Welke dingen zijn er? Ik spreek je in game nog wel even aan.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:09 schreef Max_Dark het volgende:
He mensen, vandaag of morgen eventjes geld inzamelen en dan draai ik wel zo'n Tabard in elkaar. We hebben rond de 25 mensen dus ik denk 40s per persoon ofzo?
Edit: Iemand nog een voorkeur voor kleuren cq icons? Er is maar een beperkt aantal Icons dus roep maar als er een bepaalde voorkeur is.
Altijd briljant dat soort dingenquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:11 schreef HomerJ het volgende:
Er zat een meisje bij onze guild( Azeroth's seven sins) en ik & Gamedemon zitten daar ook in. Gamdemon zat hele tijd te flirten met haar, en zij deed net alsof ze 19-jarige meisje is. Blijkt nu ineens dat het een 13-jarig jongetje is![]()
Gamedemon weet het nog niet
![]()
Wat is dat? En dat is voor mij vrij veel, aangezien ik op dit moment op 60s zitquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:09 schreef Max_Dark het volgende:
He mensen, vandaag of morgen eventjes geld inzamelen en dan draai ik wel zo'n Tabard in elkaar. We hebben rond de 25 mensen dus ik denk 40s per persoon ofzo?
Edit: Iemand nog een voorkeur voor kleuren cq icons? Er is maar een beperkt aantal Icons dus roep maar als er een bepaalde voorkeur is.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:11 schreef HomerJ het volgende:
Er zat een meisje bij onze guild( Azeroth's seven sins) en ik & Gamedemon zitten daar ook in. Gamdemon zat hele tijd te flirten met haar, en zij deed net alsof ze 19-jarige meisje is. Blijkt nu ineens dat het een 13-jarig jongetje is![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:11 schreef HomerJ het volgende:
![]()
Ik wil het op zich wel gaan bijhouden enzoquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:09 schreef Max_Dark het volgende:
En als je het vergeet en ze komen er achter, wordt je perm banned + een klacht bij de politie voor cc fraude. Niet zo slim dus.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:28 schreef Bensel het volgende:
Je kunt (zo heb ik het gedaan) een random nr invoeren bij bijv visa card (werkt bij alle ceredit cads) om later die om te zetten naar gamecard
dankuquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:28 schreef Bensel het volgende:
Je kunt (zo heb ik het gedaan) een random nr invoeren bij bijv visa card (werkt bij alle ceredit cads) om later die om te zetten naar gamecard
Je kunt op het moment bij cc en de check "xxxxxxxxxxxxxxxx" invullen, dit zal de eerste maand werken, totdat je moet betalen, maar dan zijn de gamecards al wel uit.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:15 schreef viezerdt het volgende:
mensen ik heb ff een vraagje voor een kameraad, is dat probleem dat je alsnog een credit card nummer nodig had al opgelost ?
Yep, ik heb 't ook online staan... Klik maar op de link in mijn sig om te zien hoe het er uit zietquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:02 schreef Miiso het volgende:
Ik heb een vraag in de hoop dat iemand mij op weg kan helpen!!
Ik zie op verschillende site van players in WOW dat zij een profile hebben, gelinkt naar de server waar zij spelen.
Is er iemand die dit script heeft en/of weet waar deze te krijgen is. Zou graag mijn profile voor WOW online hebbenop mijn website.
Geen random nummer Dit valt onder Credit Card fraude en zal zeker perm ban krijgen, of erger... Doe gewoon de xxxx xxxx xxxx xxxx en verander het op tijdquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:28 schreef Bensel het volgende:
Hmm intressant. Eens kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:02 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Yep, ik heb 't ook online staan... Klik maar op de link in mijn sig om te zien hoe het er uit ziet
Ik ben nog bezig om het script aan te passen. Ik heb zonet de quests toegevoegd en ik wil de talents nog doen. Daarnaast wil ik ook nog de weergave van m'n bags anders gaan doen.
Voor instructies en de zip-file zie deze url
Nou mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit hoe de guild heet. Maar in principe zou je geen nieuwe clan hoeven opzetten, maar zou het ook gewoon veranderd moeten kunnen worden (door een GMquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:17 schreef Migwi het volgende:
Okay, ik vind toch echt dat we voor 10s (dat wil ik desnoods wel betalen) een nieuwe Guild moeten opzetten.
Fokkers Guild roept blijkbaar de associatie op met "fuckers"..
And I'd rather NOT be in a guild then in one people think is filled with little children who wanted to have the word fuck in their name.
Persoonlijk vind ik iets wat niemand snapt wel iets hebben. Zoals ik al eerder gepost had.
Maar goed.
Thoughts???
Ja, alleen staat dit op het GM forum: http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-gmmessages-en&t=7&p=1&tmp=1#post7quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit hoe de guild heet. Maar in principe zou je geen nieuwe clan hoeven opzetten, maar zou het ook gewoon veranderd moeten kunnen worden (door een GM)
De achterlijkheidquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:34 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, alleen staat dit op het GM forum: http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-gmmessages-en&t=7&p=1&tmp=1#post7
En trouwens, waarom zouden we zeiken over 10s. Het is niet dat je het in euro's hoeft te compenseren of zo
Chocobo's farmquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
De achterlijkheid
Ik dacht dat we de beta wel uit waren.
Maar goed, als iedereen voor het oprichten van een nieuwe guild is vind ik het wel goed hoor, want ik vind het erg gezellig om met jullie te questen.
Al suggesties voor een naam dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |