abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 februari 2005 @ 10:04:39 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25262694
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 09:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik snap niet goed dat zoveel mensen over RawneZZ heen vallen. Ik vind het helemaal niet zo raar wat hij zegt.

Ik ben van mening dat goede voorlichting aan potentiële slachtoffers al een flink deel van het probleem zou oplossen. En die eikels hard aanpakken natuurlijk.
ik denk dat dat vooral komt omdat hier misbruik wordt gemaakt van naïviteit dmv valse voorwendselen. dan kan je wel een 'maar...' gaan verzinnen, die is er alleen helaas niet. en tuurlijk moet er voorlichting zijn/komen voor toekomstige slachtoffers.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25263180
RawneZZ zegt het misschien wat bot, maar het komt vrij dicht bij de waarheid. Er zullen misschien wel wat aparte gevallen inzitten maar de meeste domme dozen denken gewoon dat ze zo speciaal zijn dat dit hen niet kan overkomen. Nee hun allochtone vriendje houdt echt van ze.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 11:11:50 #53
262 Re
Kiss & Swallow
pi_25263220
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 09:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik snap niet goed dat zoveel mensen over RawneZZ heen vallen. Ik vind het helemaal niet zo raar wat hij zegt.

Ik ben van mening dat goede voorlichting aan potentiële slachtoffers al een flink deel van het probleem zou oplossen. En die eikels hard aanpakken natuurlijk.
Er wordt genoeg over geschreven en gewaarschuwd maar puberend gedrag is niet rationeel...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_25263410
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 11:11 schreef Re het volgende:
Er wordt genoeg over geschreven en gewaarschuwd maar puberend gedrag is niet rationeel...
14-jarige meisjes lezen de Elsevier niet. Er moet voorlichting op scholen zijn, en die is er ook en die is effectief.
pi_25263521
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 11:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

14-jarige meisjes lezen de Elsevier niet. Er moet voorlichting op scholen zijn, en die is er ook en die is effectief.
Op scholen en door ouders, helaas vinden de meeste ouders dat de school hun kinderen maar moet opvoeden.

Overigens vraag ik me toch ook echt af hoe dom je nou precies moet zijn voordat je je zo laat manipuleren. Veel van die meisjes zullen toch ook al wel de nodige levenservaring moeten hebben. Ze zijn echt niet allemaal 14.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_25263691
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Op scholen en door ouders, helaas vinden de meeste ouders dat de school hun kinderen maar moet opvoeden.

Overigens vraag ik me toch ook echt af hoe dom je nou precies moet zijn voordat je je zo laat manipuleren. Veel van die meisjes zullen toch ook al wel de nodige levenservaring moeten hebben. Ze zijn echt niet allemaal 14.
Juist niet, het laatste nieuws over de loverboys was dat hun "slachtoffers" steeds vaker volwassen zijn.......
pi_25263856
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat laatste is ook niet zo vreemd. Kinderen nemen weinig aan van hun ouders, vooral niet als het om goedbedoelde waarschuwingen gaat. Voorlichting door voormalige slachtoffers schijnt behoorlijk indruk te maken.
pi_25263887
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 11:52 schreef dewd het volgende:
Juist niet, het laatste nieuws over de loverboys was dat hun "slachtoffers" steeds vaker volwassen zijn.......
Dat vind ik al helemaal verbazingwekkend. Er moet toch ergens een belletje gaan rinkelen als een of andere gladjakker je bedelft onder de dure cadeau's...? Vrouwen zijn soms zo dom...
  zaterdag 26 februari 2005 @ 12:33:57 #59
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25264252
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat vind ik al helemaal verbazingwekkend. Er moet toch ergens een belletje gaan rinkelen als een of andere gladjakker je bedelft onder de dure cadeau's...? Vrouwen zijn soms zo dom...
Juist uitgekookt ...
Lekker veel neuken en nog geld en aandacht toe krijgen. Waneer je dat thuis niet krijgt .......
Bovendien hoef je jezelf niet helemaal verantwoordelijk te voelen want je werd gedwongen .......
En je kunt misschien demonen en depressies op een afstand houden?
Koranfascisme bedankt Islam
pi_25264253
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 12:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat laatste is ook niet zo vreemd. Kinderen nemen weinig aan van hun ouders, vooral niet als het om goedbedoelde waarschuwingen gaat.
Mooi excuus om dan maar helemaal niks meer aan de opvoeding te doen. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je het als ouder brengt. Laat ze een artikel lezen waar een voormalig slachtoffer haar verhaal doet. Dat moet toch niet teveel moeite zijn als ouder zijnde.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_25264426
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 12:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi excuus om dan maar helemaal niks meer aan de opvoeding te doen. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je het als ouder brengt. Laat ze een artikel lezen waar een voormalig slachtoffer haar verhaal doet. Dat moet toch niet teveel moeite zijn als ouder zijnde.
Ik denk dat de meeste ouders dat ook echt wel doen... Ik merk er in de praktijk als docent (in opleiding) tenminste weinig van dat ouders 'maar helemaal niks meer aan de opvoeding doen'. Maar ja, ik zit natuurlijk niet in de Randstad. Ik krijg toch vooral veel lieve en behoorlijk welopgevoede meiden en jongens in de klas.
pi_25264464
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 12:33 schreef machteld het volgende:
Juist uitgekookt ...
Lekker veel neuken en nog geld en aandacht toe krijgen. Waneer je dat thuis niet krijgt .......
Bovendien hoef je jezelf niet helemaal verantwoordelijk te voelen want je werd gedwongen .......
En je kunt misschien demonen en depressies op een afstand houden?
Nou, als je gelijk hebt, dan is dat erg triest...
  zaterdag 26 februari 2005 @ 15:53:49 #63
104137 RawneZZ
Wat kijk je?!
pi_25266706
quote:
Meer verkrachtingen lijkt me niet. Iemand verkrachten en naar een prostituee gaan zijn twee heel verschillende dingen, daar zit een hele andere psychologie achter.
In de meeste gevallen wel, maar er zitten ook een hoop seksueel gefrustreerde mensen bij. Sommigen hiervan kunnen bij een verbod op prostitutie toch vreemde dingen gaan doen.
quote:
Iemand die met z'n zatte kop met 180km/u tegen de vangrail rijdt is pas een achterlijke vergelijking. Dom, absoluut onnodig en geen aanleiding tenzij die gek suïcidaal is. Maar dat zijn deze meiden meestal niet, anders verhingen ze zich wel.
Dat zijn die mensen ook niet, anders zouden ze zich ook wel 'gewoon' verhangen.
quote:
Het zal je zus maar kunnen zijn vergelijking kan heel goed, afhankelijk van de gezinssituatie. Broer of zus die al uit huis is, ouders die te weinig tijd hebben of ernstig ziek zijn en hun ouderlijke taken nauwelijks kunnen uitvoeren, noem maar op. Leef je maar in en kijk of het dan nog steeds eigen schuld is.
Haha, inleven en dan kijken of het haar eigen schuld is? Ik kan me soms ook in een moordenaar inleven, maar die is toch echt niet onschuldig. Iedereen met ook maar enige vorm van intelligentie zal nooit in zo'n situatie terecht komen.
pi_25277914
quote:
In de meeste gevallen wel, maar er zitten ook een hoop seksueel gefrustreerde mensen bij. Sommigen hiervan kunnen bij een verbod op prostitutie toch vreemde dingen gaan doen.
Waarom ging Dutroux dan niet gewoon naar de hoeren? Waarom ging de Utrechtse serieverkrachter niet gewoon naar de tippelzone? Waarom ging Marc Hoffman niet gewoon wat vaker naar de hoeren?

Dat geeft ze geen voldoening. Of prositutie nu verboden is of niet, dit soort malloten halen dat soort ongein toch wel uit. Staat helemaal los van prostitutie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 27 februari 2005 @ 16:10:05 #65
108269 Siem83
Stone Island Wetog
pi_25282951
Ja indd er blijf jammergenoeg van die hopeloze mensen op aarde rond zwerven. En ben van mening dat ze protistutie niet moeten verbieden. Anders krijg je van die gasten die zich eigen niet in bedwang kunnen houden, en me zus of vriendin zouden pakken.
pi_25284104
quote:
En om de vergelijking nog maar eens door te voeren naar de verkrachtingsopmerking van Gixxer_Dude:
een verkrachting kan iedereen overkomen, een relatie met een loverboy niet.
Een verkrachting kan toegewezen worden aan een gebrek aan fysieke kracht en een relatie met een loverboy aan mentale. Elk mens kent zijn of haar zwakte op bepaalde gebieden. In hoeverre ben je dan zelf schuldig wanneer je op die punten gepakt wordt?

Ik zou dan kort door de bocht kunnen stellen dat je fysieke kracht makkelijker kan vergroten dan je doortastendheid en gevoeligheid voor verkeerde aandacht, en dat het slachtoffer van een verkrachting daarom 'schuldiger' is dan een speelbal van een loverboy. Onzin lijkt me.

Een bepaald soort domheid van sommigen meisjes is de reden dat de loverboys hun praktijken kunnen uitvoeren en het klopt wel dat je je door meer inzichten en een sterkere houding in het leven daartegen kan wapenen, maar dan blijft de vraag dus open in hoeverre je schuldig kan worden geacht aan je eigen domheid.

De één is nou eenmaal vatbaarder voor dat soort grillen dan een ander. Levenswijsheid komt met de jaren. Je moet immers scherp genoeg zijn om je eigen naiviteit te onderkennen. Wanneer je een probleem niet ziet kan je er ook weinig aan doen om het op te lossen en dat kan je dan ook niet verweten worden lijkt me. Naieve personen dienen beschermd te worden tegen criminelen die hun naiviteit willen misbruiken. Als herders tegen de wolven die zich richten op de zwakste lammetjes van de kudde.
  zondag 27 februari 2005 @ 17:52:35 #67
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_25284325
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:37 schreef Cruoninga het volgende:

Een bepaald soort domheid van sommigen meisjes is de reden dat de loverboys hun praktijken kunnen uitvoeren en het klopt wel dat je je door meer inzichten en een sterkere houding in het leven daartegen kan wapenen, maar dan blijft de vraag dus open in hoeverre je schuldig kan worden geacht aan je eigen domheid.
Het verschil zit hem erin dat je zelf niet actief meewerkt aan een verkrachting, wél aan het totstandkomen van een relatie met een loverboy. Vandaar dat het slachtoffer van een loverboy m.i. wel degelijk enige eigen verantwoordelijkheid kan worden verweten.
  zondag 27 februari 2005 @ 18:13:12 #68
3767 Herald
Come get some
pi_25284614
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 09:56 schreef trith het volgende:
Dat kwam zo mooi terug in die telefilm, volgens mij heette die Loverboy??? OF iets in die trant.
het ergste van die film was dat ze er een romantische twist van maakten, want de loverboy werd verliefd op het meisje. Nou wat is het grootste probleem met loverboys, dat die meisjes maar blijven denken dat het liefde is, wat laat die film zien: dat het ook zo is.
In de BNN serie CUT is er ook een keer een episode geweest over loverboys, aan het einde van de serie was het slachtoffer spoorloos verdwenen. Dat vond ik dan een stuk sterker dan het slappe einde van Loverboy waarbij het meisje met alle gemak van de wereld er mee kapte.

Waar ik me nog steeds over verbaas is dat minderjarige meisjes gewoon achter het raam zitten. Je zou dan denken dat ze daar wel snel genoeg vandaan worden geplukt, maar dat is dus niet. Zelfs die christelijke stichting die bezoekjes brengt geeft alleen maar tips.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 28 februari 2005 @ 04:15:31 #69
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_25293754
De film Loverboy doet meer kwaad dan goed. Het wordt veel te romantisch afgespeeld. De loverboy wordt verliefd op het meisje. Wat een gelul zeg. Alsof zon dame er zo maar onbeschadigd uit kan stappen.
Hup, aan het werk!
  maandag 28 februari 2005 @ 06:38:58 #70
113319 Camille_Noire
god is een stuk stront
pi_25294255
te triest voor worden

snap eigenlijk ook niet waarom Nederlandse meisjes op die criminele marokkanen vallen (flap oren grote neus, achterlijk)

die meiden moeten een eigen identiteit hebben, en dat hebben ze niet en mogen ze ook niet, stel je eens voor dat Nederlanders hun Nederlandse identiteit mogen hebben en ik mogen zeggen!

ik hoor zelf weleens dat meisjes marokkaanse/neger vriendjes hebben zodat ze dan veilig zijn!?

hallo word wakker!
hun zijn maar een paar procent van de bevolking! wij als Nederlanders moeten gewoon die meiden leren wie en wat ze zijn!

voor de rest heb ik een simpele oplossing

Oh beautiful sight, mohammed being poisoned...
Bible or koran: Pathetic book of lies!
The blood of god on my skin
The blood of allah on my hands!
  maandag 28 februari 2005 @ 06:42:27 #71
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25294257
quote:
Op maandag 28 februari 2005 06:38 schreef Camille_Noire het volgende:

snap eigenlijk ook niet waarom Nederlandse meisjes op die criminele marokkanen vallen (flap oren grote neus, achterlijk)
Hair, hair is the name of the game
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25294375
Mijn nichtje(15 jr) heeft verkering met een Syrier. Hij is heel lief voor haar. Haar moeder, mijn zus, is 3 jr geleden gescheiden en is vanaf toen fulltime gaan werken waardoor mijn nichtje ineens op haar zelf was toegewezen.
Ze is niet super intelligent en erg op haar uiterlijk gericht. Ik heb die vriend van haar een paar keer gezien maar ik vind het een gladjakker. Als ik al die verhalen lees over loverboys ga ik me toch een beetje zorgen maken. Mijn nichtje past precies in het profiel meisjes dat loverboys aantrekt. Jong, mooi, naief en op zoek naar aandacht. Die vriend van haar "lijkt" heel lief en geeft haar gouden kettingen enzo, maar stel nou dat hij een loverboy is.Wat kan ik er dan aan doen? Ze luistert totaal niet naar argumenten want zwaar in de puberteit en hevig verliefd. En stel nou dat ik haar vriend beschuldig van iets wat hij totaal niet is........
  maandag 28 februari 2005 @ 10:40:26 #73
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_25295751
quote:
Op maandag 28 februari 2005 07:33 schreef sijkweiv het volgende:
Mijn nichtje(15 jr) heeft verkering met een Syrier. Hij is heel lief voor haar. Haar moeder, mijn zus, is 3 jr geleden gescheiden en is vanaf toen fulltime gaan werken waardoor mijn nichtje ineens op haar zelf was toegewezen.
Ze is niet super intelligent en erg op haar uiterlijk gericht. Ik heb die vriend van haar een paar keer gezien maar ik vind het een gladjakker. Als ik al die verhalen lees over loverboys ga ik me toch een beetje zorgen maken. Mijn nichtje past precies in het profiel meisjes dat loverboys aantrekt. Jong, mooi, naief en op zoek naar aandacht. Die vriend van haar "lijkt" heel lief en geeft haar gouden kettingen enzo, maar stel nou dat hij een loverboy is.Wat kan ik er dan aan doen? Ze luistert totaal niet naar argumenten want zwaar in de puberteit en hevig verliefd. En stel nou dat ik haar vriend beschuldig van iets wat hij totaal niet is........
Syriers zijn glad maar over het algemeen meer te vertrouwen dan Marokkanen.
Probeer wat informatie over hem in te winnen op een subtiele manier, praat met haar over hem met interesse, vergelijk het met jezelf etc. wanneer je praat zodat het niet opvalt.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  maandag 28 februari 2005 @ 12:07:54 #74
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_25296977
Die paar Marocs hebben het maar druk. Dàt zijn pas harde werkers, moet je nagaan: het zijn er maar een handvol, een absoluut te verwaarlozen deel van de gemeenschap, maar toch krijgen ze het voor elkaar om tegelijkertijd te loverboyen, straat te roven, rond te hangen, drugs te runnen, over te vallen, groeps te verkrachten, zak te rollen, in te breken, scooters te stelen, over te lasten in bioscopen, winkelcentra, pretparken en zwembaden. En vlak ook de reistijd niet uit, want ze zijn in een wip in een andere (middel)grote stad.

Dààr kun je nog eens wat van leren qua time-management. Zou Sinterklaas bij hun in de leer zijn geweest (of omgekeerd) , ik vond het ook altijd zo knap dattie in 1 nacht alle kadootjes door heel Nederland kon afleveren.

[ Bericht 6% gewijzigd door B.R.Oekhoest op 01-03-2005 10:22:05 ]
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_25307610
Prima zou het zijn om prositutie te verbieden en als je dan toch bezig bent ook meteen drugs(gebruik)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')