hopelijkquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:39 schreef Adelante het volgende:
zou ie inmiddels gestikt zijn in een crouton?
Jaaa, nu weten we allemaal waar het over gaatquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:13 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik koop dus zo een cup-a-soup, flikker water in de dinges, gooi de inhoud van het pakje in de beker, en giet het inmiddels kokend hete water erover. Vervolgens loop ik naar boven, wacht MINSTENS een heel kwartier met het lurken aan mijn cup-a-soup, en NOG verbrand ik m'n tong zoals ik hem nog nooit verbrand heb. Nu loop ik dus rond met een ernstig verbrande tong, ze zouden die hele cup-a-soup troep moeten afschaffen!!
![]()
ijs is geen soep dudequote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:45 schreef vannelle het volgende:
ijs ook.....
Klopt, maar het wordt wel warmer gegeten dan het wordt opgediend.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:54 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ijs is geen soep dude
gazpacho wel![]()
heter... dus niet zo heet als hij wordt opgediend...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:12 schreef greatgonzo het volgende:
gazpacho wordt altijd heter gegegen dan het wordt opgedient
Dank u, dank u..quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
heter... dus niet zo heet als hij wordt opgediend...
die worden heel vies en klef na een kwartier, dus ik vrees van nietquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:39 schreef Adelante het volgende:
zou ie inmiddels gestikt zijn in een crouton?
Dan zou er een revolutionaire nieuwe energiebron zijn op aarde, lijkt me niet dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:25 schreef Avalanche.. het volgende:
Ook al had ik mijn cup-a-soup 3 uur laten afkoelen, volgens mij blijft die troep net zo heet als op het moment van opdienen.
quote:
Hmm. Ik heb de cup-a-soup wel tijdelijk alleen gelaten...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:40 schreef icebliss het volgende:
En je weet zeker dat er niemand anders was die nog wat kokend water erbij heeft geflikkerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |