Ja, klopt,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
LatYn?
En hier is al een topic over. Ergens in TTK
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, klopt,
lees jij je mail weleens?
kom op man, dat is geen echte....je hebt gewoon wat woordjes vertaald en achter elkaar gezetquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:59 schreef L.Denninger het volgende:
"homo sapiens non urinat in ventum"
.. een verstandig mens pist niet tegen de wind in.
Dat staat op een viaduct (?) in Amsterdam.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:15 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
kom op man, dat is geen echte....je hebt gewoon wat woordjes vertaald en achter elkaar gezet![]()
Volgens mij was het als grap bedoeld voor de toeristen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet iemand wat de achtergrond is van die spreuk op het Leidseplein? Toen ik 'm voor het eerst zag, heb ik er hartelijk om gelachen. Waarom staat 'ie er? Wie heeft 'm bedacht?
Veni vidi vici. Niet vidi vici veniquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:49 schreef DJ_Scuff het volgende:
vidi vici veni = ik zag, ik overwon, ik kwam
Er staatquote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet iemand wat de achtergrond is van die spreuk op het Leidseplein? Toen ik 'm voor het eerst zag, heb ik er hartelijk om gelachen. Waarom staat 'ie er? Wie heeft 'm bedacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |