En de lente komt er weer aanquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:19 schreef stoepjong het volgende:
Ik ben gestopt en tevens nooit begonnen met werken
Ja hebben gewoonweg geen respect meer voor de trouwe belansting onderduikers.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En de lente komt er weer aan![]()
Lekker vanaf je luie stoel kijken naar de vrouwen die hun goederen weer tonen. Ik hoop dat "mini" deze zomer de mode wordt.
Ondertussen wel je bankrekening in de gaten houden, het uwv wil nog wel eens een dag te laat zijn met uitbetalen. Daar moet je bovenop zitten, de ambtenaren.![]()
We moeten niet allemaal dezelfde foute maken als Xevrozia dusquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:57 schreef Xebrozia het volgende:
Neeeee dat moet je nie doen. Je diploma is heel erg belangrijk voor later! Je moet echt gweer naar school gaan voor je diploma te halen!
En ik denk trouwens dat je 21jarige exvriend die hier ook op fok! zit, maar niet weet dat jij hier ook user bent, er ook blij mee is, Anouk. alias brunette. Hij wist altijd al dat jij je diploma NOOIT zou halen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:15 schreef poepsie het volgende:
ik ben fijn gestopt met school en ga werken!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |