ah thnx nu weet ik wat voor coach ik ff moet aanschaffenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoe hoger zijn coachvaardigheid, hoe sneller je trainees trainen en beter worden.
Hoe hoger het leiderschap, hoe minder snel je TS zakt
De meeste kiezen voor een redelijk coach met slecht leiderschap (79k dacht ik) of een goed coach met slecht leiderschap (270k dacht ik)
haha ach ik heb een redelijk coach met slecht leiderschap dus het kan altijd ergerquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:42 schreef komrad het volgende:
ik heb een goed coach met slecht leiderschap, weinig om over te pimpen dus
Tis altijd voor je ec. updatequote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ja, zolang het maar voor je ec. update is...
Die wilde ik kopen...quote:Cyril Frances (56598237)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 1 750
Loon: 732 ¤/week
Eigenaar: Sécu FC
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
pfff en dan is er niemand die mijn 19 jarige uitstekende def wilquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Die wilde ik kopen...
Maar bij 500k haakte ik af
haha ik heb wel eerst goed bekeken hoe het allemaal zat, maar maanden? Nee dat ook weer nietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:49 schreef nicomart het volgende:
zou kunnen?? nou ik heb maanden zitten studeren voordat ik uberhaubt aan een team begon!
waardoor denk je dat nicomart een studie vertraging opgelopen heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha ik heb wel eerst goed bekeken hoe het allemaal zat, maar maanden? Nee dat ook weer niet
ja de studie waar ik nu weer voor op school zit is eigenlijk een dekmantal voor mijn grote hattrick-studie..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waardoor denk je dat nicomart een studie vertraging opgelopen heeft(van zijn echte studie
).
Over hattrick raak je nooit uitgeleerd![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja de studie waar ik nu weer voor op school zit is eigenlijk een dekmantal voor mijn grote hattrick-studie..
wat een rare quote?quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:39 schreef komrad het volgende:
[..]
Hovenier, ik kom ook niet op irc dus zal wel down zijn
Moonsquad - Fc Struisjequote:Op woensdag 2 maart 2005 09:21 schreef DeHovenier het volgende:
vandaag wordt Zwoerd ingemaaktEn dan door naar de volgende ronde.
IRC doet het niet??
geen tijd? niet ingesneeuwd dan? ik heb vandaag alle tijd eigenlijk. Kan het huis toch bijna niet uitquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:56 schreef pvrens het volgende:
........
gisteren nog een 17 jarige verdediger erbij gekochtNu zit ik wel goed met mijn trainees voor dit seizoen denk ik. Misschien nog een keer wat kortetermijn werk gaan verrichten, dat kost alleen veel tijd met uitzoeken, en dat is juist net iets wat ik op dit moment niet echt heb
doet ikquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:40 schreef komrad het volgende:
Verbal, meldt even wat hij opbrengt, ik heb er binnenkort ook een paar van dat soort.
* komrad dank VK alvast, hoe oud is hij trouwens?quote:
Ik heb in de beker piccend kansloos met 8-0 verloren van een 4e klasser...quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:46 schreef ArTiC het volgende:
nog bekerhelden onder de fokkers?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:51 schreef Ruudt het volgende:
Oja, ik heb een nieuw sterrenrecord.. 28 stuks
MatchID: 37813270
Zie nu pas dat Sirda de vorige keer de cup heeft gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |