dusquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan
Je zoekt het strakste punt op.. daar stel je hem goed... en dan hangt ie op een ander punt nog veel te slap, ga je die strakker zetten staat ie op je 1e punt weer te strak...
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:44 schreef Patrick281 het volgende:
Even de asbout loshalen, spanners beiden een kwartslag aandraaien, klaar.
Als het goed staat, had je al geen afwijking dus staat het goed.![]()
Is door een Xpert onderhouden dus.![]()
![]()
Ik zat alleen altijd te rommelen, was indraaien nou spannen of niet.
Ja dus.......maar had dan vaak al in-uit gedraait en de hele afstelling verloren.
Oef... effe een kwartje of halfje geven dan op het strakste punt...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:45 schreef hicham het volgende:
Ja, ik hoor volgens mij de ketting nu klapperen bij het langzaam rijden / optrekken. Vandaar mijn vraag
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oef... effe een kwartje of halfje geven dan op het strakste punt...
Maare Pepijn, die ketting van Hicham's Bandit is echt een stervend gevalIs bijna niet meer te stellen...
Tot 1230 uur iddquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
OPM heeft tot 12:00 zijn chef naast hem en verandert van werkplek met openbaar zicht op de monitor.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dus![]()
Klinkt nu al heel ingewikkeld dat kettingspannen![]()
In het boekje hebben ze geen reply functie voor onzekere mensenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja duh dat staat ook in je boekje.
Eerst de as losdraaien, dus als je achter de motor staat de rechterbout losdraaien, linker tegenhouden. Dan strakste punt opzoeken en dan met een imbus met de klok mee draaien. Maar let op!!! Allebei de kanten gelijk houden anders staat je achterwiel er scheef in..
Dan weer rechterbout vastdraaien, ECHT vastdraaien, ik deed het altijd met een hele lange ringsleutelWel een grote maat trouwens... dacht 26 ofzo. Daarna nog ff kettingspanners aandraaien.
En als je het helemaal goed wilt doen zet je je motor na het spannen in zn 1 en trek je een paar keer flink aan het achterwiel zodat ie in zijn spanners valt.
Tegen ons hoef je niet te liegen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Tot 1230 uur iddvanaf volgende week niet meer of nauwelijks posten
Zit nu met keelpijn en heb het ijskoudzit te twijfelen of ik naar huis ga vanmiddag
Ik kan wel op de beemer blijven zitten, maar ik vind 'm momenteel toch wat te hoog gegrepen voor mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beemer kopen voor weinig? CBR inruilmogelijkheden aanwezig.
![]()
Is die kloon weer terug?!??!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik kan wel op de beemer blijven zitten, maar ik vind 'm momenteel toch wat te hoog gegrepen voor mij.Ik kijk er juist naar uit om allerlei technieken te gaan leren met de CBR. Ik vind de CBR nog steeds kei mooi, lekker zitten en vrij licht waardoor het voor mij nog steeds de ideale brommert is!
![]()
en betrouwbaar merk he
heeeH! Een zwarte Ninja gaat altijd door he, goedschiks of kwaadschiks.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Tot 1230 uur iddvanaf volgende week niet meer of nauwelijks posten
Zit nu met keelpijn en heb het ijskoudzit te twijfelen of ik naar huis ga vanmiddag
Ook moet er nog bij.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:
en betrouwbaar merk he
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik maak me hier op mijn werk toch iets Bizar's mee,
Mijn chef komt net terug van een vergadering en komt terug lopen en ik vroeg iets aan hem en hij zei dat ie niets meer wilde beantwoorden omdat hij net ONTSLAG heeft genomen,
en hij geeft me een hand en loopt zo het pand uit op zoek naar de waarheid,ik naar de directeur om verhaal te halen en die is net zo verbaasd als ik ,
bij jou bedrijf kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar hier speelt zoiets helemaal niets, er was helemaal geen probleem of iets dergelijks,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat komt ook wel eens bij mij op moet ik zeggen.
Shokking als je het zo ziet gebeuren volgens mij. Twilight Zone ofzo.
![]()
Ja, wel heel begrijpbaar. Soms kun je je baan ineens echt helemaal zat zijn (maar dan weet je voor jezelf meestal al wel langer dat je het niet meer ziet zitten).quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat komt ook wel eens bij mij op moet ik zeggen.
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Is die kloon weer terug?!??!!!
Oh nee, dit is de echte en ze meende het![]()
![]()
![]()
Tja jij kent die man natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar het komt heel raar over op deze manier. Vooral omdat het zo'n abrupt einde zonder antwoorden is.![]()
Wat dat betreft zitten mensen heel raar in elkaar inderdaad. Het is niet altijd allemaal goud wat er blinkt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja jij kent die man natuurlijk ook.![]()
Maar je weet toch nooit wat er in iemand omgaat, en als hij al een tijdje tegen zaken zit aan te hikken dan moet het gewoon een keer barsten, zeker als er dan (zelfs maar) kleine zaken bij zo'n vergadering naar boven komen.![]()
En dan nog, soms heb je hele vrolijke mensen die ineens de hand aan zichzelf slaan.
Mijn moeder heeft zo'n collega gehad .. dan schrik je helemaal .. leek zo'n normale man zonder problemen ..![]()
Dat is heel vreemd iddquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Misschien heeft hij woensdagavond wel gekeken. Vrijdag is de beste dag voor ontslag hebben ze daar ook nog gezegd.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij jou bedrijf kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar hier speelt zoiets helemaal niets, er was helemaal geen probleem of iets dergelijks,
hij had er gewoon geen zin meer in, wil gewoon niet meer werken,
doet me ineens denken aan peter van office Space,
is gewoon niet te bevatten![]()
aromahhhhhh zei RB nogquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:06 schreef Patrick281 het volgende:
heeeH! Een zwarte Ninja gaat altijd door he, goedschiks of kwaadschiks.![]()
Rokend zoals op de Boswegmeet, maar hij gaat door.![]()
Bs..ziek is ziek. Alleen hang ik er nu tegenaanquote:Mensen die zich ziekmelden zijn watjes heb ik nog gehoord vandaag.
Tja, volgende week komt het vanzelf wel weer. Altijd weer afwachten hoe dingen echt gaan lopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja, wel heel begrijpbaar. Soms kun je je baan ineens echt helemaal zat zijn (maar dan weet je voor jezelf meestal al wel langer dat je het niet meer ziet zitten).
Maar het komt heel raar over op deze manier. Vooral omdat het zo'n abrupt einde zonder antwoorden is.![]()
Kennis van me heeft dat ooit gedaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Bij mijn vorige baan droomde ik ook van zo'n aktie. Ik was het al kei lang zat (lees mijn vorige post over mijn vorige werkgever dan krijg je misschien een idee).
Het leek me geweldig om dan out of the blue ineens op te staan en te roepen wat een TOPbedrijf is dit en tegen de directeur zeggen dat je nog nooit zo'n slapjanus hebt gezien en dan wegstormen en de deur kei hard dicht slaan. Mijn zonnebril opzetten, sigaret erbij
(o nee, ik rook niet) en dan met een stralende zon aan de hemel wegrijden.
De realiteit is iets anders gegaan, maar het kwam in de buurt. De directeur heeft nog lang gedacht dat ik wel terug zou komen. HAHA![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Bij mijn vorige baan droomde ik ook van zo'n aktie. Ik was het al kei lang zat (lees mijn vorige post over mijn vorige werkgever dan krijg je misschien een idee).
Het leek me geweldig om dan out of the blue ineens op te staan en te roepen wat een TOPbedrijf is dit en tegen de directeur zeggen dat je nog nooit zo'n slapjanus hebt gezien en dan wegstormen en de deur kei hard dicht slaan. Mijn zonnebril opzetten, sigaret erbij
(o nee, ik rook niet) en dan met een stralende zon aan de hemel wegrijden.
De realiteit is iets anders gegaan, maar het kwam in de buurt. De directeur heeft nog lang gedacht dat ik wel terug zou komen. HAHA![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kennis van me heeft dat ooit gedaan.
Vroegen ze tijdens een vergadering aan hem wat hij er van vond.
Nou, dat hebben ze geweten daar.
Hij heeft er dan ook niet erg lang meer gewerkt
(stelletje incompetente nietsnutten zat in het vocabulaire)
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Het leek me geweldig om dan out of the blue ineens op te staan en te roepen wat een TOPbedrijf is dit en tegen de directeur zeggen dat je nog nooit zo'n slapjanus hebt gezien en dan wegstormen en de deur kei hard dicht slaan., sigaret erbij
(o nee, ik rook niet) Mijn zonnebril opzetten en dan rustig mijn supermooie en lekkere leren motorpak aantrekken motor starten en dan met een stralende zon aan de hemel wegrijden.
En ik hou wel van een beetje rûhring in de tent.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Dat is heel vreemd iddbij een klant van Deloitte ging de chef er ook opeens vandoor, hij liep bij ons het kantoor binnen en zei: ik heb net ontslag genomen. Ging even zitten terwijl wij te verbaasd waren om iets te zeggen en ging meteen naar huis
![]()
op het laatste zinnetje na is het hier precies ook zo gegaan,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kennis van me heeft dat ooit gedaan.
Vroegen ze tijdens een vergadering aan hem wat hij er van vond.
Nou, dat hebben ze geweten daar.
Hij heeft er dan ook niet erg lang meer gewerkt
(oa. stelletje incompetente nietsnutten zat in het vocabulaire)
ga jij eens ergens ander rellenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:10 schreef Romius het volgende:
jullie doen de naam van het topic wel eer aan, lijkt wel een theekransje hier![]()
Waar is de koffie?![]()
sssttt, straks denken ze helemaal dat ik al die kloontjes aanmaaktequote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga jij eens ergens ander rellen![]()
![]()
Ik ruik kansen voor je!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
nu geen sjef meer
en dat vlak voor het weekend
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op het laatste zinnetje na is het hier precies ook zo gegaan,
nu geen sjef meer
en dat vlak voor het weekend
![]()
hehe vandaag bedoel je neem ik aanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:19 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ruik kansen voor je!
Moet je nu gaan solliciteren voor de functie van chef.
Dan weet de dirk al helemaal niet meer wat hem overkomt!![]()
dat gerucht ging meteen al na de uitschakeling uit de uefa cup en het zat er al wel een tijdje aan te komen. en gisteren ook nog es met zijn (fatale) wissel.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
OPM! Ronald Koeman is ontslagen..
Ik ook, moet zelfs oppassen dat ie niet meeleest in dit topicquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat gerucht ging meteen al na de uitschakeling uit de uefa cup en het zat er al wel een tijdje aan te komen. en gisteren ook nog es met zijn (fatale) wissel.
maar het klikte ook gewoon helemaal niet tussen hem en de spelersgroep. als het nu 1 speler is ok maar een hele groep?? zou je toch aan het denken moeten zetten...
En je was zogenaamd ziekquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pepijn!! We hebben nog 20 gebakjes over
en toch is het wereldje klein hoor,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:00 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik ook, moet zelfs oppassen dat ie niet meeleest in dit topic![]()
(eigenlijk overdreven, hij heeft andere interesses)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |