...quote:hey, jij hebt een bekend gezicht
wheheh, ja ik hoorde het al gelijk aan dat muziekiequote:Op donderdag 24 februari 2005 19:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens mij is het TAXI 1 maar weet het niet zeker meer,
ik heb wel alle 3 de dvd's van Taxi![]()
ik heb er geen woorden voorquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou, hier iig mijn verslagje van Tiel (de quote is van de monteur):
laten staan die grafbak dus![]()
die %^&*(&^^&-lijers hebben voor heel weinig wat opgeknapt en gecamoufleerd en willen zo 2.000 euro winst maken
Waat!quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou, hier iig mijn verslagje van Tiel ..
youssef was er al en de motor stond in de werkplaats, hij bleek van de monteur te zijn. [.knip..]
quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:37 schreef Romius het volgende:
Vond nog een foto van de SP in huis![]()
Even weer een herinnering ophalen aan die twin![]()
![]()
[afbeelding]
moet je ons maar niet negerenquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ghehe, en zo zie je maar weer hoeveel rommel er staat en wat een bullshit ze vertellen... maare, ik zou toch meegaanHad geen idee dat het vandaag al was..
nope, want ik kwam hem al bekend voor en voor mijn gevoel heb ik ze nog altijd opgezadeld met een probleem motorquote:OPM, heb je gezegd dat ie onzin uitkraamde?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb er geen woorden voordit is echt triest,
![]()
quote:
iddquote:
idd, en eerlijk gezegd werkte het bij mijquote:Alleen het begin al van het verhaal, hij is van de monteur.![]()
Bij Motorcentrum Eindhoven zeiden ze dat ook al over mijn motor.
Via het Beemer topic nu van regio mensen gehoord dat die zaak ook al bekend staat als een zaak die flink sjoemelt met schademotoren oplappen.
youssef is wel een ervaring rijkerquote:Dit is ook een ervaring zeg.Gewoon aantoonbaar slecht!
![]()
Wel goed dat jij zelf ging kijken, want je wist precies welke plekken je moest hebben.![]()
Arme Youssef, arme jij. Gelukkig wel iemand kunnen behoeden voor een grote fout.![]()
![]()
jammer dat ie niet in de vitrine kast pastquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:37 schreef Romius het volgende:
Vond nog een foto van de SP in huis![]()
Even weer een herinnering ophalen aan die twin![]()
![]()
[afbeelding]
Aan de ene kant wel een goed gevoel dat je hem terecht weg gedaan hebt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nope, want ik kwam hem al bekend voor en voor mijn gevoel heb ik ze nog altijd opgezadeld met een probleem motor
quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar...heb je bij de jouwe ook een knik erin zitten? dan lijken ze nl. een stuk korter en sportiever
zekerquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
Aan de ene kant wel een goed gevoel dat je hem terecht weg gedaan hebt.
mwah ok, en ze hebben het trouwens nog gezien dat er een niet-origineel boutje in zat maar dat dat zulke problemen zou geven konden ze niet weten denk ik...quote:Maar hun opgezadelt met een probleem motor nee.![]()
Ze hebben hem zelf goed nagekeken, gekeurd en een prijs geboden voor hoe die toen was.
tja, als ie hem toch helemaal uit elkaar had - tenminste, dat zei hij want ik geloof geen woord meer - had ie er net zo goed een helicon in kunnen doen...quote:Moet toch een koud kunstje zijn voor een monteur ..
werkenquote:Ik ga weer even verder werken.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:21 schreef Didiot het volgende:
Als je remvloeistofreservoir leger wordt kan dit een aantal dingen betekenen. Remblokjes achter zijn bijna op of d'r is ergens een lek of remkabels zijn versleten (zijn teveel uitgezet). In principe hoef je remvloeistof nooit bij te vullen. Als je bij zou moeten vullen is er altijd een oorzaak. Eerst oorzaak opzoeken en dat oplossen. Daarna hooguit remvloeistof vernieuwen
Ik heb het nog niet echt in de gaten gehouden, de eerste keer dat ik keek naar het vloeistofniveau van de achterrem zat ie onder het streepje van het minimum. Ik wil dat ding dus bijvullen en dan kijken wat er precies aan de hand is (of ie weer leegloopt of niet) Ik wil niet afwachten terwijl het niveau er al onder zit snap jequote:Op donderdag 24 februari 2005 22:21 schreef Didiot het volgende:
Als je remvloeistofreservoir leger wordt kan dit een aantal dingen betekenen. Remblokjes achter zijn bijna op of d'r is ergens een lek of remkabels zijn versleten (zijn teveel uitgezet). In principe hoef je remvloeistof nooit bij te vullen. Als je bij zou moeten vullen is er altijd een oorzaak. Eerst oorzaak opzoeken en dat oplossen. Daarna hooguit remvloeistof vernieuwen
Lekker snelle serverquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
En over ontspanning gesproken, tijd voor een leuk amateurfilmpje spelen.
2 gasten die afgelopen week meegedaan hebben aan een (kart)circuit oefendagje.
Ze rijden overigens zelf pas sinds enkele weken SuperMotard. (en dat is best te zien soms)
De bron lijkt mij duidelijkwaarvoor dank.
![]()
Maar niet aan DR vertellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |