10 meter dus. http://www.tpgpost.nl/voo(...)_trefwoord/index.jspquote:Voor thuis Post ontvangen Informatie over uw brievenbus Uw brievenbus moet gemakkelijk en snel bereikbaar zijn. Daarom dient uw brievenbus aan een aantal voorwaarden te voldoen. Basis is dat uw brievenbus niet meer dan 10 meter van de openbare weg staat. Deze brievenbussen moeten op een niveau van maximaal 2,5 meter boven of beneden het wegdek geplaatst te zijn. De vorm en de kleur van de brievenbus moet zodanig zijn, dat verwarring met publieke (rode) brievenbussen niet mogelijk is.
Na het nalezen van jou post kwam ik tot de conclusie dat een zin vormen voor jou ook nog een uitdaging isquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:41 schreef Manono het volgende:
... "ziek in hun hoofd"
Als we nou allemaal gebrekkig Nederlands gaan praten alsof scheelt dat een stuk in de integratieafstand
Ja dus ook 2.5 meter onder de grond dat is helemaal prachtigquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:45 schreef nikky het volgende:
Deze brievenbussen moeten op een niveau van maximaal 2,5 meter boven of beneden het wegdek geplaatst te zijn
Hoe moet ik dit interpeteren?. Ik mag hem dus gewoon 2.5 meter hoog hangen? Knappe postbode die hem daarin krijgt.
.
Dan kun je imo naar je post fluiten ...quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:48 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja dus ook 2.5 meter onder de grond dat is helemaal prachtig![]()
![]()
Als je dat zo leest dan zou je dat denken inderdaad, maar even verderop staat dit:quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:45 schreef nikky het volgende:
Deze brievenbussen moeten op een niveau van maximaal 2,5 meter boven of beneden het wegdek geplaatst te zijn
Hoe moet ik dit interpeteren?. Ik mag hem dus gewoon 2.5 meter hoog hangen? Knappe postbode die hem daarin krijgt.
.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:43 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Na het nalezen van jou post kwam ik tot de conclusie dat een zin vormen voor jou ook nog een uitdaging is.
Jammer.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:51 schreef Carport het volgende:
[..]
Als je dat zo leest dan zou je dat denken inderdaad, maar even verderop staat dit:
De brievengleuf dient horizontaal in een verticaal vlak of in het bovenvlak van de brievenbus te zijn aangebracht en bevindt zich 1,1 meter boven het niveau waarop de brieven in de brievenbus worden gedaan, maar niet lager dan 0,6 meter of hoger dan 1,8 meter.
Ik denk dat ze met die 2,5 meter een brievenbus bedoelen die aan zo'n boerenoprit met een steile helling ligt.
Post is persoonlijk, dus je mag niet iemand anders zn post lezenquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:43 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Na het nalezen van jou post kwam ik tot de conclusie dat een zin vormen voor jou ook nog een uitdaging is.
Dat zijn nou eenmaal de regels van TPG. Heeft niets te maken met die ene vent en of hij nou wel of geen zin heeft om te lopen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:53 schreef Mr._Incredible het volgende:
Gekke vent dat hij het heeft op staan meten.
Ik begrijp niet dat ze daar moeilijk over gaan doen, ze weten toch voordat ze bij de TPG gaan werken dat ze een beroep hebben waarbij ze moeten lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |