Je kan zeggen wat je wil, maar de maker heeft er wel zijn best op gedaan!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:14 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Bijhorende controller.
[afbeelding]
Niks persoonlijke hoor... maar dit zegt meer over jou dan over de maker.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar de maker heeft er wel zijn best op gedaan!
Ik zou het zo geloven
jah!, we hebben alleen een gigantische spoel van 2 meter hoog nodig, staat leuk naast mijn bed.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Draadloze controller is wel zo handig. Zelfs de stroom zou draadloos kunnen, via magnetische inductie
Dit heb ik ff van jeux-france.com geplukt..Ik vind vooral het laatste interessant ivb met de Revolution. Hij zegt dat de Nintendo Ds overal online zal kunnen. Het enige wat ik kan bedenken hoe dit zou kunnen is dmv een satalliet. Hiermee zou de Revo ook online kunnen gamen zonder op het internet te gaan, en daardoor zou het eigenlijk ook makkelijk gratis kunnen ( wat het overigens ook word ).quote:When is play on line for Nintendo, Nintendo DS will profit from a service of play online comparable with Xbox Live of Microsoft ?
Mr. Iwata has just announced that Nintendo DS will profit from a Wi-Fi service of play online! And I am certain that this service will have nothing to do with Xbox live! In addition the service Wi-Fi de Nintendo DS will be free for the players who trust us, which will enable them to be connected anywhere!!!
Vertaling is grappig. Online is alleen gratis voor mensen die Nintendo vertrouwenquote:Op zondag 17 april 2005 00:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit heb ik ff van jeux-france.com geplukt..Ik vind vooral het laatste interessant ivb met de Revolution. Hij zegt dat de Nintendo Ds overal online zal kunnen. Het enige wat ik kan bedenken hoe dit zou kunnen is dmv een satalliet. Hiermee zou de Revo ook online kunnen gamen zonder op het internet te gaan, en daardoor zou het eigenlijk ook makkelijk gratis kunnen ( wat het overigens ook word ).
ik zie ook niksquote:Op woensdag 13 april 2005 16:04 schreef Cerbie het volgende:
Nou ben ik niet helemaal wakker, maar ik zie het filmpje niet staan
Linkje?
Ik bedoel, hoe kunnen ze de game industry dan veranderen, als ze geen partners hebben? De enige grote speler op het gamegebied die echt iets daadwerkelijk wil gaan veranderen is Nintendo. Hoe zien sommige mensen dan niet in dat dit waarschijnlijk te maken heeft met elkaar?quote:Novint’s products will transform the $23B+ video game industry, which is expected to grow to $31.6B by 2009. Licensing our technology to leading hardware manufacturers, video game companies, and other mass market industries, Novint will become synonymous with 3D touch enabled products throughout the world.
Ze maken controllers, gewoon als 3rd party fabrikant. Dat hoeft echt niet alleen voor Nintendo te zijn, als ze er een xbox stekkertje aan doen is ie ook te gebruiken op de xbox.quote:Op zondag 17 april 2005 00:57 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.demo.com/demo2/demonstrators/video/novint.asx
Trouwens ik vind dit maar verdacht :
[..]
Ik bedoel, hoe kunnen ze de game industry dan veranderen, als ze geen partners hebben? De enige grote speler op het gamegebied die echt iets daadwerkelijk wil gaan veranderen is Nintendo. Hoe zien sommige mensen dan niet in dat dit waarschijnlijk te maken heeft met elkaar?
Als Nintendo kan garanderen dat DS en Revolution bezitters straks overal gratis wireless online kunnen dan eet ik m'n Playstation 2 op.quote:Op zondag 17 april 2005 00:17 schreef MMaRsu het volgende:
Dit heb ik ff van jeux-france.com geplukt..Ik vind vooral het laatste interessant ivb met de Revolution. Hij zegt dat de Nintendo Ds overal online zal kunnen. Het enige wat ik kan bedenken hoe dit zou kunnen is dmv een satalliet. Hiermee zou de Revo ook online kunnen gamen zonder op het internet te gaan, en daardoor zou het eigenlijk ook makkelijk gratis kunnen ( wat het overigens ook word ).
Hmmm... maar volgens mij komt de Revolution toch echt pas over iets "more than a year".quote:Op zondag 17 april 2005 01:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ook dit staat er : In less than a year, a video gamer will try out a fancy new archery program that adds a real sense of touch to her experience.
Ik ben benieuwd!quote:Ik heb Novint trouwens een mailtje gestuurd, om te vragen of hun me wat meer informatie over hun Novint Falcon willen sturen, en eventuele informatie over samenwerkingen met bedrijven die consoles ontwikkelen.
Hopelijk komen we het te weten op de E3!quote:Op zondag 17 april 2005 01:53 schreef MMaRsu het volgende:
Naja het interview is in Feb 2005 afgenomen, misschien launchen ze eind dit jaar of begin volgend jaar?
Neuh, hoe wil jij ineens 'texture' voelen wanneer dit niet in de game geprogrammeerd is? Hoe wil jij de A en B knoppen vertalen naar pen bewegingen? (maarja, hoe doe je dan die backwards compatibility... kheb geen ideequote:Op zondag 17 april 2005 01:21 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze maken controllers, gewoon als 3rd party fabrikant. Dat hoeft echt niet alleen voor Nintendo te zijn, als ze er een xbox stekkertje aan doen is ie ook te gebruiken op de xbox.
Waarschijnlijk vroeg 2006. Plus dat reclame praatjes het altijd positief in zien, dus lijkt me in principe wel mogelijk.quote:Hmmm... maar volgens mij komt de Revolution toch echt pas over iets "more than a year".
Dat is gerucht nummer 4 hier toch? ( http://cube.ign.com/articles/522/522559p6.html )quote:Op zondag 17 april 2005 12:27 schreef G1Ace het volgende:
ik heb de topic niet helemaal doorgelezen, dus mijn excuses daarvoor
iemand al over die ene patent die nintendo in december had aangevraagt gehad?
schijnt dat nintendo een patent had aangevraagt voor een nieuw manier om beeldjes op het scherm te kunnen brengen, en dat ze die hebben gekregen
het patent zelf is erg vaag, is een nieuw manier om beelden op een 2d vlak te kunnen laten zien, in plaats van de traditionele manier zoals dat nu is, maar mogelijk kan dit ook onderdeel zijn van revolution
en nog maals, mijn excuses als dit er al staat
quote:Thank you for your interest in Novint. We currently have no agreements with
any console company, although we believe that our technology will be
transformative for the industry on a whole. Our initial hardware release, as
you have read, will be for the PC.
Best regards,
Antonia
Als Nintendo wel een soort agreement met hun heeft is het zeker geheim, of Nintendo wil zo'n agreement pas op het laatste moment doen ofzo.quote:Op zondag 17 april 2005 14:08 schreef MMaRsu het volgende:
Helaas, het mailtje wat ik heb teruggekregen is niet wat ik gehoopt had.
[..]
Wat een stierenpoep. Zoek eens de definitie van "feit" op, voor je ermee gaat smijten. Bovendien zijn 'ouders' geen homogene (zoek ook maar op) groep, dus een baggerpostquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit wordt dus de Revolution. Iets dat de moeder van Roy leuk gaat vinden. Iets dat mijn ouders gaan leuk vinden. Dit is gewoon een feit, niks speculatie of gerucht.
Ik had wel ergens gelezen dat Iwata het grappig leek dat een oma ook op een Revolution kon spelen.quote:Op zondag 17 april 2005 16:27 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Wat een stierenpoep. Zoek eens de definitie van "feit" op, voor je ermee gaat smijten. Bovendien zijn 'ouders' geen homogene (zoek ook maar op) groep, dus een baggerpost![]()
Nee ik bedoel dat het een feit is dat Nintendo met de Revolution niet alleen meer op gamers is gericht. Ofzo. Uh, eh.. ja.. nee ja dat is het.quote:Op zondag 17 april 2005 16:54 schreef Kontiki het volgende:
Ja sorry het kwam er een beetje ongenuanceerd uit, maar wat ik bedoel: jij zegt dat ouders de Revolution leuk gaan vinden, en dat dat een feit is. Dat is hetzelfde als beweren dat mensen van 40-50 jaar, of mensen met rood haar de Revolution per definitie leuk gaan vinden.
Nu zou NIntendo zich natuurlijk op de doelgroep 'Ouders' kunnen richten (met Nintendada of zo?), maar dan nog is het nog geen feit. Want de Revolution is nog niet eens een feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |