quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:39 schreef Makster het volgende:
Inderdaad
Komtie nog een keer
Hoi.........
-------------------------------------------------------------------------
Verhuizing is definitief achter de rug maar mijn internet werkt nog niet optimaal, sterker nog mijn comp staat nog in het ouderlijk huis
Maar gaat allemaal op korte termijn goed komen
Vanaf dan zal ik er weer wat vaker zijn want dit gaat nergens over zo
Heeft die turk al een Kawa
Yup woon er officieelquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Je woont er dus nu ?Naja, wonen, wat is wonen zonder PC.........
Die Turk heeft nog geen Kawa, welke turk bedoel je eigenlijk? Die ene Turk heeft natuurlijk al langer een Kawa
Gefeliciteerd met je nieuwe woning !!quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
na heel wat wrakken bekeken te hebben is er nog niet van overtuigd dat er geen goede Kawa's bestaan,hij is beetje langzaam van begrip
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Wat staat er in maart allemaal op het programma?
buiten dat mijn CBR weer uit de schuur mag![]()
meestal ook wel aardig wat open dagenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Wat staat er in maart allemaal op het programma?
buiten dat mijn CBR weer uit de schuur mag![]()
In ieder geval de beurs. Ik neem aan dat er meer MC Fokkers naar toe gaan? Ik dacht dat er nog veel meer leuke dingen te doen waren, maar ik weet niet meer precies wat. Een of andere toertocht of een cursus of zo.
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
best jammer dat ze hem niet hebben gefikst...hicham op riet zijn bandit en youssef op mijn zxr
Ik kan de weekenden van 5-6 en 19-20 maart, en in april van 2+3, 16+17 en 30 april ~1 mei. Nou nog goed weer vooruit plannen.quote:over de meets: tijd om 1 te plannen? half/eind maart?? de ervaring leert dat zo vroeg mogelijk plannen een zo hoog mogelijke opkomst oplevert.
Thanks!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe woning !!
Heb je veel geschilderd en gezeuld? Als je midden in een verhuizing zit is het soms een beetje ellendig, maar daarna heb je ook wat.![]()
noteert: FJR club stand ontwijken op motorbeurs Utrechtquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben er ook vrijdagsTe vinden bij de stand van de FJR Club Nederland
Gratis entree
Thanksquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Romius, de meeste kleine knipperlichten zijn M10 denk ik.
Via het bijgaand linkje kan je nog vooruit en terug bladeren.
Pagina 667 vind ik de mooiste..
Faitz![]()
Ik ga als 2 wekelijkse weekend pappa nu nog ff naar de speeltuin.
Rijden zal er wel niet inzitten dit weekend.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:17 schreef Didiot het volgende:
[..]
noteert: FJR club stand ontwijken op motorbeurs Utrecht![]()
![]()
Leuk dingquote:
Voor motorspullen ga ik meestal hierheen: www.motorbeursutrecht.nlquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Leuk dingWeet je al wanneer ik jarig ben of moet ik dat nog even doormailen?
Weten jullie trouwens nog een goede zaak in Amsterdam? Waar ga jij altijd heen ploderus? Ben nu een beetje op internet aan het rondkijken naar zaken hier in de buurt en Motoport Selling (Duivendrecht, niet zo ver van mijn school) heeft niet echt veel positieve reactiesen bij Gilex (paar straten verderop van m'n huis) is het een beetje 50/50. Er is hier ook ergens een Safe in de buurt maar daar hoor ik sowieso niet veel goeds over + duur.
Zo te zien 2 dagen voor mij, dus dan krijg ik hem ook weer terug dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:15 schreef hicham het volgende:
Leuk dingWeet je al wanneer ik jarig ben of moet ik dat nog even doormailen?
Maar de meeste van die zaken zijn voor Hicham een takke-eind rijdenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ey, Vos-Oss is een erg fijne zaak vind ik zelf. 15% korting op alles op vertoon van je FJR Club ledenpas
En verder.... Aad v Kekem motoren in Ridderkerk voor kleding, onderhoud en accessoires, Sabra voor je bandjes en kettingsets en Safe om jezelf te laten oplichten(ok in de meeste gevallen dan
)
Martijns Kledingshop in Rotterdam is ook wel ok.
Ongebakken poffertje, hoe kom je erbijquote:Kortom: bij Safe kom ik niet meer, al moet ik wel zeggen dat het voornamelijk de bedrijfsleider is die niet geschikt is voor dit werk, omdat zijn sociale vaardigheden veel lijken op die van een ongebakken poffertje.
Ziet er best 'sociaal' uit als ik de site bekijk, en ook op motordealer.info hebben ze zelf een reactie geplaatst naar aanleiding van een negatieve reactie van een klant. Maar goed, het kan ook allemaal zonneschijn zijn naar buiten toe he?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:27 schreef ploderus het volgende:
[..]
Voor motorspullen ga ik meestal hierheen: www.motorbeursutrecht.nl![]()
Verder nog wel eens naar de dichtstbijzijnde motorzaak; voor mij dus Bruggeman Motoren in Nieuw Vennep of Motoport Hillegom. Beiden heb ik alleen wel eens voor kleding gekeken.
Wat je toch eigenlijk beter op de beurs kunt kopen!
Voor onderhoud ga ik naar Bakker Motorservice ( www.bakkermotorservice.nl ) Ben er heel erg tevreden overHij neemt altijd de tijd voor je, je mag er bij staan als hij wat aan je motor doet, hij geeft uitleg en hij is goedkoper dan de dealer
![]()
Met de zaken in A'dam heb ik zelf geen ervaring, dus daar kan ik niets nuttigs over zeggenBehalve dat Safe voor zover ik zo gehoord heb nog wel eens leuke demo's heeft staan
![]()
Hey inderdaad, was helemaal vergeten de zaken in de buitenwijken van Amsterdam te checken!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ey, Vos-Oss is een erg fijne zaak vind ik zelf. 15% korting op alles op vertoon van je FJR Club ledenpas
En verder.... Aad v Kekem motoren in Ridderkerk voor kleding, onderhoud en accessoires, Sabra voor je bandjes en kettingsets en Safe om jezelf te laten oplichten(ok in de meeste gevallen dan
)
Martijns Kledingshop in Rotterdam is ook wel ok.
Of je hebt je profiel verkeerd ingevuld, of je hebt verkeerd gekekenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo te zien 2 dagen voor mij, dus dan krijg ik hem ook weer terug dus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |