dan zeggen ze vast omdat je zo'n relschopper bent op fok!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik heb vriendelijk gevraagd wat de reden van afwijzing is..
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:46 schreef Romius het volgende:
[..]
dan zeggen ze vast omdat je zo'n relschopper bent op fok!![]()
quote:Beste Stephan,
De reden dat wij niet met je verder gaan ligt aan het feit dat uw gedrag op verschilende fora niet om over naar huis te schrijven is. Hieruit hebben wij geconcludeerd dat uw communicatievaardigheden niet bepaald aan onze eisen voldoet.
Hiermee hoop ik dat het op deze manier duidelijk is,
Met vriendelijke groet,
Alternate Nederland
Nicequote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:49 schreef Romius het volgende:
Oja, nog meer piccies gevonden en online gezet![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die goeie oude donut (zo noemden we dat stukkie asfalt) , nu afgesloten vanwege teveel herrie en irritatie van mensen daar![]()
![]()
Gsx-r blok heeft inderdaad geen enkele noodzaak tot een chromen uitvoering.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow Faithz ,ik zie nu pas dat blok in beeld in het filmpje en het is geen GSX-R750W blokDie ziet er namelijk hetzelfde als mijn eigen blok uit. Vind het blok in dit filmpje eigenlijk op het CB1300 blok lijken...
Ik kan er nu niet zo 1,2,3 opkomen welk 750 blok dat zou kunnen zijn..
Als ik wat km's heb gemaakt en het is leuk weer, dan komt er vast wel een meet maar zo spectaculair is het niet hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk het ook ja
Zeg Faithz, kan je niet eens een foto posten ofzo?Of kom je binnenkort eens op een meet?
Waarom wil je een foto zien?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk het ook ja
Zeg Faithz, kan je niet eens een foto posten ofzo?Of kom je binnenkort eens op een meet?
Belachelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:35 schreef Rietvaerder het volgende:Lekker persoonlijk ook via de mail
Post jij links van mijn nederige websitequote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waarom wil je een foto zien?
Ik heb wel eens een link gepost van een bowlingmotorregiomeet van Faitz.![]()
Een naked met 750cc? Ik zou niet weten welke... k neem aan dat een Z750 toch heel wat frisser en moderner klinktquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gsx-r blok heeft inderdaad geen enkele noodzaak tot een chromen uitvoering.
Het ziet er niet gepolijst uit ofzo .. moet een bloek van een naked zijn en die herken ik niet zo snel.![]()
Waarom niet?quote:
Staat gewoon in je ondertitel op M-F.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:05 schreef Faithz het volgende:
Post jij links van mijn nederige website![]()
Nou zeg![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een naked met 750cc? Ik zou niet weten welke... k neem aan dat een Z750 toch heel wat frisser en moderner klinkt
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom niet?Vrouwelijke motorrijders van rond mijn leeftijd zijn vrij schaars in de Fok! MC topics volgens mij
![]()
Ik heb het ff terug gelezen. Tietvaerder uuh Rietvaerder suggeerde dat mijn site traag isquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Staat gewoon in je ondertitel op M-F.![]()
![]()
En je was igg hier al even niet meer geweest.![]()
Rechts en daarna de foto aub weghalen hierquote:
Deze is zelfs van '80quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
Wel iets uit midden jaren 80 ofzo ..
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:10 schreef Faithz het volgende:
Ik heb het ff terug gelezen. Tietvaerder uuh Rietvaerder suggeerde dat mijn site traag is![]()
Link
Zie edit.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
83 > 85, mwa, scheelt niet zo heel toch2 jaar
Raus en Mercy schelen meer
Kan er mee doorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:14 schreef Faithz het volgende:
Rechts en daarna de foto aub weghalen hier
Datum gekeken van je email, toen jou postgeschiedenis welke alleen maar bestaat uit MCquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo snel alweer .. search?
[..]
Zie edit.
En niet gelijk foto's posten he.
Niet links in ieder geval..dat is een goede vriendin.
Heb hem hier ook al in mijn ondertitel staanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
t Is toch een openbare website die ook op MF staat dus waarom niet op Fok!
is ie ook,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:10 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik heb het ff terug gelezen. Tietvaerder uuh Rietvaerder suggeerde dat mijn site traag is![]()
Link
Echt waar? Wat voor lijn heb je dan? Zelfs op een 1mbit lijn is hij er zo (bij vrienden).quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is ie ook,duurt eeuwen voordat ie geladen is
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:19 schreef Faithz het volgende:
[..]
Datum gekeken van je email, toen jou postgeschiedenis welke alleen maar bestaat uit MC, schatting maken van de tijd en klik
(zat in 1 keer goed
)
Komende tijd nog wel, huis aan het afbetalenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach, dat zegt tegenwoordig ook niets meer.
Af en toe heb ik ook geen tijd om het hier bij te houden, MF struint wat makkelijkerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Zo lang bewaar ik al die mail niet.. beetje opruimwoede soms.
Kan dus nog tegen mij gebruik worden.
Maar ja miste je hier even, dus ik dacht laat ik eens mailen toen ik je toevallig zag.![]()
Ik had thuis ook moeite weet ik nog, en ik geloof dat de foto's ook niet altijd geladen werden <F5>.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:23 schreef Faithz het volgende:
Echt waar? Wat voor lijn heb je dan? Zelfs op een 1mbit lijn is hij er zo (bij vrienden).
Thuis heb ik alleen maar 4Mbit (straks 10!!mbit, glasvezel)
Ik vind het zelf nml ook irri als een site schijttraag ismaar dacht dat de mijne meeviel
Dat blijkt wel weer. En de foto's ook niet altijd.. heb ik zelf nog niet gezien maar dat is wel zwaar baggerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had thuis ook moeite weet ik nog, en ik geloof dat de foto's ook niet altijd geladen werden <F5>.
Tja niet iedereen heeft verstand van computers en site's bouwen.![]()
Ik las eerst PC hoerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben ff naar de PC boer hier om mn cpu te laten testen...
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer. En de foto's ook niet altijd.. heb ik zelf nog niet gezien maar dat is wel zwaar bagger![]()
Dat zegt niks, jij zou ook allang weg zijn naar die pc boerquote:
Onze koeken zijn opquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:53 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Net een bakkie op, met een koekje'r bij.
Zat alweer naar de volgende te verlangen.
Same herequote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:53 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Net een bakkie op, met een koekje'r bij.
Zat alweer naar de volgende te verlangen.
13:00 pas openquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:53 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat zegt niks, jij zou ook allang weg zijn naar die pc boer![]()
Ander onderwerp:
Waar is de rest?
Mercy is aan het lurken op Motor-Forum. Raus is ziek thuis maar komt niet eens even hallo zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |