"De bestuurlijke manier" is hier dus A. van Eijden, want Jaakke schijnt gisteren gezegd te hebben dat dit verlies geen invloed zou hebben op de positie van Koeman. Ik geloof niet dat Koeman helemaal 100% eenzijdig deze beslissing heeft genomen. Die Jaakke, ondanks dat ik niks tegen de beste man heb, heeft gewoon niks te zeggen en is geen boegbeeld voor Ajax. Je mag van Michael van Praag alles vinden, maar die man zag, was en sprak Ajax. Jaakke komt op mij over als een zeer vriendelijke man die aardig wil doen voor de supporters, iedereen binnen Ajax tegelijkertijd wil beschermen maar constant meters buitenspel gezet wordt door van Eijden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:54 schreef golfer het volgende:
Laat nou eerst eens de huidige directie, die al 4 jaar loopt te klooien qua beleid, aankopen en managemnt opstappen.
Zet iemand met lange termijn-visie neer en laat die visie uitgedragen en bewaakt worden.
Zolang er in bestuurlijke manier niets veranderd, zal elke nu aangestelde trainer in de nabije toekomst tegen dezelfde problemen aanlopen als achtereenvolgens Olsen, Wouters, Adriaanse en Koeman.
Tong je haalt me de woorden uit m'n mond.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja schandalig dat ie met deze topclub niet ieder jaar europees voetbal haalde.
Praten over voetbal betekent automatisch papegaaien volgens mij - zoveel nieuws valt er nou eenmaal niet te vertellen. Ook wat jij vertelt over bestuur en lange termijn is toch een bekend verhaal? Er wordt eigenlijk gewoon teveel geluld over voetbalquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:54 schreef golfer het volgende:
Het leuke bij dit soort dingen is dat iedereen elkaar loopt na te papagaaien.
Net ook weer bij B&W ging het over het ontslag van Koeman en iedereen liep elkaar na te praten en kwam met dezelfde opmerkingen die je in 'de straat' en op dit forum hoort.
Niemand die eens een afwijkende mening heeft en met een echte lange termijn-visie komt.
Ook niet op de vraag wie Koeman moet opvolgen. Steeds weer het ge-eikte rijtje namen: Adriaanse, Blind, Neeskens, Ten Cate en Laudrup.
Laat nou eerst eens de huidige directie, die al 4 jaar loopt te klooien qua beleid, aankopen en managemnt opstappen.
Zet iemand met lange termijn-visie neer en laat die visie uitgedragen en bewaakt worden.
Zolang er in bestuurlijke manier niets veranderd, zal elke nu aangestelde trainer in de nabije toekomst tegen dezelfde problemen aanlopen als achtereenvolgens Olsen, Wouters, Adriaanse en Koeman.
Dan zal Dani ook wel weer terugkomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Christopher Daum lijkt me wel wat.
Worden de flanken van de (neus) vleugels ook bediend.
Inderdaad, lijkt me gewoon een aardige en toffe gozer. Maar ja ontslagen worden en half Nederland dat over je heen valt is nooit makkelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:35 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb toch wel te doen met de persoon Koeman hoor, nu ik al die beelden zie.
ik niet, als je Koeman ziet zie je de opluchting in zn gezicht, die man slaapt vanavond voor het eerst sinds weken weer rustigquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:35 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb toch wel te doen met de persoon Koeman hoor, nu ik al die beelden zie.
Die weet van Charisteas vast een scorende spits te makenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:43 schreef twi het volgende:
Henk Wisman
Dat hoop ik dan maar, en ik hoop dat 'ie snel een nieuwe club vindt waar 'ie net zo aan de slag kan als bij ons drie jaar geleden, maar dat 'ie niet een jaar te lang door gaat, zoals 'ie bij ons ook gedaan heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik niet, als je Koeman ziet zie je de opluchting in zn gezicht, die man slaapt vanavond voor het eerst sinds weken weer rustig
Volgens mij ook ja dat zij Genee ook hij klonk eindelijk weer opgewektquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik niet, als je Koeman ziet zie je de opluchting in zn gezicht, die man slaapt vanavond voor het eerst sinds weken weer rustig
geen van allen A.U.B.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:59 schreef tong80 het volgende:
Neeskens Ten Cate Stevens Wim Jansen Fritz Korbach
Eindelijk verlost van de grootste kutclub van Nederland, en of ie lekker zal slapenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat denk je van Radomir Antic?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:31 schreef methodmich het volgende:
Ik zou wel eens een buitenlander willen, die niet gehinderd wordt door de clubcultuur.
Ik ga vanaf nu Heerenveen jnooit meer steunen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Eindelijk verlost van de grootste kutclub van Nederland, en of ie lekker zal slapen![]()
Jij hebt altijd Foppe gedemoniseerd hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu Heerenveen jnooit meer steunen.
Of SCH moet de moeite nemen naar Wladiwostok inm een trein zonder verwarming z'n club te ondersteunen.
Ikquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie zijn de voornaamste kandidaten?
Hilarisch!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik
Maar ik heb ze afgewezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |