Omdat de PL altijd al een droom van hem is geweest en hij doet het nog maar zo kort.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:55 schreef Vom het volgende:
Waarom zou Jol dat contract verlengen als hij naar Ajax kan![]()
Co zal wel naar België gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:48 schreef golfer het volgende:
Adriaanse is uitgesloten.
Zeker na zijn uitspraak van vanavond: "Ligt Amsterdam dan in het buitenland? "
Die wil echt naar een buitenlandse club.
Ik wou net die van jou gaan quotenquote:
Werken met Engelsen is niks voor Co. Die trainen niet gedisciplineerd en vieren tot 2 minuten voor de aftrap nog feest. Dan moet je van Co al netjes met de sokken rechtsom gedraaid klaarzitten, in diepe trance, denkend aan je directe tegenstander.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:01 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat zou wel jammer zijn... zie hem liever een club als Aston Villa trainen ofzo.
Dat zou dom zijn. Zelfs een topclub in België vind ik nog te min voor hem. Hij hoort bij de groten der aarde. Ik zou hem graag als trainer van Arsenal willen zien of zelfs Manchester Unitedquote:
Is dat die jeugdtrainer?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
Bij Man United hebben ze al een echte Nederlandse topper: René Meulensteen.
http://www.ad.nl/gatekeep(...)2F1109312556712.htmlquote:25/2/2005 - Borst haalt uit naar Van Eijden
(Van onze verslaggever RvN)
Hugo Borst haalt in zijn column in de zaterdagkrant van het Algemeen Dagblad hard uit naar Ajax directeur Van Eijden. "Hij zou schuld moeten bekennen, excuses moeten maken aan de fans en zich solidair moeten verklaren met Koeman. Maar zoveel ballen heeft hij niet." Volgens Borst zou er een mondelinge belofte zijn van de Ajax directeur dat Blind Koeman op zal volgen indien die voortijdig vertrekt.
Verder meldt Borst dat hij een tip heeft gekregen dat Van Eijden belang zou hebben indien Ajax het jaar met een positief resultaat zou afsluiten. In dat geval zou hij een bonus van drie ton krijgen van de club. Bevestigd is die tip overigens niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |