abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25271309
Amen
pi_25273543
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Hier nog een keer :

Je onderschat de naam van Ajax.We blijven één van de grootste clubs van Europa. AC Milan, Juventus Liverpool, Barcelona, Real, Manchester United en Bayern mogen zich in één naam noemen met Ajax en dan nog moeten ze behalve Real diep door de knieën voor Ajax kwa prijzen.

Wat een kneuterige gedachte toch nadat we even niet mee doen. In elk decenniumk vanaf de jarenj 60 spelen we inj EC-finales. En we wonnen er nog een zooitje ook. Cruijff, van Basten, Bergkamp, Rijkaard daar kan geen andere jeugdopleiding tegen op. Zelfs geen op de MAVO mislukte coach die net zo lief voor PSV Feijenoord speelde als de eerste de beste op geld beluste ketter.

Wij zijn verdomme Ajax en slaan ongenadig terrug. Met Maduro bijvoorbeeld die volgend jaar niet meer in de 85ste minuut mag invallen maar een betere speler blijkt te zijn dan die Koeman in hem zag. Babel als speerpunt en Rosales die niet meer achter z'n verdediger aanloopt maar laat zien wat een geweldige speler ie is.

Ajax blijft een grootheid, en we komen altijd terug.

Zo dat moest ik even kwijt.

Wat een onzin, dat geteer op het verleden. Je leest toch zelf wel in je woorden hoe krampachtig het allemaal klinkt.
  zondag 27 februari 2005 @ 00:15:59 #253
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_25274198
Misschien kunnen ze Koeman losweken bij RKC. Komt Hoogendorp in de spits te voetballen
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_25276663
quote:
In elk decenniumk vanaf de jarenj 60 spelen we inj EC-finales.
Nog 4 kansen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_25278232
Waarom zou Jol weggaan naar Ajax. Hij kan kopen wat ie wil blijkt de laatste tijd, zit elke thuiswedstrijd met 36.000 geflipte supporters om zich heen, en speelt in een internationaal meer aansprekende competetie.

Waarom zou ie naar een club willen die volgend jaar Uefa-Cup speelt als hij dat zelf ook kan spelen met de Spurs, of zelfs CL speelt als het meezit voor hem. Vergeet het maar, tenzij ie ontslagen wordt, wat zeer onwaarschijnlijk is, blijft ie gewoon bij de Spurs. De Telegraaf lult maar wat met dat "Jol heeft er wel oren naar".

Jullie moeten blij zijn als ten Cate of Huub willen komen per juli 2005. Of Krullie overhevelen van de jeugd.
pi_25278676
Kunnen voetballers eigenlijk op dezelfde manier als trainers ook ontslagen worden?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25278778
quote:
Blabla geneuzel over 'we zijn de beste van alles'
BBC: 'Jol kan misschien naar Ajax'
Smeichel, Hansen en Lineker: 'Wat moet ie daar nu? Tottenham is een mooiere uitdaging'

Als ze in Engeland zelfs Tottenham al groter vinden dan Ajax...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 27 februari 2005 @ 11:12:31 #258
46511 Linz
held der helden
pi_25279039
Ik kan me ook niet voorstellen Jol komt, die zit daar hardstikke goed, bovendien is ie net begonnen als hoofdcoach, kan je ook niet maken tegenover Tottenham. Ik zie hem echter wel graag komen, liever dan Ten Cate.

Dat Ten Cate komt is reëler. Is assistent-coach, kan nu als hoofdcoach aan de slag bij Ajax met grote talenten. Kan zich daardoor beter in de kijker speler bij topclubs in het buitenland.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  zondag 27 februari 2005 @ 11:36:12 #259
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25279318
quote:
Op zondag 27 februari 2005 10:39 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

BBC: 'Jol kan misschien naar Ajax'
Smeichel, Hansen en Lineker: 'Wat moet ie daar nu? Tottenham is een mooiere uitdaging'

Als ze in Engeland zelfs Tottenham al groter vinden dan Ajax...
Groter och.

Op dit moment is het een wespennest, grote kerel die zich daar in wil wagen.

't Probleem is groter dan alleen Koeman natuurlijk, als ik v.d Eijden op televisie zie krijg ik al de kriebels. Voor zo'n kerel wil je eigenlijk niet werken.

Maar Jol moet natuurlijk gewoon daar blijven.

[ Bericht 1% gewijzigd door popolon op 27-02-2005 11:41:38 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 27 februari 2005 @ 11:43:46 #260
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25279400
quote:
Op zondag 27 februari 2005 10:22 schreef Suijk het volgende:
Kunnen voetballers eigenlijk op dezelfde manier als trainers ook ontslagen worden?
Ja volgens mij wel maar waarom zou je dat doen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 27 februari 2005 @ 12:55:37 #261
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25280369
Rudi Völler

Prima keus.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_25280392
Alsof jij in Amerika nog gaat zeggen dat je Ajax-fan bent
  zondag 27 februari 2005 @ 13:00:27 #263
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25280437
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 februari 2005 @ 13:00:38 #264
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25280441
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Je ziet het probleem niet vrees ik maar dat past ook wel bij Ajax. Kijk eens naar jezelf man. De ploeg is helemaal niet ijzersterk maar jij denkt van wel. Wat ben je nou voor namaaksupporter als je de realiteit niet eens onder ogen ziet. Paul Onkenhout heeft vandaag volkomen gelijk in zijn column: "Bij Ajax denken ze dat ze de beste zijn en ondertussen geven ze de coach de schuld en wordt PSV kampioen".

Het is echt namaak wat je doet. Van mij mag je best arrogant zijn hoor, graaf maar lekker je eigen graf. Het is gewoon oerstom om Koeman de schuld van de problemen te geven.
Wat betreft de supporters heb je wel gelijk imho - maar de kwaliteiten van Koeman, daar twijfel ik aan. Het grootste probleem is het bestuur. Volgens mij hebben ze in een soort convenant gestelt dat Ajax "onderscheidend" (lees 4-3-3!) voetbal moet spelen. WAANZIN. Je moet niet een systeem heilig verklaren en zeker niet door een bestuur. Hele bestuur mag ook weg. Maar dan heb je een probleem: wie neemt dan nog mensen aan?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_25280497
quote:
Op zondag 27 februari 2005 13:00 schreef popolon het volgende:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Het was prikkelend en ondersteunend bedoeld hoor
pi_25280549
quote:
Op zondag 27 februari 2005 13:00 schreef Doc het volgende:

[..]

Wat betreft de supporters heb je wel gelijk imho - maar de kwaliteiten van Koeman, daar twijfel ik aan.
Je ben het zomaar met me eens

Tuurlijk valt er aan de kwaliteiten van Koeman te twijfelen maar hem werd de laatste tijd wel heel eenzijdig de schuld in de schoenen geschoven.
quote:
Het grootste probleem is het bestuur. Volgens mij hebben ze in een soort convenant gestelt dat Ajax "onderscheidend" (lees 4-3-3!) voetbal moet spelen. WAANZIN. Je moet niet een systeem heilig verklaren en zeker niet door een bestuur. Hele bestuur mag ook weg. Maar dan heb je een probleem: wie neemt dan nog mensen aan?
Wij hebben wel wat tijd over toch?

Je zal best gelijk hebben, zoveel inzicht heb ik daar nou ook weer niet in maar een bestuur kan toch vervangen worden?

Sinds er 4 bestuursleden van Ajax als enige in het uitvak bij Heerenveen gingen zitten (en ajax prompt dik verloor) heb ik niet zo'n hoge pet op van die Amsterdamse bestuurders
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 februari 2005 @ 13:20:18 #267
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25280699
Dat gezever van "de Ajax cultuur" ... Die Ajax cultuur zoals-ie nu beschreven wordt valt mij pas op 95.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_25282928
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 21:18 schreef golfer het volgende:

[..]

Alleen al naar die zuchtende stem van die man moeten luisteren doet de spelers al in slaap sukkelen.
Juist niet. Besprekingen van Leo zijn geweldig!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25283052
Ben je ooit door hem toegesproken ofzo? Ajax zit echt niet op Leo te wachten.
That's all folks!
pi_25283156
De enige kwaliteiten van Leo als trainer waren zijn inlevingsvermogen en zijn motiverende toespraken Vaduz, dat is algemeen bekend. Een groot tacticus is Leo nimmer geweest.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 februari 2005 @ 21:26:54 #271
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25287276
quote:
Op zondag 27 februari 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
De enige kwaliteiten van Leo als trainer waren zijn inlevingsvermogen en zijn motiverende toespraken Vaduz, dat is algemeen bekend. Een groot tacticus is Leo nimmer geweest.
en daarom won hij nooit de cup met de grote oren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25287917
quote:
Martin Jol ontkent alle geruchten dat hij de opvolger van Koeman zal worden. Na de wedstrijd tegen Fulham kwamen de journalisten meteen op hem af met de vraag of hij naar Jojax gaat vertrekken. Jol zei dat het absoluut niet waar is en dat hij gewoon bij Tottenham blijft werken. Hij hield nog wel een hele kleine mogelijkheid open.

"Telkens als een grote club uit Nederland zonder coach zit, wordt mijn naam genoemd. Mijn toekomst ligt bij Tottenham, ik ben tevreden hier. Je kan de toekomst nooit voorspellen, misschien word ik hier over 2 weken wel ontslagen en dan zou ik mijn mening moeten herzien. Maar de hele kwestie over naar Jojax gaan is louter hypothetisch en ik wil er niet over praten," aldus Martin Jol.

Jol staat met Tottenham op een knappe achtste plaats met een achterstand van twee punten op de Europacup plaats zes. De oud RKC-coach heeft daarom nog alle vertrouwen en wil Tottenham terug in de top brengen en laten meestrijden om Champions League voetbal.

bron: http://www.voetbalzone.nl
  zondag 27 februari 2005 @ 22:09:23 #273
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25288084
Voetbalzone.

Jojax
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 februari 2005 @ 22:11:06 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25288109
en weer een goede trainer die het niet wordt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25288184
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:09 schreef golfer het volgende:
Voetbalzone.

Jojax
altijd als je denkt dat die site niet slechter kan doen ze het toch weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')