Gok dat Indiana voor de no. 6 seed gaat, dan mogen ze tegen de winnaar van de Atlantic. Orlando hebben ze iig inmiddels te pakken.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:56 schreef F1Bas het volgende:
hmmm Indiana moet maar 8ste worden, leuke 1e ronde tegen Miami.....
Tja, een division leader speelt nu eenmaal altijd playoffs. Die staan altijd boven de rest...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:57 schreef F1Bas het volgende:
Toch raar systeem, Boston de nr 1 uit de Atlantic division, heeft gewoon een minder record dan de rest van de oost ploegen die een playoff plek hebben, een toch staan ze daardoor 3e
Deze opmerking komt echt het meest voor dit jaarquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:57 schreef F1Bas het volgende:
Toch raar systeem, Boston de nr 1 uit de Atlantic division, heeft gewoon een minder record dan de rest van de oost ploegen die een playoff plek hebben, een toch staan ze daardoor 3e
Ja maar of het terrecht is, ik vind van niet, slecht record = slecht record.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, een division leader speelt nu eenmaal altijd playoffs. Die staan altijd boven de rest...
Volgens ESPNquote:Op maandag 28 februari 2005 00:01 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben bang dat onze vriend Gadzuric weer geblesseerd is... Na 9 minuten in het 1e kwart heeft ie niet meer gespeeld...
In San Antonio of Cleveland?quote:Op maandag 28 februari 2005 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Ja Detroit begint op stoom te raken... Vanavond Cavs tegen Spurs... Weer een loss voor de Cavs denk ik.
Dat was mijn vraag!quote:Rick Fransen (Netherlands): As you look back, which accomplishment in your career gives you most satisfaction?
Bill Russell: Hmmm. It was a fairly long career. Let me think. There were a couple of things. In 1956 we won the Final Four and then I went to the Olympics and won the Gold Medal, then I went to the NBA and won the NBA title. So in a period of 13 months, I won all three titles, which really got me accustomed to winning! By the time I was at the Celtics I was on three high school championship teams, two Final Fours, that's what they called the NCAA championship then. And then the Olympics. My 11 Celtics titles, was just a continuation. It's hard to pick up one championship, it was the whole journey. My sole motivation, was to play in my career so my father would be proud of me. That was it. He was my hero.
In april zijn er play offs en de competitie is dan al afgelopen...ff checken. Halve finales dacht ik.quote:Op maandag 28 februari 2005 16:27 schreef punkchic het volgende:
Uiteraard.. maar weet je een leuke wedstrijd die rond die wordt gespeeld..?
Cool man...quote:Op maandag 28 februari 2005 23:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag!De grote Bill Russel die een vraag van mij beantwoordt!
http://www.nba.com/celtics/chat/russell_050228.html
Omdat het player of the month is en niet team of the monthquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:33 schreef Zwansen het volgende:
Waarom Carter? Detroit is 9-1 deze maand, Nets 5-5...
Ik vind wel dat je team wel moet presteren... Wat heb je er aan als je 50 punten scoort elke wedstrijd maar je verliest wel alles?quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:06 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Omdat het player of the month is en niet team of the month
30 punten gemiddeldNot bad toch
De nets zuigen nu eenmaal vanwege al die blessures... Maar carter speelt wel geweldig goed, op oud niveau, hij verdient het wel en mvp tjah dat zal niet naar hem gaan natuurlijk...quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je team wel moet presteren... Wat heb je er aan als je 50 punten scoort elke wedstrijd maar je verliest wel alles?
Chamerlain had ooit eens gemiddelden van 50 punten en 20 rebounds in 1 seizoen! Maar Russel had 15 punten per wedstrijd en hij won MVP.
En wie van de Pistons zou jij dan voordragen? Ze hebben gewoon geen topspeler, maar vijf/zes goede spelers. Alhoewel Tayshaun Prince wel echt een grote kan worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:33 schreef Zwansen het volgende:
Waarom Carter? Detroit is 9-1 deze maand, Nets 5-5...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |