abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2005 @ 20:33:53 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25255587
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:54 schreef golfer het volgende:
Laat nou eerst eens de huidige directie, die al 4 jaar loopt te klooien qua beleid, aankopen en managemnt opstappen.
Zet iemand met lange termijn-visie neer en laat die visie uitgedragen en bewaakt worden.

Zolang er in bestuurlijke manier niets veranderd, zal elke nu aangestelde trainer in de nabije toekomst tegen dezelfde problemen aanlopen als achtereenvolgens Olsen, Wouters, Adriaanse en Koeman.
"De bestuurlijke manier" is hier dus A. van Eijden, want Jaakke schijnt gisteren gezegd te hebben dat dit verlies geen invloed zou hebben op de positie van Koeman. Ik geloof niet dat Koeman helemaal 100% eenzijdig deze beslissing heeft genomen. Die Jaakke, ondanks dat ik niks tegen de beste man heb, heeft gewoon niks te zeggen en is geen boegbeeld voor Ajax. Je mag van Michael van Praag alles vinden, maar die man zag, was en sprak Ajax. Jaakke komt op mij over als een zeer vriendelijke man die aardig wil doen voor de supporters, iedereen binnen Ajax tegelijkertijd wil beschermen maar constant meters buitenspel gezet wordt door van Eijden.

Van Eijden gaat niet weg. Zo simpel ligt het. Die heeft het uitstekend naar zijn zin, voelt zich "de man" en dat zal 'ie na vandaag nog wel steeds zo voelen. Het gaat mij te ver om hem als oorzaak te noemen voor alle sportieve prestaties (financieel heeft 'ie het wel prima op de rails). Waar kom je dan op uit?

Je moet kijken voor een nieuwe technisch directeur. Die positie is dus gewoon nodig, en deze moet financieel verantwoordelijk zijn en de eindbeslissingen uit geen voeren wat betreft transfers en veel dingen gerelateerd aan supporterszaken. Zeg maar de taken van van Eijden die in het nieuws komen.Wim Jansen, Morten Olsen, weet ik welke persoon met een vriendelijke uitstraling die verstand van zaken heeft en weet hoe Ajax werkt.

Deze TD moet dan een trainer gaan zoeken die bij hem past, zijn visie deelt zodat ze ook wat aan elkaar hebben. Dat moet geen holmaatje van Cruijff zijn, die door Cruijff is uitgekozen en door de VI de hemel in geprijst zal worden. Dat moet dus iemand zijn die voor de volle 100% door de TD is gekozen, en waar enkele spelers die van plan zijn om nog zeker 2-3 jaar bij Ajax te voetballen zich wel mee kunnen vinden.

Ik vrees echter dat het bestuur door ofwel vriendjespolitiek, ofwel gemakzucht, ofwel om hun grote lul te tonen iemand kiest die niet geschikt is. Danwel omdat ze teveel naar de TV kijken en horen dat iedereen een naam roept en ze die dan dus maar nemen, danwel omdat ze met het argument komen dat niemand haalbaar is en ze dus maar Neeskens of Blind daar neerzetten, die eerste omdat Cruijff 'm zo aardig vindt.

Eerst een TD, dan een trainer. In die volgorde zijn de vacatures ook ontstaan, dus in die volgorde moet je 'm opvullen.
pi_25255603
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 20:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja schandalig dat ie met deze topclub niet ieder jaar europees voetbal haalde.

Tong je haalt me de woorden uit m'n mond.
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_25255829
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:54 schreef golfer het volgende:
Het leuke bij dit soort dingen is dat iedereen elkaar loopt na te papagaaien.
Net ook weer bij B&W ging het over het ontslag van Koeman en iedereen liep elkaar na te praten en kwam met dezelfde opmerkingen die je in 'de straat' en op dit forum hoort.

Niemand die eens een afwijkende mening heeft en met een echte lange termijn-visie komt.
Ook niet op de vraag wie Koeman moet opvolgen. Steeds weer het ge-eikte rijtje namen: Adriaanse, Blind, Neeskens, Ten Cate en Laudrup.

Laat nou eerst eens de huidige directie, die al 4 jaar loopt te klooien qua beleid, aankopen en managemnt opstappen.
Zet iemand met lange termijn-visie neer en laat die visie uitgedragen en bewaakt worden.

Zolang er in bestuurlijke manier niets veranderd, zal elke nu aangestelde trainer in de nabije toekomst tegen dezelfde problemen aanlopen als achtereenvolgens Olsen, Wouters, Adriaanse en Koeman.
Praten over voetbal betekent automatisch papegaaien volgens mij - zoveel nieuws valt er nou eenmaal niet te vertellen. Ook wat jij vertelt over bestuur en lange termijn is toch een bekend verhaal? Er wordt eigenlijk gewoon teveel geluld over voetbal
pi_25255865
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 20:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja Christopher Daum lijkt me wel wat.

Worden de flanken van de (neus) vleugels ook bediend.
Dan zal Dani ook wel weer terugkomen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:21:38 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25256367
Twi, ik ben het met je eens.

En hoop toch stiekem dat v.d. Eijden toch ook oprot.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:27:50 #81
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25256460
Punt is dus eigenlijk dat je ervoor moet zorgen dat van Eijden niet de baas van de TD wordt, maar gewoon ernaast staat met een ander taakgebied (financieel). Mocht 'ie niet vertrekken, dan is z'n sportieve invloed zeer beperkt.
pi_25256529
Een buitenlander die er fris instapt lijkt me ook wel wat. En dan a.u.b geen Belg.
That's all folks!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:35:37 #83
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25256573
Ik moet zeggen, ik heb toch wel te doen met de persoon Koeman hoor, nu ik al die beelden zie.
pi_25256610
Wie zijn de voornaamste kandidaten?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:43:30 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25256709
Henk Wisman
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:43:58 #86
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_25256715
Ik vind het ook wel zielig voor hem, zoals ik hem net bij Voetbal Insite zag. Maargoed, had hij maar moeten presteren.

Ik hoopte stiekem dat Koeman tot het einde van het seizoen zou blijven. Dan hadden wij tenminste nog kans op de 3e plek
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_25256745
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:35 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb toch wel te doen met de persoon Koeman hoor, nu ik al die beelden zie.
Inderdaad, lijkt me gewoon een aardige en toffe gozer. Maar ja ontslagen worden en half Nederland dat over je heen valt is nooit makkelijk

En Derksen zit ook weer uit zijn nek te lullen, hij verdient veel waarom zou je medelijden hebben
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 februari 2005 @ 21:48:14 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25256793
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:35 schreef twi het volgende:
ik niet, als je Koeman ziet zie je de opluchting in zn gezicht, die man slaapt vanavond voor het eerst sinds weken weer rustig
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25256799
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:43 schreef twi het volgende:
Henk Wisman
Die weet van Charisteas vast een scorende spits te maken
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:52:12 #90
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25256859
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik niet, als je Koeman ziet zie je de opluchting in zn gezicht, die man slaapt vanavond voor het eerst sinds weken weer rustig
Dat hoop ik dan maar, en ik hoop dat 'ie snel een nieuwe club vindt waar 'ie net zo aan de slag kan als bij ons drie jaar geleden, maar dat 'ie niet een jaar te lang door gaat, zoals 'ie bij ons ook gedaan heeft.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:58:48 #91
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25256954
quote:

[..]

Volgens mij ook ja dat zij Genee ook hij klonk eindelijk weer opgewekt
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 februari 2005 @ 21:59:27 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_25256967
Neeskens Ten Cate Stevens Wim Jansen Fritz Korbach

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:02:01 #93
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25256999
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:59 schreef tong80 het volgende:
Neeskens Ten Cate Stevens Wim Jansen Fritz Korbach

geen van allen A.U.B.

gewoon Blind
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_25257324
quote:

[..]

Eindelijk verlost van de grootste kutclub van Nederland, en of ie lekker zal slapen
pi_25257404
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 20:31 schreef methodmich het volgende:
Ik zou wel eens een buitenlander willen, die niet gehinderd wordt door de clubcultuur.
Wat denk je van Radomir Antic?
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 februari 2005 @ 22:35:41 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_25257446
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Eindelijk verlost van de grootste kutclub van Nederland, en of ie lekker zal slapen
Ik ga vanaf nu Heerenveen jnooit meer steunen.
Of SCH moet de moeite nemen naar Wladiwostok inm een trein zonder verwarming z'n club te ondersteunen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25257476
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik ga vanaf nu Heerenveen jnooit meer steunen.
Of SCH moet de moeite nemen naar Wladiwostok inm een trein zonder verwarming z'n club te ondersteunen.

Jij hebt altijd Foppe gedemoniseerd hoor

Maar vooruit: Ajax is liev
pi_25257498
Whahaha Sneijder mag z'n BMW wel effe wassen zeg
pi_25257713
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie zijn de voornaamste kandidaten?
Ik

Maar ik heb ze afgewezen
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:58:00 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25257830
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:

Ik

Maar ik heb ze afgewezen
Hilarisch!

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')