abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25375212
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 13:04 schreef bonke het volgende:
ach, ik ben ook maar een baby van onder hoor
7 pond en 52 cm
lijkt me lastig lopen.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 01:53:49 #52
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_25375216
Het schijnt dat het wereldrecord van de langste penis van een man iets van 35 cm stijf is. Dus wat wou je liever hebben, 14 cm of 35 cm?!
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zaterdag 5 maart 2005 @ 01:54:45 #53
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_25375232
Ik heb nog steeds de illusie dat size doesn't matter.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_25375393
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 01:54 schreef static het volgende:
Ik heb nog steeds de illusie dat size doesn't matter.
Een dikke lul is wel aantrekkelijker en mannelijker.
Een lul is net als een man, als je er niet uit ziet willen lekkere wijven je niet zo graag.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  Moderator / Miss SHO maandag 7 maart 2005 @ 20:24:21 #55
22592 crew  Ole
pi_25416088
en wéér nieuws in deze kwestie!!
quote:
FEESTJE! Jort zijn penis verlengd tot 17 centimeter!

Het was afgelopen weekend feest in huize Kelder-Verbaan! Het veelbesproken lid van Jort Kelder heeft namelijk zijn 'normale' lengte van zeventien centimeter weer terug! Meer dan een week lang ging, tot grote woede van Jort zelf, het gerucht dat Kelder ietwat ondermaats bedeeld was met slechts 14 centimeter....

Jort Kelder is weer de gemiddelde man. Ook de hoofdredacteur van zakenglossip Quote en de minnaar van Georgina Verbaan heeft namelijk een geslachtsorgaan van zeventien centimeter in opgewonden staat!

Jorts mannelijkheid werd 'nieuws' nadat hij zich had laten interviewen door Natalie Huigsloot van het blad BlvD.

Meisje Huigsloot dat eerder een boek schreef over de tijd dat zij in Amerika voor Max Westerman werkte en daarin een niet zo fraai beeld van 'slavendrijver' Westerman schilderde en en passant ook beweerde dat Max waarschijnlijk de herenliefde aanhing, bazuinde na het vraaggesprek met Jort rond dat hij haar 400 euro zou hebben geboden om zijn lid drie centimeter op te rekken....

Kelder had namelijk in een bui van spraakzaamheid tijdens het interview onthuld dat god hem bedeeld had met 14 centimeter mannelijkheid, maar wilde bij het lezen van de tekst dat liever veranderd zien in 17 centimeter.

Huigsloot en BlvD brachten het verhaal naar buiten en de hel barste los voor Jort. Zelfs op zijn eigen Qoutenet schreef hij over zijn eigen lid en ontkende hartstochtelijk dat hij geld geboden had voor een penisverlengende 'operatie'. Huigsloot en haar werkgever bleven echter bij hun verhaal, maar sinds dit weekend heeft Jort zijn zo gewenste centimeters terug.

In een buitengewoon merkwaardig -en cynisch- tekstje in HP/De Tijd zegt de aanstichtster van de discussie rond de mannelijkheid van Jort nu: "Als kroongetuige in de zaak 'Jort versus BlvD' inzake de lengte van meneer Kelders penis wil ik graag het volgende meedelen: het gewraakte geslachtsdeel is altijd zeventien centimeter geweest. Zowel voor, tijdens als na het interview."

"Onderhandelingen c.q. omkooppogingen zijn er dan ook niet geweest. Het was een geintje," zegt drs. Huigsloot nu.

Of Huigsloot er vrijwillig een grapje van heeft gemaakt of onder druk vermeldt het verhaal overigens niet...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_25417220
Jezus waar kan men zich tegenwoordig druk om maken zeg
  maandag 7 maart 2005 @ 22:13:53 #57
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25417331
Ik heb veel mannen "gekend" die met 14 cm blij waren geweest.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 19:27:56 #58
64781 bonke
pipo koeie
pi_25429308
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb veel mannen "gekend" die met 14 cm blij waren geweest.
ik wilde eigenlijk een schunnige opmerking maken
pies on joe toe
pi_25429446
Wat een rukverhaal..
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')