abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25462046
Eindelijk komt er wat meer informatie binnen
dadelijk bericht gaat lezen

Als het backwards compatible gaat worden zal de controller ook niet gigantisch veel veranderen, anders wordt het spelen veel te lastig. Vind de GC controller ook wel fijn.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:52:35 #102
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25462124
De info:
Revolution kan Gamecube games draaien
Revoltution heeft WIFI out of the box.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_25462191
President Nintendo geeft vorm aan gedurfde visie om nieuw publiek te interesseren voor videogames

PERSBERICHT

SAN FRANCISCO, 10 maart, 2005 – Vandaag hoorden duizenden videogame ontwikkelaars staande toe hoe Nintendo President Satoru Iwata vorm gaf aan Nintendo’s gedurfde visie op de toekomst. Iwata, zelf een ervaren ontwikkelaar en speler van videogames, deed een aantal belangrijke bekendmakingen in zijn Game Developers Conference toespraak “The Heart of the Gamer”, waaronder de volgende hoogtepunten:

•De ontwikkeling van Nintendo’s volgende console, met de werknaam “Revolution”, verloopt volgens plan en zal voorzien zijn van zowel compatibiliteit met een eerder uitgegeven videogamesysteem als Wi-Fi mogelijkheden.

•Nintendo zal binnenkort een gratis Wi-Fi service aanbieden aan Nintendo DS-gebruikers.

•Iwata demonstreerde verschillende nieuwe softwaretitels die gebruikmaken van de innovatieve eigenschappen van de Nintendo DS, waaronder spraakherkenning, besturing via Touch Screen en een draadloze verbinding.

•Iwata toonde nieuwe beelden van het langverwachte Legend of Zelda avontuur, waar zo reikhalzend naar wordt uitgekeken en later dit jaar zal worden uitgebracht op de Nintendo GameCube.

“Dit is het plan van Nintendo: het verbeteren van de bestaande game-beleving,” zei Iwata. “Voor ons is dit een passie. Een avontuurlijke missie.”

Revolution

Iwata maakte bekend dat Revolution voorzien zal zijn van ingebouwde Wi-Fi protocols, die gebruikers over de hele wereld in staat zullen stellen draadloos met elkaar in contact te komen. Het technologisch hart van Revolution, een processor chip ontwikkeld in samenwerking met IBM genaamd “Broadway”, en een grafische chip-set van ATI genaamd “Hollywood”, worden ontworpen om voor spelervaringen te zorgen die tot op heden nog niet mogelijk zijn.

“We zijn erg verheugd de grafische chip-set voor Revolution te ontwikkelen, waarmee we onze reeds lang bestaande samenwerking met Nintendo voortzetten,” zegt Dave Orton, President en Chief Executive Officer van ATI Technologies Inc. “Als vooraanstaand ontwikkelaar van grafische chips is ATI toegewijd aan het leveren van uitzonderlijke visuele prestaties die consumenten in staat stellen interactie te hebben met nieuwe en visueel onweerstaanbare digitale werelden. ATI ondersteunt met trots Nintendo’s innovatieve contributies aan videogames.”
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:56:45 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25469936
Klinkt goed
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:52:16 #105
8369 speknek
Another day another slay
pi_25470668
Volgens mij is dat WiFi alleen nog best duur .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 11:52:53 #106
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_25471571
WiFi duur? DS heeft toch ook WiFi.

Backwards compatible... Nice.

Als die Revolution een beetje goedkoop wordt ofzo skip ik de Gamecube en koop ik gewoon de Revolution.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 11 maart 2005 @ 12:19:02 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25471863
Ga er maar niet vanuit dat een console bij de launch 'goedkoop' is

Even wat plaatjes:

Mooi he
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 11 maart 2005 @ 13:33:30 #108
65330 Ruzbeh
pi_25472942
Tjonge jonge, Roy. Wat heb je de laatste tijd. Elke keer als je plaatjes post doen ze het niet.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 13:36:21 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25472974
Alweer niet? Ik haat het als een site geen plaatjes doorlaat
pi_25474457
Beter dan het logo opeens megagroot met lelijke pixels
pi_25485378
Het is dus bekend dat de revo backwards compatible is.
Dit zegt volgens mij ook iets over het medium dat gebruikt gaat worden.
Dat zal dus waarschijnlijk een 8 cm double sided disc worden.
Want de laser van de revo zal dus van buiten naar binnen moeten kunnen lezen.
En bij blu-ray of hd-dvd is het denk ik nog steeds van binnen naar buiten zoals normale dvd's.
Maar net zoals microsoft ziet nintendo natuurlijk in dat die nieuwe mediums prijzig zullen zijn, en dus minder aantrekkelijk voor de consument.
Denken jullie dus ook dat de 8 cm double sided disc gebruikt gaat worden of een ander medium?
Animal Crossing Friend Code 1933-4210-1887
Name: Lorenzo Town: RevoTown
pi_25485804
ik vind hem lelijk:D
  zaterdag 12 maart 2005 @ 09:41:50 #113
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25486032
Ik denk dat een 8cm dual layer DVD gewoon te weinig ruimte bevat, en dat ze dus met een of ander trucje kunnen schakelen tussen twee modes. Een aantal games passen tegenwoordig al niet op zo'n klein schijfje, en wat de Xbox Next gaat gebruiken, dual layer normale DVD's, is al op het randje qua capaciteit voor de nextgen games. Ik vermoed dus dat het ook gewoon een 12cm dual DVD zal woden.
pi_25486103
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:52 schreef speknek het volgende:
Volgens mij is dat WiFi alleen nog best duur .
WiFi is niet echt duur meer. Een recent voorbeeld is de DS. Ook de PSP ondersteund WiFi.
pi_25490663
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 04:12 schreef GcKing het volgende:

Want de laser van de revo zal dus van buiten naar binnen moeten kunnen lezen.
En bij blu-ray of hd-dvd is het denk ik nog steeds van binnen naar buiten zoals normale dvd's.
Damn, zijn er nog steeds mensen die in dat fabeltje geloven

Doe het klepje eens open als ie bezig is, of trek de stekker eruit, haal de disc eruit en zet hem weer aan en je kan zien hoe de lens beweegt

Ik hoop trouwens op een formaat drive dat ook gewone DVDs afspeelt, als gewone DVDspeler is ie wel handig
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 21 maart 2005 @ 20:01:43 #116
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_25643117
quote:
Er zijn plaatjes gelekt van een vroege alpha versie van de Nintendo Revolution.

De foto's zijn gelekt op een Japans fora door een Nintendo medewerker van haar R&D afdeling. Logischerwijs wil deze anoniem blijven. Uit de vertaling konden we dit opmaken:

* De schijfjes gaan op dezelfde manier in de Revolution als in de GameCube
* Schijfjes zijn groter dan die van de GameCube, maar nog steeds niet CD/DVD grootte
* Draadloze controllers
* LCD scherm zoals de Panasonic Q om CD/DVD info af te lezen
* Component out, optical audio out en 2 ethernet poorten aan de achterkant
* WiFi ingebouwd
bron

Ik vind m spuuglelijk
  maandag 21 maart 2005 @ 20:07:53 #117
8369 speknek
Another day another slay
pi_25643275
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 11:52 schreef Ruzbeh het volgende:
WiFi duur? DS heeft toch ook WiFi.
Ik bedoel voor de consument, niet de producent. Een draadloos netwerk thuis aanleggen, da's duur.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 21 maart 2005 @ 20:24:43 #118
65330 Ruzbeh
pi_25643808
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik bedoel voor de consument, niet de producent. Een draadloos netwerk thuis aanleggen, da's duur.
Volgens mij hoeft dat niet. Volgens mij heb je wel gewoon een telefoonkabel nodig die je in je Revolution douwt. En dan wordt de Revolution een soort WiFi access point zodat je gelijk ook eens met je DS online kan. Als je met Revolution online een draadloos netwerk moet aanleggen slaat dat natuurlijk helemaal nergens op en ik weet wel zeker dat Nintendo het niet onpraktisch gaat aanpakken.
pi_25644322
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:01 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

bron

[afbeelding]

Ik vind m spuuglelijk
mwa het moet wel herkenbaar een nintendo worden
  Donald Duck held maandag 21 maart 2005 @ 20:42:30 #120
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_25644378
die alphaversie is niet echt mooi. Hopelijk wordt er nog veel aan gedaan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_25644535
Ik vind hem wel leuk , als het tenminste echt metallic/groom wordt.
pi_25645044
die middelste is wel ok
  maandag 21 maart 2005 @ 21:09:46 #123
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_25645316
Honestly, wat is dat voor schijt . Niw, hij gaat heus nog zowieso 2x verbeterd worden, je hebt namelijk eerst alpha, dan beta en dan final .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_25646038
Hmmm... ik wacht wel op de officiële specs en plaatjes.
pi_25646958
Dit ziet er toch al meer uit als een cd-speler? dat is juist goed, kun je hem mooi naast je dvd-spelertje zetten
Tri State. Tri State. !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')