Lucia... Begreep jij er ene donder van ?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 02:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
[..]
Lucia... Begreep jij er ene donder van ?
Dat zijn wijvenfilms altijdquote:Op vrijdag 4 maart 2005 02:31 schreef JAM het volgende:
[..]
[afbeelding]
Over onsamenhangde films gesproken..!
Letterlijk als in zwemmen? Dat wil ik ook wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:30 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
waar ik sedert gisteren elke ochtend een duik in neem...![]()
Dus jij zwemt hier niet dagelijks in?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:47 schreef JAM het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hier weleens een fiets in geflikkerd.
Ik mag hier eigenlijk niet praten..., maar wat is dit???quote:
Ben ik toch wel benieuwd hoe dat bij jouw gevoel van vandaag pastquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ichthyosis Fetalis...Chronishe huidziekte..
Nou, AR, dat zal ik jou eens uitleggen dan: Ik voel me vandaag alsof ik een olifantenhuid heb; sterk, taai en zonder enig gevoel van schaamte...quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ben ik toch wel benieuwd hoe dat bij jouw gevoel van vandaag past
de vertaling van deze spreuk lieve mensen:quote:
Dat kan inderdaad ook. Een meer voorkomende vertaling is:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:42 schreef R_ON het volgende:
[..]
de vertaling van deze spreuk lieve mensen:
Even kreeg ik zin om mijn onderbroek uit te trekken, maar dat ging al snel voorbij.
Ow, dat is wel mooi.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook. Een meer voorkomende vertaling is:
Ik haat en ik bemin, waarom ik dat doe vraag je misschien.
Ik weet het niet, maar voel het gebeuren en word erdoor gefolterd.
Of nog beter:
Odi et amo. Quare id faciam, fortasse requiris.
nescio, sed fieri sentio et excrucior.
Het is eigenlijk de minste die ik van Catullus ken, maar het was de enige waarvan een beetje snel een Japanse vertaling voorhanden was.quote:
Ow. nooit geweten. Wel irritant ja.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:20 schreef JAM het volgende:
[..]
En het is Latijn, geen fokkin' Latijns !!!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik voel me een beetje dom hier, maar wat is het idee achter dit topic? zoek je iedere dag n mooi plaatje, of zoek je een plaatje wat met die dag te maken heeft?
Moet jij zo ook naar de kapper?? Ik ook... haat de kapper...quote:
Zij heeft meer van dit soort surrealistische beelden: http://www.stevelawler.com/gallery.htmlquote:Op zondag 12 juni 2005 05:41 schreef Isabeau het volgende:
Wat een krachtig en verontrustend plaatje, Gajus...
Gave foto's. Poetische plaatjes.quote:Op zondag 12 juni 2005 05:47 schreef Gajus het volgende:
[..]
Zij heeft meer van dit soort surrealistische beelden: http://www.stevelawler.com/gallery.html![]()
Vreugde. hoera. jochei. die meneer denkt dat het leven leuk is - met zo'n hoofd en zo'n pak zou je toch beter moeten weten - maar das het fijne van onwetendheid.quote:
Geen dank!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:54 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ja, ja, ik zal me onmiddellijk haasten naar R&P om een topique vol te kwijlen. Bedankt voor de tip.
quote:
"White light! White heat!"quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:46 schreef Z het volgende:
Daar zijn die mannen in witte pakken weer!
[afbeelding]
Verrek!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hé, die meneer heeft dezelfde kapper als Do2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |