quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:39 schreef Makster het volgende:
Inderdaad
Komtie nog een keer
Hoi.........
-------------------------------------------------------------------------
Verhuizing is definitief achter de rug maar mijn internet werkt nog niet optimaal, sterker nog mijn comp staat nog in het ouderlijk huis
Maar gaat allemaal op korte termijn goed komen
Vanaf dan zal ik er weer wat vaker zijn want dit gaat nergens over zo
Heeft die turk al een Kawa
Yup woon er officieelquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Je woont er dus nu ?Naja, wonen, wat is wonen zonder PC.........
Die Turk heeft nog geen Kawa, welke turk bedoel je eigenlijk? Die ene Turk heeft natuurlijk al langer een Kawa
Gefeliciteerd met je nieuwe woning !!quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
na heel wat wrakken bekeken te hebben is er nog niet van overtuigd dat er geen goede Kawa's bestaan,hij is beetje langzaam van begrip
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Wat staat er in maart allemaal op het programma?
buiten dat mijn CBR weer uit de schuur mag![]()
meestal ook wel aardig wat open dagenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Wat staat er in maart allemaal op het programma?
buiten dat mijn CBR weer uit de schuur mag![]()
In ieder geval de beurs. Ik neem aan dat er meer MC Fokkers naar toe gaan? Ik dacht dat er nog veel meer leuke dingen te doen waren, maar ik weet niet meer precies wat. Een of andere toertocht of een cursus of zo.
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
best jammer dat ze hem niet hebben gefikst...hicham op riet zijn bandit en youssef op mijn zxr
Ik kan de weekenden van 5-6 en 19-20 maart, en in april van 2+3, 16+17 en 30 april ~1 mei. Nou nog goed weer vooruit plannen.quote:over de meets: tijd om 1 te plannen? half/eind maart?? de ervaring leert dat zo vroeg mogelijk plannen een zo hoog mogelijke opkomst oplevert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |