Wat een onzin, dat geteer op het verleden. Je leest toch zelf wel in je woorden hoe krampachtig het allemaal klinkt.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Hier nog een keer :
Je onderschat de naam van Ajax.We blijven één van de grootste clubs van Europa. AC Milan, Juventus Liverpool, Barcelona, Real, Manchester United en Bayern mogen zich in één naam noemen met Ajax en dan nog moeten ze behalve Real diep door de knieën voor Ajax kwa prijzen.
Wat een kneuterige gedachte toch nadat we even niet mee doen. In elk decenniumk vanaf de jarenj 60 spelen we inj EC-finales. En we wonnen er nog een zooitje ook. Cruijff, van Basten, Bergkamp, Rijkaard daar kan geen andere jeugdopleiding tegen op. Zelfs geen op de MAVO mislukte coach die net zo lief voor PSV Feijenoord speelde als de eerste de beste op geld beluste ketter.
Wij zijn verdomme Ajax en slaan ongenadig terrug. Met Maduro bijvoorbeeld die volgend jaar niet meer in de 85ste minuut mag invallen maar een betere speler blijkt te zijn dan die Koeman in hem zag. Babel als speerpunt en Rosales die niet meer achter z'n verdediger aanloopt maar laat zien wat een geweldige speler ie is.
Ajax blijft een grootheid, en we komen altijd terug.
Zo dat moest ik even kwijt.
Nog 4 kansen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
In elk decenniumk vanaf de jarenj 60 spelen we inj EC-finales.
BBC: 'Jol kan misschien naar Ajax'quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Blabla geneuzel over 'we zijn de beste van alles'
Groter och.quote:Op zondag 27 februari 2005 10:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
BBC: 'Jol kan misschien naar Ajax'
Smeichel, Hansen en Lineker: 'Wat moet ie daar nu? Tottenham is een mooiere uitdaging'
Als ze in Engeland zelfs Tottenham al groter vinden dan Ajax...
Ja volgens mij wel maar waarom zou je dat doenquote:Op zondag 27 februari 2005 10:22 schreef Suijk het volgende:
Kunnen voetballers eigenlijk op dezelfde manier als trainers ook ontslagen worden?
Wat betreft de supporters heb je wel gelijk imho - maar de kwaliteiten van Koeman, daar twijfel ik aan. Het grootste probleem is het bestuur. Volgens mij hebben ze in een soort convenant gestelt dat Ajax "onderscheidend" (lees 4-3-3!) voetbal moet spelen. WAANZIN. Je moet niet een systeem heilig verklaren en zeker niet door een bestuur. Hele bestuur mag ook weg. Maar dan heb je een probleem: wie neemt dan nog mensen aan?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Je ziet het probleem niet vrees ik maar dat past ook wel bij Ajax. Kijk eens naar jezelf man. De ploeg is helemaal niet ijzersterk maar jij denkt van wel. Wat ben je nou voor namaaksupporter als je de realiteit niet eens onder ogen ziet. Paul Onkenhout heeft vandaag volkomen gelijk in zijn column: "Bij Ajax denken ze dat ze de beste zijn en ondertussen geven ze de coach de schuld en wordt PSV kampioen".
Het is echt namaak wat je doet. Van mij mag je best arrogant zijn hoor, graaf maar lekker je eigen graf. Het is gewoon oerstom om Koeman de schuld van de problemen te geven.
Het was prikkelend en ondersteunend bedoeld hoorquote:Op zondag 27 februari 2005 13:00 schreef popolon het volgende:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Je ben het zomaar met me eensquote:Op zondag 27 februari 2005 13:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat betreft de supporters heb je wel gelijk imho - maar de kwaliteiten van Koeman, daar twijfel ik aan.
Wij hebben wel wat tijd over toch?quote:Het grootste probleem is het bestuur. Volgens mij hebben ze in een soort convenant gestelt dat Ajax "onderscheidend" (lees 4-3-3!) voetbal moet spelen. WAANZIN. Je moet niet een systeem heilig verklaren en zeker niet door een bestuur. Hele bestuur mag ook weg. Maar dan heb je een probleem: wie neemt dan nog mensen aan?
Juist niet. Besprekingen van Leo zijn geweldig!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen al naar die zuchtende stem van die man moeten luisteren doet de spelers al in slaap sukkelen.
en daarom won hij nooit de cup met de grote orenquote:Op zondag 27 februari 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
De enige kwaliteiten van Leo als trainer waren zijn inlevingsvermogen en zijn motiverende toespraken Vaduz, dat is algemeen bekend. Een groot tacticus is Leo nimmer geweest.
quote:Martin Jol ontkent alle geruchten dat hij de opvolger van Koeman zal worden. Na de wedstrijd tegen Fulham kwamen de journalisten meteen op hem af met de vraag of hij naar Jojax gaat vertrekken. Jol zei dat het absoluut niet waar is en dat hij gewoon bij Tottenham blijft werken. Hij hield nog wel een hele kleine mogelijkheid open.
"Telkens als een grote club uit Nederland zonder coach zit, wordt mijn naam genoemd. Mijn toekomst ligt bij Tottenham, ik ben tevreden hier. Je kan de toekomst nooit voorspellen, misschien word ik hier over 2 weken wel ontslagen en dan zou ik mijn mening moeten herzien. Maar de hele kwestie over naar Jojax gaan is louter hypothetisch en ik wil er niet over praten," aldus Martin Jol.
Jol staat met Tottenham op een knappe achtste plaats met een achterstand van twee punten op de Europacup plaats zes. De oud RKC-coach heeft daarom nog alle vertrouwen en wil Tottenham terug in de top brengen en laten meestrijden om Champions League voetbal.
bron: http://www.voetbalzone.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |