...................OMG!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:09 schreef Chevalric het volgende:
Als we toch game-related dingen gaan verzinnen: Splinter Cell
Leuk idee dat "Tain Shari"quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:15 schreef Migwi het volgende:
Tja, het is jammer dat we niet alleen Night Elves zijn, maar ook van die onderkruipsels zoals Dwarves en Gnomes erbij hebben. Om van de Humans maar niet te spreken.
Anders konden we mooi iets nemen zoals "Dawn Runners" of "Night Spears".
Ik blijf bij "Tain Shari" wat zoveel betekent als "True Bloods", maar dat is mijn eerbetoon aan The Wheel of Time van Rober Jordan en waarschijnlijk vind niemand dat iets
Ik heb 't wel naar mijn zin, ook al ben ik een beetje alleen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:17 schreef Bacow het volgende:
Is de fokkers guild een beetje gezellig.
Ik ben een lvl 28 mage zonder guild en het lijkt mij tijd om aan mijn toekomst te denken.
Bah, fix de stable bug en pet speed bug maar eens. Dat is een emergency issue!quote:- World of Warcraft Client Patch 1.2.4 (2005-02-24)
--------------------------------------------------------------------------------
- We have deployed a client-side change that should improve
performance when large numbers of players are gathered in a small
area of the world. No other changes are included with this emergency
patch.
Heel nice en bedankt voor de urlquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:02 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Yep, ik heb 't ook online staan... Klik maar op de link in mijn sig om te zien hoe het er uit ziet
Ik ben nog bezig om het script aan te passen. Ik heb zonet de quests toegevoegd en ik wil de talents nog doen. Daarnaast wil ik ook nog de weergave van m'n bags anders gaan doen.
Voor instructies en de zip-file zie deze url
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:56 schreef Migwi het volgende:
Errr, ik kan niet vinden waar je je method of payment moet veranderen
Aangezien ik dat nog steeds moet doen
En heb net Cosmos geinstalleerd, hopelijk werkt 't allemaal een beetje.
En Chevalric, ik had trouwens die mod geinstalleerd, ingelogd, uitgelogd en .lua bestand ge-upload, maar werkt gewoon niet.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:47 schreef gieling het volgende:
Hoe kan ik m'n billing info veranderen? Op wow-europe.com lukt het niet om billing info te updaten en op worldofwarcraft.com kan ik weer niet inloggen met name+pass...
tnxquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Payment methode kan nog niet veranderd worden, alleen als je belt naar Billing & Accounting service van Blizz.
Als parodie op de tweakers:quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:40 schreef Chevalric het volgende:
Wat dachten jullie van "Goblin Assassination Mob (GAM)"
Of nog erger: Gamers against Mobs (gezien mobs de term is die binnen WoW gebruikt wordt om beestjes aan te duiden, is deze best grappig, al zeg ik het zelf)
En anders kunnen we nog wat namen jatten van D&D
Zentharim
Cult of the Dragon
Red Wizards (rode kleding verplicht)
Silver Ravens
Fire Knives
Champions of Ruin
Chosen of Azeroth
Argent Legion
Nopequote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:58 schreef Chevalric het volgende:
Migwi, krijg je als je ingelogd bent in WoW in je chatvenster een melding van "CharacterProfiler 0.xxx started!"?
The GOT!Bustersquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als parodie op de tweakers:
The highlanders!
of the cheeselanders
of the Polderlanders
ofzoiets
Vind ik wel, al vaak genoeg samen gequest met Thiona en Burakin en andere guildmembers.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:17 schreef Bacow het volgende:
Is de fokkers guild een beetje gezellig.
Ik ben een lvl 28 mage zonder guild en het lijkt mij tijd om aan mijn toekomst te denken.
Dat is absoluut zo! Als je iets nodig hebt en iemand anders in je guild heeft 't, dan is 't een kwestie van even over het guild channel roepen en je krijgt het van drie kanten toegestuurdquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:49 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben er in principe ook wel voor om deze te behouden hoor.
En gezellig vind ik het in onze guild zeker, iedereen is bereid om elkaar te helpen
Zeg even als je gebeld hebt en of 't gelukt is, ik moet het namelijk ook nog veranderenquote:
Lezen jullie weleens de wow site of niet ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zeg even als je gebeld hebt en of 't gelukt is, ik moet het namelijk ook nog veranderen
Ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:59 schreef Chocobo het volgende:
Geniaal,....... net de update gedaan. Alles start weer op daarna maar ik krijg geen servers te zien. Dat houd in dat ze nog bezig zijn met onderhoud zeker.... schrok me een hoedje toen ik geen servers en character zag![]()
Even de alpha versie van cosmosui.org halen...en er opnieuw opzetten.quote:
Ok. Even in een paar stappen:quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:58 schreef DeX090 het volgende:
Chevalric, ik zou mijn profiel ook graag op je site willen hebben. Zou je mij een beetje uit kunnen leggen hoe ik dat moet doen?
1 van de weinige spellen warabij de minpunten volkomen in het niet vallen bij de lol die je aan het spel hebtquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:40 schreef Chevalric het volgende:
Het spel heeft zeker z'n minpunten, maar overall is het elke cent waard. Zeker als je al een Warcraft fan bent, haal je hier een hoop uit
Geloof me, ik heb ook enorm getwijfeld (het is mijn eerste MMORPG), maar mijn mond valt nog elke avond open van verbazing over hoe groots en gedetailleerd de wereld is.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:39 schreef Pheno het volgende:
Komt er een free trial waar je bv 5 dagen even kan rondhuppelen uit?
Ik twijfel: ik hoor veel over kleine irritante bugs, professions die niet op punt zijn en high level dungeons (het ontbreken ervan).
Aan de andere kant: het is warcraft, ik heb elk spel hiervoor al gespeeld
Heb je dat programma zelf gemaakt? Ziet er goed uit. Maar waarom heb je niet iets als SOAP of Remoting ervoor gebruikt voor de clientquote:
Als ik even wat langer had nagedacht, had ik dat niet hoeven vragen. Want niet alle webservers ondersteunen natuurlijk ASP.NET of PHP SOAP extensies en zoals het nu werkt is dat niet nodig.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar waarom heb je niet iets als SOAP of Remoting ervoor gebruikt voor de client
Verraderquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:44 schreef Adagio het volgende:
Lachen, ik liep net Fliepke tegen het lijf in Lakeshire. Jammergenoeg kreeg ik telefoon en moest ik daarna weg. Tjsa, dat krijg je als je bij de Lowlanders zit, dan word je als FOK!ker niet herkend
bronquote:Class Improvements:
Mage - New Spell: Mage Armor allows mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools
Druid - Cat form damage per second increased
Warrior - Rage will now generate when attacks are parried, dodged and blocked
Priest - Power Word: Shield can now be cast on all raid members
@chevalricquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:40 schreef Chevalric het volgende:
.....
Reken er maar op dat je minstends level 20 moet zijn om ergens geaccepteerd te worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:10 schreef Euvermaniac... het volgende:
is dr ook nog een Nederlandse Horde guild die ik kan joinen?![]()
ben zelf Undead Warlock lvl 12
Das nie waar, er zijn ook guild waarbij ze mensen met een lager lvl mensen aannemen. maar dat ligt aan de guild zelf.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je minstends level 20 moet zijn om ergens geaccepteerd te worden.
Ik was level 2 dat ik in de FOK!kers guild kwam.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je minstends level 20 moet zijn om ergens geaccepteerd te worden.
Ja dat kunnen de meeste guilds wel denken, maar als we nu handelen zijn we een van de eerstequote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:18 schreef Max_Dark het volgende:
Fliepke's voorstel vind ik wel mooi, lekker oranje met die leeuwen, echt NL's. Alleen zullen er wel meerdere NL guilds zijn die iets dergelijks in gedachten hadden.
En over naamsverandering, mocht dat ooit een probleem worden dan krijg ik denk ik wel een mailtje van een GM.
Btw de 1Gb RAM zit er in mensen. Dus ik ben weer bereikbaar!
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:12 schreef Da_Koen het volgende:
In de nieuwe patch gaat de Warrior er flink op vooruit. Nu was het zo dat als een warrior tegen hogere levels vocht hij geen rage genereerde, dat is nu verholpen
[..]
bron
same here dus.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:50 schreef mvt het volgende:
[..]
oja, @chevalric : die mod is wel erg leuk. maar mijn questlog is te lang en kan nu niet meer sharen en abandonnenverder had ik een overlap van de bags van de bank en het bankscherm en aangezien je niet kan slepen heb ik toch die mod er maar uit gegooit
vindt deze wel erg veel lijken op onze tabbard dus niet orginieel wil fok deze nemen tenminstequote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:11 schreef Black-Hole het volgende:
Ook net een tabbard gemaakt voor de guild:
[afbeelding]
Ook maar een mooie leeuw voorop![]()
Vind dat door het grote aantal keuzes in tabbards dat er iemand hier een toontje lager moet gaan zingen. Het enige dat overeenkomt is de leeuw...er zijn maar een paar sjablonen he.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
vindt deze wel erg veel lijken op onze tabbard dus niet orginieel wil fok deze nemen tenminste
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:28 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Het enige dat overeenkomt is de leeuw...er zijn maar een paar sjablonen he.
en ook als je geen warcraft fan bent...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:40 schreef Chevalric het volgende:
Het spel heeft zeker z'n minpunten, maar overall is het elke cent waard. Zeker als je al een Warcraft fan bent, haal je hier een hoop uit
Er is zeker keuze zat. Al vind ik het wel leuk om te verwijzen naar onze Nederlandse afkomst (doe ik anders ook nooit) en dan wordt de keuze nogal snel beperkt. Ik heb immers maar 2 plaatjes van leeuwen kunnen ontdekken en die zijn hier allebei voorbij gekomenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:10 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
![]()
Keuze zat hoorDat een andere guild al zoiets heeft kan ik ook niet ruiken. Wilde een beetje verder in dezelfde stijl als het andere voorstel.
Ik heb het probleem ook gehad. Om het te fixen, moet je twee dingen doen:quote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:50 schreef mvt het volgende:
[..]
oja, @chevalric : die mod is wel erg leuk. maar mijn questlog is te lang en kan nu niet meer sharen en abandonnenverder had ik een overlap van de bags van de bank en het bankscherm en aangezien je niet kan slepen heb ik toch die mod er maar uit gegooit
Heb je in je Interface/Addons een directory ChatProfiler staan? Zo ja, dan moet je even het versienummer in de CharacterProfiler.toc veranderen naar 4216 (staat nu 4211). Als die directory er niet staat, moet je nog even in de zip-file kijken en dan alsnog het versienummer veranderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:26 schreef Miiso het volgende:
[..]
@chevalric
Ik heb je profiler geupload naar mijn site en het werkt volgens mij prima op 1 ding na, ik kan mijn profiel niet zien lol
http://www.miiso.nl/ProfilerWeb/
Ik heb de settings ook in de uniuploader goed staan, echter krijg ik in de chat niet de zin te zien die je hier eerder op het forum heb omschreven?!
What to do?
Ik heb mijn profile ook naar jouw site geupload en daar krijg ik m ook niet te zien
Nou je kunt niet eens spelen zonder CC... dus het antwoord is ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:48 schreef existenz het volgende:
Wie kan mij overigens vertellen of, als je de trial van de CE hebt gebruikt verder kan blijven spelen op deze key door je CC nummer in te vullen?
Dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou je kunt niet eens spelen zonder CC... dus het antwoord is ja.
Dat is echt zwaar tegen de naming policy...je mag niet dezelfde naam hebben als een NPC, zeker niet zo'n belangrijke als sylvanas windrunner.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:53 schreef Furby het volgende:
Bweee, Emerald Dream ligt plat(daarom zit ik ook weer ff op Fok) Maar over die topic titel, zit zij op Emerald Dream ? Vanmiddag vroeg een Sylvanas naar de gryphon rider in IronForge aan me.
Ah kijk, nu begrijp ik je.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:10 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Is het niet zo dat na 10 dagen trial je key wordt geblocked en je een nieuwe moet invoeren of dat je trialaccount geblokkeerd wordt? Want je moet namelijk dan de retail kopen valt overal te lezen. Echter heb ik al een retail (USA) versie, met gebruikte key, dus acc om zetten gaat niet als ik dat zou willen en ik heb geen zin om nog eens ¤40 uit te geven. Dus ik wil gewoon weten of ik na de 10 day trial mijn CC in vul en ze me gewoon gaan billen ipv dat ik een nieuwe key of zo moet invullen.
Een lekkere avond stappenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:31 schreef Chevalric het volgende:
Crap server restart.... Wat moet ik nou op zaterdagavond doen?
Ik speel in Windowed Modequote:Op zondag 27 februari 2005 00:33 schreef Max_Dark het volgende:
Waarom speel je dan nu niet? Hmmmm!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |