Waar van ben jij het kloontjequote:Op donderdag 24 februari 2005 18:07 schreef poepsie het volgende:
ik heb niks gezegd...sommige mensen zijn zo dom om te denken dat als ze een andere nick aannemen dat je dan niet meer in de gaten hebt wie het is
Suk-kelllquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:07 schreef poepsie het volgende:
ik heb niks gezegd...sommige mensen zijn zo dom om te denken dat als ze een andere nick aannemen dat je dan niet meer in de gaten hebt wie het is
Poesie is dus zelf een domquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:10 schreef Xebrozia het volgende:
[..]
Suk-kelll![]()
ik ga alles aan je exvriend vertelle![]()
haar exvriendjuh is ook een user op deze forum en ze wil niet dat hij weet wie zij isquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:12 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Poesie is dus zelf een dom[afbeelding]
anywayquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:14 schreef poepsie het volgende:
kloon... ach ja van brunette he??? tuurlijk.. welke ex? voor mij bestaat die ex niet meer.. nooit zal iemand zo laag kunnen zakken..en zo achterbaks zijn.. voor mij is me ex doet dus heb er geen.
Een klein blond gif kikkertje dusquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:14 schreef poepsie het volgende:
kloon... ach ja van brunette he??? tuurlijk.. welke ex? voor mij bestaat die ex niet meer.. nooit zal iemand zo laag kunnen zakken..en zo achterbaks zijn.. en vrouwen zo slecht behandelen..voor mij is me ex dood doet dus heb er geen.
Vast welquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:19 schreef poepsie het volgende:
man ben niet eens blond haha
Geen ex...quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:18 schreef poepsie het volgende:
ja ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blond en heeeeeeeeeeeeel dom! en ben er trots op![]()
En ik heb geen ex zeg ik toch.. wat aan je ogen![]()
Ben trouwens een vrouw.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:19 schreef poepsie het volgende:
een schaap was toch het eerste gekloonde zoogdier, niet??quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:19 schreef poepsie het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:41 schreef SilverSpirit het volgende:
Maar wie is die 21jarige ex van je dan en waarom mag hij niet weten dat jij ook op Fok! zit?
Dat geloven we dadelijkquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:45 schreef poepsie het volgende:
hahaha die wil je niet zien.. ben heel klein en heeeeeeeeeeeeeel dik en heeeeeeeeeeeel dom...
dus doe jezelf een plezier.. kijk maar niet..
daar kunnen we altijd voor zorgen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:06 schreef poepsie het volgende:
jammer dat er geen naaksfotos van mij bestaan...
dikke tieten of PVV?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:09 schreef Xebrozia het volgende:
jawel van jouw dat je op de webcam je tietuh laat zien heeft hij zelf gesegt
Nee, gelukkig niet nee. Die gewone pasfoto van je was al niet om aan te zien.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:06 schreef poepsie het volgende:
jammer dat er geen naaksfotos van mij bestaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |