example of the abstract way DGR handles ostensibly figurative subject matter. As its various commentators have noticed, the picture represents “the artistic soul in the act of creation” (Ainsworth 97). It is a visionary portrait of that soul as it had been incarnated in the practise of Paolo Veronese.
Correct eitje gelegd, Gellius.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:32 schreef Gellius het volgende:
Veronica Veronese (1872), van Dante Gabriel Rossetti.
Eitje.
Die fout is herstelbaar door haar een kleurspoeling te geven.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nog meer rode haren
![]()
..... ik bedenk me net dat m'nzwarte haren heeft......
Ik doe toch ergens iets fout geloof ik...........................
Ja, maar dat is toch anders Gajus...quote:Op maandag 7 maart 2005 18:50 schreef Gajus het volgende:
[..]
Die fout is herstelbaar door haar een kleurspoeling te geven.![]()
I know ... dat meisje met rode haren, groene ogen, albasten huid, sproeten rond haar neus ... toch?quote:Op maandag 7 maart 2005 19:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, maar dat is toch anders Gajus...
Een volksmeisje, hahahahaha. Ollie toch! Hahahahaha.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:38 schreef OllieA het volgende:
Aah, zo'n heerlijkVolksmeisje
van
Rosetti.
Dat Gellius die herkent zeg!
Naast Volkswagens bestaan er blijkbaar ook Volksmeisjes.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:38 schreef OllieA het volgende:
Aah, zo'n heerlijkVolksmeisje
van
Rosetti.
Dat Gellius die herkent zeg!
We spreken hier over de archetypes: Volksmeisjes versus Gymnasiummeisjes, Gajus.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Naast Volkswagens bestaan er blijkbaar ook Volksmeisjes.![]()
Ja, ik vind het ook jammer dat ie zich daar schuldig aan heeft gemaakt. Erg jammer, zelfs.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:17 schreef Gajus het volgende:
Hoezo flauw?Ik vind het flauw dat een kunstenaar een idee keer-op-keer herhaalt.
![]()
OllieA, dank dat jij mij verwezen hebt naar dit topic. De nostalgie druipt ervan af. Heerlijk!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:26 schreef OllieA het volgende:
We spreken hier over de archetypes: Volksmeisjes versus Gymnasiummeisjes, Gajus.
Gymnasiummeisjes [centraal topic]
Waar is je mooie gedicht naartoe???quote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
..
Nu ja, dat was meer een grapje...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waar is je mooie gedicht naartoe???![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, dat was meer een grapje...
Daarbij was ik er ook niet tevreden over:
Afijn,
ik heb nog eens een poging gedaan:
moeizaam zijn de stappen
naar het onderkomen IK
( -Droom draait in bed
daar voor logés weggezet -
Spiegel staart naar Muur
oneindig hoog en dik )
waar ik mezelf ontdoe
van de stilte, dit harnas
verdwijn ik achter Muur
in Mij, in spiegelglas
( -Angst en Verlangen
tesamen, zij aan zij-
zij vormen nieuwe goden-
uit het vuur, uit de klei )
hier, in Het Geheim
spied ik
onzichtbaar voor u allen
naar Het Lichaam en Het Zijn
De kans is groot dat ik 'm straks weer weghaal,
dus je moet snel zijn.
He ja, ik had versie 1 ook moeten quoten eigenlijk, die had een enorm eneverend einde...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |