abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2005 @ 01:35:06 #51
83645 Andoire
... .. ...
pi_25306384
Als dat klopt ben ik súper intelligent
Want ik ben nml 2 keer gezakt, al heb ik theorie in 1 keer gehaald ( maart die is nu verlopen, dus ik zal het overnieuw moeten doen ).

Ik heb wel van mn rijleraar gehoord dat mensen met een hogere opleiding wat langer nadenken over de sitiatie, waardoor ze te laat zijn met handelen en dat mensen met een lagere opleiding meestal sneller de situatie 'doorhebben' .
Что было, то прошло..
pi_25306408
Als je écht met twee vingers in je neus je rijbewijs wilt halen, moet je een half jaar op Aruba gaan wonen. Dan kun je rustig je buitenspiegel van de auto rijden tijdens het examen, no problemo bij een klasgenootje van me drie jaar geleden.

Een bekende vraag daar, tijdens het theorieëxamen: wanneer is het verplicht om ruitenwissers te hebben aan de voorkant van de auto? Goede antwoord: als er een voorruit in zit.

Priceless.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25306438
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 01:29 schreef Xennia het volgende:
Zijn er dan daadwerkelijk mensen die dat niet in 1 keer halen?
Toen ik theorie-examen deed, waren er meer die het niet haalden, dan die het wel haalden. Alle leerlingen van mijn rijschool (die aan theorielessen deed ) waren geslaagd en ik met 0 fouten

Maar ja dus... er zijn erg veel mensen die hun theorie niet in 1x halen.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 01:40:23 #54
83645 Andoire
... .. ...
pi_25306441
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 01:37 schreef heiden6 het volgende:
Als je écht met twee vingers in je neus je rijbewijs wilt halen, moet je een half jaar op Aruba gaan wonen. Dan kun je rustig je buitenspiegel van de auto rijden tijdens het examen, no problemo bij een klasgenootje van me drie jaar geleden.

Een bekende vraag daar, tijdens het theorieëxamen: wanneer is het verplicht om ruitenwissers te hebben aan de voorkant van de auto? Goede antwoord: als er een voorruit in zit.

Priceless.
Heheh, ja en dan kom je weer terug naar Nederland...
Ik heb het weleens vaker gehoord indd, dat ze op de antillen ontzettend makkelijk zijn met rijexamens..
Naja, misschien een optie als ik het de 3e keer niet haal

Что было, то прошло..
pi_25306591
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 01:40 schreef Andoire het volgende:

[..]

Heheh, ja en dan kom je weer terug naar Nederland...
Ik heb het weleens vaker gehoord indd, dat ze op de antillen ontzettend makkelijk zijn met rijexamens..
Naja, misschien een optie als ik het de 3e keer niet haal

Een tijdje geleden is de wet daar (Aruba) aangepast, zodat je minimaal en half jaar op het eiland moet wonen om examen te kunnen doen. Voorheen gebeurde het nogal eens dat Nederlanders op vakantie even hun rijbewijs gingen halen; het is daar ook een stuk goedkoper en je bent niet verplicht lessen te nemen. Je mag ook gewoon met je vader gaan oefenen op zaterdagmiddag, bij wijze van spreke. Het is jammer dat ik pas zeventien was toen ik terugkwam, anders had ik nog even gauw m'n papiertje kunnen regelen voor twee-, driehonderd euro en het hier om kunnen zetten.

Een kennis van me werd gevraagd of ze nog een stempeltje extra wilde hebben, zodat ze ook op een motor mocht rijden. Ze had er nog nooit een aangeraakt, let wel.

Anyway, op Aruba hoef je dus niet zo slim te zijn, of te kunnen rijden, om je rijbewijs te kunnen halen. Hier wel, tot op zekere hoogte.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25317809
ben ik duidelijk niet de slimste, heb het rijbewijs in een keer gehaald....
What doesn't kill you makes you stronger
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:25:35 #57
62182 Georges
That's the shit
pi_25317905
Het zou kunnen dat 'intelligentere' mensen het geheel wat meer onderschatten en daardoor vaker falen.
Vooral de theorie-examens.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25321372
in 1 keer gehaald. Maar toen telde ik het aantal lessen al lang niet meer... Beetje gevalletje van examenvrees enzo.
  donderdag 3 maart 2005 @ 09:28:24 #59
100186 Cerby
Om je dood te lachen!!
pi_25342822
Ik ben dus super mega intelligent.

heb in februari 2002 mijn theorie examen in een keer gehaald, pas in september kon ik op voor praktijk, nou je raad het al, gezakt.
en daarna de 2e, 3e, 4e, en 5e keer ook gezakt, met als gevolg dat mijn theorie certificaat ook verviel (is maar een jaar geldig).
Daarna weer 4x gezakt voor me theorie en bij de 5de keer had ik m, daarna voor de 6e keer opgegaan voor de praktijk en toen op 9juli 2003 kon ik eindelijk alleen de weg op en was ruim 3500 euro armer.
pi_25342912
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 09:28 schreef Cerby het volgende:
...en was ruim 3500 euro armer.
Damn!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')