wel als ik de zondag ervoor een WO heb gehadquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:47 schreef Tim_G het volgende:
[..]
je speelt met je basis de fokcup??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
of was dat sterrenrecord van afgelopen zondag?
vroeg ik me ook afquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb vorige week en de week daarvoor vergeten om een friendly te regelen. Dat kwam oa ook door een misverstand tussen komrad en mij.
Mn uitstekend keeper is verkocht, voor 436 170 €. Ik ga daarvan een goed coach kopen, maar zal ik aanvallend doen of verdedigend?
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:24 schreef JJHelder het volgende:
[..]
slechter juist, aangezien ie gister maar 8 kreeg en maandag 12om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iddquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
beKer... niet beTerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
excuses voor mijn slechte lezenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:56 schreef Uddel het volgende:
[..]
[..]
Iddom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben er nu nog brak vanquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Tis bedtijd komradom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dus je haar is echt geverfdquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:35 schreef sir_dalord het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
formateer ik mijn computer, vergeet ik de backup files van HAM op mijn andere partitie te zettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nu ben ik alles kwijtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
shit dat is balen SD. Heb je geen cdtje met die bestanden of zo??quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:35 schreef sir_dalord het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
formateer ik mijn computer, vergeet ik de backup files van HAM op mijn andere partitie te zettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nu ben ik alles kwijtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga maar klagen in het feedback topic van ircquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:09 schreef Chen het volgende:
1. Unban me is GVD
2. JD ik wilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
were?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:17 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ga maar klagen in het feedback topic van ircom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
unban me gewoon.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:50 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
You were in #fokhattrick indeed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop