abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25648196
Hmm... kan moeilijk geloven dat die echt is... Waarschijnlijk weer de ene of de andere gare fanboy met wat tijd te teveel...
Don't shoot me if i'm wrong...
  dinsdag 22 maart 2005 @ 10:46:20 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25655157
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 22 maart 2005 @ 15:13:49 #128
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_25660577
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Revolution FAQ op IGN: http://cube.ign.com/articles/522/522559p1.html?fromint=1

LE-ZEN !
Helemaal niks nieuws dus.

Alleen wist ik niet dat Revolution voor de PS3 komt. Woot.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:52:11 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25683980
Nog een concept:

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:56:07 #130
8369 speknek
Another day another slay
pi_25684091
Dat zou wel heel cool zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 23 maart 2005 @ 15:23:46 #131
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_25684857
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog een concept:

[afbeelding]

Dat lijkt meer op een apparaat wat je bij Christine Le Duc zou kunnen vinden.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  woensdag 23 maart 2005 @ 15:42:34 #132
65330 Ruzbeh
pi_25685353
Waarom zijn die concepten van fans altijd zo fucking lelijk.

Joh, geef mij 3ds max 6 en ongeveer een uur en ik laat je zien hoe je een mooie ding maakt.
pi_25685539
Die zogenaamde alpha versie is volgens je bron ook een 1 april grap, maar goed ook
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:34:56 #134
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_25688024
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 15:48 schreef Xrenity het volgende:
Die zogenaamde alpha versie is volgens je bron ook een 1 april grap, maar goed ook
Ik heb het net gelezen ja. Gelukkig maar, wat een lelijk ding is dat zeg
pi_25688820
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog een concept:

[afbeelding]

Die vind ik echt wel cool
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_25689073
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 15:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom zijn die concepten van fans altijd zo fucking lelijk.

Joh, geef mij 3ds max 6 en ongeveer een uur en ik laat je zien hoe je een mooie ding maakt.
laat es zien dan
Tri State. Tri State. !
  woensdag 30 maart 2005 @ 12:34:13 #137
65330 Ruzbeh
pi_25852863
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 18:15 schreef _Supreme het volgende:

[..]

laat es zien dan
Ik ga echt niet in Windows booten. En ik doe niet aan fan concepts.

Anyway.
quote:
Iwata talks up Revolution specs, controller

Nintendo pres hints at additional specs for GameCube's successor, confirms online play is in the cards.
TOKYO--In a recent interview with Nikkei Business, Nintendo president Satoru Iwata revealed a bit more about the "Revolution" next-generation console, offering hints on how it will make game creation easier for developers and how it will "allow users to experience games in ways that nobody has yet imagined."

Reflecting on his Game Developers Conference keynote address, Iwata said the Revolution came in for more positive reviews from developers than he had anticipated. Pointing out that development costs continue to rise, developers have expressed concern about creating games for the console. Iwata said Nintendo will do everything it can to lower the costs, and he revealed that one of the solutions is that Revolution will use the same application program interfaces (APIs) as the GameCube.

Iwata then switched the conversation from software to hardware, saying that one way Nintendo hopes to grow the user base is by making the Revolution gamepad more user-friendly for nongamers.

"Controllers for current consoles have more than doubled [in complexity] from older consoles. They may satisfy the hardcore gamers, but they've become too difficult for more casual gamers," Iwata said. When elaborating on the Revolution's controller, Iwata used the phrase "user interface" and avoided the word "controller" to describe the Revolution's input device. A recent magazine article sparked widespread speculation that the Revolution's controller would feature no buttons other than a DS-style touch screen.

"For the next-generation console, we plan to introduce a friendly user interface so that, for example, a mother who's watching her child playing a game might say, 'Oh, I'd like to try that too.' However, user interfaces are devices that can be easily imitated by other companies, so I can't reveal any details right now," he said.

Iwata went on to restate that the Revolution will use wireless LAN capability. Iwata said he hopes the Revolution will put an end to the need for consumers to have highly technical skills to play games online. His comments appeared to confirm that Nintendo's next-generation console will indeed feature online play, something he carefully avoided saying explicitly during this GDC keynote address.

Using the DS as an example, Iwata said Nintendo made sure its users didn't have to understand the technical aspects in using the handheld's wireless LAN capabilities. "The next-generation console will follow along that same line as the DS [for wireless LAN]. The ideal is for users to be able to connect to the Internet without having to think about it," Iwata said
Volgens mij wordt dat wel belangrijk. Developers zijn het zat met al die kosten. En gamers willen natuurlijk niet 70-90 euro betalen voor een game! Ik ben in ieder geval blij dat er iets aan gedaan wordt.
  woensdag 30 maart 2005 @ 12:41:51 #138
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25852979
quote:
Iwata said he hopes the Revolution will put an end to the need for consumers to have highly technical skills to play games online.
Zo van..utp kabel in mn xbox, klaar? Oftewel, "the put an and to" was er allang.
quote:
Iwata used the phrase "user interface" and avoided the word "controller" to describe the Revolution's input device.
Typisch Nintendo. Noem zo'n ding nou gewoon controller, dan weet godverdomme de hele wereld gewoon wat er mee bedoeld wordt. Het is gewoon irritant, dat Nintendo achtige "wij gaan precies hetzelfde doen wat iedereen allang deed, maar we doen alsof het nieuw, revolutionair en heel makkelijk is".
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25853040
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 12:41 schreef Rodie83 het volgende:
Zo van..utp kabel in mn xbox, klaar? Oftewel, "the put an and to" was er allang.
Dat verklaart al die 'hoe krijg ik Xbox Live! aan de praat'-tutorials op het web.
pi_25853683
Hmmm... over het algemeen is een netwerk met draad te stuk makkelijker te configureren als een draadloos netwerk. Want met de revolution alleen ben je er nog niet. Je moet ook een WiFi basisstation hebben. En het fatsoenlijk configureren van zo'n ding valt (voor de meeste mensen) nog niet mee. Ik vind het een beetje en ondoordachte uitspraak dat WiFi het connecten met internet makkelijker maakt! Ik vind het overigens wèl een positief punt dat de revolution WiFi ingebouwd heeft! Dat scheelt weer kabels trekken.

Ik ben benieuwd naar die controller. Het is 'm in ieder geval al gelukt om 'm te hypen.
pi_25854188
Misschien is de controller een 'DS terminal' met alleen de touch screen functionaliteit om de boel te besturen? En om nog ziekelijker te denken: een touch screen waar je als gamer nieuwe 'knoppen' op kan configureren. De casual gamer kan dan met de standaard 'knoppen' overweg, de hardcore gamer kan zijn eigen 'macroknoppen' erbij doen. Dat zou dan wel weer stoer zijn.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_25854229
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 13:38 schreef Pheno het volgende:
Misschien is de controller een 'DS terminal' met alleen de touch screen functionaliteit om de boel te besturen? En om nog ziekelijker te denken: een touch screen waar je als gamer nieuwe 'knoppen' op kan configureren. De casual gamer kan dan met de standaard 'knoppen' overweg, de hardcore gamer kan zijn eigen 'macroknoppen' erbij doen. Dat zou dan wel weer stoer zijn.
Als ze bij iedere Revolution een DS zouden meeleveren misschien...
pi_25854323
nah, een touch screen controller zou ik pas revolutionair noemen. Grote kans dus dat dat het niet wordt, Nintendo kennende
pi_25854419
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 13:43 schreef Pheno het volgende:
nah, een touch screen controller zou ik pas revolutionair noemen.
Een touch screen controller zou met niet echt handig lijken, aangezien je tijdens het spelen van je game op een home console toch vooral naar je tv moet blijven kijken.
pi_25854540
Nee, dat bedoel ik niet. het is ook lastig uit te leggen. Ik heb het meer over een touchscreen waar je de 'touches' kan configureren. Dus net als een echte controller, maar je kunt de 'touch gebieden' veranderen/toevoegen. Dus een uitbreidbare controller, omdat je meer of minder 'knoppen' (= touch gebieden) kan maken. Volgens mij kun je dan gewoon weer naar je tv kijken daar je in no time je favoriete/efficientste configuratie kan maken. Natuurlijk kun je configuraties opslaan, anders zou je elke keer als je broer aan dat ding is gekomen de boel opnieuw moeten instellen
pi_25854696
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 13:52 schreef Pheno het volgende:
Nee, dat bedoel ik niet. het is ook lastig uit te leggen. Ik heb het meer over een touchscreen waar je de 'touches' kan configureren. Dus net als een echte controller, maar je kunt de 'touch gebieden' veranderen/toevoegen. Dus een uitbreidbare controller, omdat je meer of minder 'knoppen' (= touch gebieden) kan maken. Volgens mij kun je dan gewoon weer naar je tv kijken daar je in no time je favoriete/efficientste configuratie kan maken. Natuurlijk kun je configuraties opslaan, anders zou je elke keer als je broer aan dat ding is gekomen de boel opnieuw moeten instellen
Maar omdat het een "screen" is, kun je je touch gebieden/zelfgemaakte knoppen niet voelen en heb je dus geen goeie referentie waar je moet drukken als je er niet naar kijkt.
pi_25854838
Dat is idd waar. Oefening baart kunst
pi_25855908
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 12:41 schreef Rodie83 het volgende:
Meer zo van Revo aan, misschien met een CDtje wat installen op je PC en gaaan
quote:
Typisch Nintendo. Noem zo'n ding nou gewoon controller, dan weet godverdomme de hele wereld gewoon wat er mee bedoeld wordt. Het is gewoon irritant, dat Nintendo achtige
Wat is daar nou irritant aan? Net alsof wanneer hij het woord controller gebruikt jij wel weet wat hij bedoelt?
quote:
"wij gaan precies hetzelfde doen wat iedereen allang deed, maar we doen alsof het nieuw, revolutionair en heel makkelijk is".
Het idee was nu juist dat ze precies NIET doen wat iedereen allang deed. Anders hadden ze vast al wel wat meer bekend gemaakt heh
  woensdag 13 april 2005 @ 13:10:24 #149
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26193665
Kijk dit eens jongens, een mogelijk interessante control mogelijkheid voor de revo !

http://www.demo.com/demo2/demonstrators/novint.html

Moet je even het demo filmpje bekijken!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_26193845
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:10 schreef MMaRsu het volgende:
Kijk dit eens jongens, een mogelijk interessante control mogelijkheid voor de revo !

http://www.demo.com/demo2/demonstrators/novint.html

Moet je even het demo filmpje bekijken!
ik denk dat de prijs dan ook nogal "revo" wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')