't Is OF Koeman, OF van Eijden. Na vanmiddag lijkt me het onwaarschijnlijk dat Koeman nog kan werken, heel Nederland "weet" dat hij weg gaat. Vertrekt hij niet, dan krijg je wel een HELE rare situatie.quote:
Sommige spelers kunnen zeker wel een aardig balletje trappen, maar het ontbreekt de meeste anderen aan spelinzicht. Ik hoop ook op gasten zoals Babel die wellicht later ajax een meer rooskleurige toekomst kunnen brengen. Maar de huidige selectie is gewoon ondermaats. Er zitten een redelijk aantal spelers in die bij andere (mindere) clubs uitblinkers hadden kunnen zijn, maar gewoonweg niet goed genoeg zijn voor het hoogste niveau.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Heitinga is een talent op de juiste plek en met de juiste begeleiding komt hij uit d everf. De Jong ook... Sneijder ook... VDV ook .. ook al wordt hij daar niet meer toe gerekend door sommige. Hij heeft capaciteiten die niet ten volste tot uiting komen en een trainer moet hem zo slijpen dat hij het wel brengt. De Ridder is een talent.. Babel is een talent.. zelfs Mitea heeft iets waar ajax wat aan zou kunnen hebben als zijn voortzetting wat beter wordt en als hij leert wat zijn taak is.
Die heeft al een mooie baan. De nieuwe trainer zal sowieso eentje worden die niet ideaal bij Ajax zal passen, aangezien alleen van Basten en van 't Schip samen ideaal zouden zijn.quote:
We hebben er de spitsen voor en misschien Sonck terug halenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:50 schreef RayMania het volgende:
Koeman naar Valencia, Reiniri naar Ajax?![]()
leest hij dit forum ook?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Koeman, het ga je goed. Bedankt voor een mooi Champions League avontuur in 2002/2003, maar het was er gewoon niet meer. Succes bij je volgende club.
Ja, en dan Ajax 3e laten worden zodat AZ 2e wordt en CL heeft voor Louis volgend jaarquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:53 schreef Stiffmaster het volgende:
Het gerucht gaat dat Louis van Gaal het tijdelijk gaat doen
onmogelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:53 schreef Stiffmaster het volgende:
Hmmz lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:53 schreef Stiffmaster het volgende:
Ajax.nlquote:Ajax en Ronald Koeman per direct uit elkaar
Amsterdam, 25 februari 2005
De directie en het bestuur van Ajax hebben vrijdagmorgen gesproken met Ronald Koeman. Tijdens dit gesprek heeft de Ajax-trainer aangegeven de samenwerking per direct te willen beëindigen.
Ronald Koeman geeft de volgende toelichting: “Ik heb de directie en het bestuur van Ajax verzocht om per direct de samenwerking te beëindigen. Ik moet eerlijk zijn tegen mezelf en tegen Ajax. Het resultaat van gisteren gaf de doorslag. Ik kan niet meer de kracht en de energie opbrengen om hier overheen te stappen en de groep beter te laten presteren. Dat is een keer gelukt na onze slechte prestatie tegen Maccabi Tel Aviv, maar dat lukt mij niet nog een keer. Als ik niet optimaal gemotiveerd en gedreven ben, kan en mag ik niet langer trainer van Ajax blijven. Na drie jaar en drie maanden komt er een eind aan onze succesvolle samenwerking. Bij Ajax heb ik deze periode bijzonder plezierig gewerkt, waarbij de steun die ik van directie en bestuur kreeg absoluut op prijs heb gesteld.”
Algemeen directeur Arie van Eijden betreurt de gang van zaken. “Ajax is uiteraard teleurgesteld over het verloop van dit seizoen. De tegenvallende prestatie van gisteren had voor ons geen directe consequenties. We hebben samen met Ronald Koeman ook veel successen geboekt. Maar we accepteren de keuze van Koeman.”
Koeman tekende op 3 december 2001 een contract bij Ajax. Dat contract werd december 2003 verlengd tot 1 juli 2006. Onder Koeman werd Ajax in 2002 en 2004 landskampioen. In 2002 won Ajax met Koeman tevens de strijd om de Amstel Cup en de Johan Cruijff Schaal. Ook het prestigieuze Amsterdam Tournament werd onder leiding van Koeman in 2002, 2003 en 2004 op naam van Ajax geschreven. Bovendien drong hij met Ajax in het seizoen 2002-2003 door tot de kwartfinales van de UEFA Champions League.
Assistent-trainers Ruud Krol en Tonny Bruins Slot zullen de komende wedstrijden de taak van Koeman overnemen. Ajax beraadt zich op een aantal scenario’s voor de opvolging van Ronald Koeman.
Ik weet ook wel dat er geen Bergkamps in lopen of Van bastens of een wouters maar er lopen wel jongens in waarmee je makkelijk in de HCE kampioen kan worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:51 schreef sociologist het volgende:
[..]
Sommige spelers kunnen zeker wel een aardig balletje trappen, maar het ontbreekt de meeste anderen aan spelinzicht. Ik hoop ook op gasten zoals Babel die wellicht later ajax een meer rooskleurige toekomst kunnen brengen. Maar de huidige selectie is gewoon ondermaats. Er zitten een redelijk aantal spelers in die bij andere (mindere) clubs uitblinkers hadden kunnen zijn, maar gewoonweg niet goed genoeg zijn voor het hoogste niveau.
Denk het ookquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Die heeft al een mooie baan. De nieuwe trainer zal sowieso eentje worden die niet ideaal bij Ajax zal passen, aangezien alleen van Basten en van 't Schip samen ideaal zouden zijn.
Interesseert mij dat iets?quote:
Ik werd gelijk weer chagerijnigquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:05 schreef StarGazer het volgende:
Waarom moest de NOS nou weer dat kutdoelpunt van Milaan laten zien?Dat ligt nogal pijnlijk NOS
Dan doe je andere teams te kort en verwacht je iets teveel van de jongens..dan doel ik voornamelijk op het woordje makkelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat er geen Bergkamps in lopen of Van bastens of een wouters maar er lopen wel jongens in waarmee je makkelijk in de HCE kampioen kan worden.
wat doet die eigenlijk tegenwoordig?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:09 schreef Chen het volgende:
Peter Boeve
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:59 schreef BobRooney het volgende:
Danny Blind zal het wel worden...
Laat ik het zo zeggen dat je nu een hele hoop punten meer zou hebben en het alleen lastig zou hebben bij PSV en AZ. Er zit weinig voetbal in en dat is de taak van een coach. Er zitten geen automatismes in niks . De jongens voetballen puur op talent en het is net of ze net met elkaar aan de slag zijn geraakt.. Ze moeten elkaar blind vinden als ze 3 jaar bij elkaar zitten.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan doe je andere teams te kort en verwacht je iets teveel van de jongens..dan doel ik voornamelijk op het woordje makkelijk.
quote:Assistent-trainers Ruud Krol en Tonny Bruins Slot zullen de komende wedstrijden de taak van Koeman overnemen. Ajax beraadt zich op een aantal scenario’s voor de opvolging van Ronald Koeman.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat ze daarvoor een plan hadden klaar liggen en niet dat ze zeggen: de komende tjid gaan we evalueren wat voor coach we nodig hebben en wie in dat profiel past en beschikbaar is.
Daar kan ik me beter in vindenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat je nu een hele hoop punten meer zou hebben en het alleen lastig zou hebben bij PSV en AZ. Er zit weinig voetbal in en dat is de taak van een coach. Er zitten geen automatismes in niks . De jongens voetballen puur op talent en het is net of ze net met elkaar aan de slag zijn geraakt.. Ze moeten elkaar blind vinden als ze 3 jaar bij elkaar zitten.
euh..... euh.....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat doet die eigenlijk tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat doet die eigenlijk tegenwoordig?
What's in a name.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:12 schreef Chadi het volgende:
Ze moeten elkaar blind vinden als ze 3 jaar bij elkaar zitten.
Tsjah , Ik denk wel dat hij aan spelen toekomt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:17 schreef twi het volgende:
Vind het ook wel triest voor zo'n jongen als Charisteas. Net gehaald door een coach, na een paar wedstrijden is 'ie gelijk al weg.
Ja, dat is echt jammer voor hem...treurig.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:17 schreef twi het volgende:
Vind het ook wel triest voor zo'n jongen als Charisteas. Net gehaald door een coach, na een paar wedstrijden is 'ie gelijk al weg.
Dat zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:19 schreef Robar het volgende:T
V
P
Eindelijk, het heeft te lang geduurt.
Ik zeg niet dat er nu een einde komt aan een slechte reeks, maar Koeman krijgt deze groep in ieder geval niet aan het spelen! Tijd voor iemand anders om het te proberen.
Ik stem voor Bergkamp als Speler-Coach!!!
Hehehequote:
Die schopt gelijk die ego's eruit.quote:
en die gaat bijtekenen bij Arsenal dus helaasquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:19 schreef Robar het volgende:T
V
P
Eindelijk, het heeft te lang geduurt.
Ik zeg niet dat er nu een einde komt aan een slechte reeks, maar Koeman krijgt deze groep in ieder geval niet aan het spelen! Tijd voor iemand anders om het te proberen.
Ik stem voor Bergkamp als Speler-Coach!!!
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:24 schreef Grimm het volgende:
enorm enorm dom ajax, de komende 5 jaar weer geen prijs voor de amsterdammers vrees ik.
Ik weet het, maar ik zou het zooooooo graag willen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die gaat bijtekenen bij Arsenal dus helaas
Wat moest ajax nu dan doen?? Kijken hoe het talent weg gegooid werd? Al die pennelikkers moeten van het terrein af en er moeten weer mensen met voetbal verstand komen die voetballende oplossingen bedenken.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:24 schreef Grimm het volgende:
ajax snijd zichzelf raar in de vingers, de ideale opvolger is volgens mij Van Gaal, alleen die hebben ze weg gejaagd met domme beslissingen etc.
nu word strax john vd brom of danny blind het, maar daar red je het ook niet mee.
enorm enorm dom ajax, de komende 5 jaar weer geen prijs voor de amsterdammers vrees ik.
Lijkt me toch handig om je coach bij Euopese uitwedstrijden op de bank te hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:28 schreef Robar het volgende:
En ik denk dat hij het ook aardig ver zou kunnen schoppen als trainer!
Ik snap je reactie, maar hij bedoelt denk ik net als dit jaarquote:
We sturen hem voor een cursus naar jomandaquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lijkt me toch handig om je coach bij Euopese uitwedstrijden op de bank te hebben.
Kwaliteit zou ook bij een nieuwe trainer wel boven moeten komen drijven. Hij moet zijn kans echt nog krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lijkt me toch handig om je coach bij Euopese uitwedstrijden op de bank te hebben.
Het wordt toch die andere Zeeuw...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:32 schreef cultheld het volgende:
Wedden dat Jaakke en linke Arie nu Adriaanse gaan polsen?
Zelf hoop ik allicht op Jan Poortvliet of Peter Bos
Adriaanse heeft allang aangegeven niet naar ajax te komen met dit bestuurquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:32 schreef cultheld het volgende:
Wedden dat Jaakke en linke Arie nu Adriaanse gaan polsen?
Zelf hoop ik allicht op Jan Poortvliet of Peter Bos
van Vossen?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het wordt toch die andere Zeeuw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |