ik lever ook graag wat privacy in.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:14 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
voor ons nederlanders onwenselijke ideeen. er zijn moslims die het vreten als pap. vergeet dat niet. dat maakt het tot een bedreiging die vergaande maatregelen wenselijk maakt en wat mij betreft tot in grote mate rechtvaardigd.
zo is het. daarmee heb ik ook geen problemen. mijn daarvoor benodigde vertrouwen in de rechtsstaat is nu nog redelijk intact.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik lever ook graag wat privacy in.
dito. een "beperkte grondwet in tijden van nood is geen overbodige armoede".quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:20 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
zo is het. daarmee heb ik ook geen problemen. mijn daarvoor benodigde vertrouwen in de rechtsstaat is nu nog redelijk intact.
omdat hun een mening verkondigenquote:
Hier ga je toch echt grandioos de mist in. Deze extremistische Moslimlieden zijn staatsgevaarlijk omdat ze andere Moslims oproepen om geweld en afkeer ten opzichte van het Westen tentoon te spreiden. Los daarvan zijn in vrijwel alle landen ter wereld staatsvijanden persona non grata.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:23 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
omdat hun een mening verkondigen
rechtse moslim haters gooi je er toch ook niet uit?
Beter iets dan niets.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daarom is het ook van essentieel belang dat deze figuren het land uit worden gezet. Het is wellicht een kleine wortel van het radicalisme wat je uit de grond trekt, maar je moet ergens beginnen.
imams in kwestie zijn ultrarechts in mijn optiek, maar dat terzijde. ja die zou ik er ook uit gooien omdat ze hier geen fuck te zoeken hebben, behalve mensen aanzetten tot haat. op zo'n moment hebben we geen nieuwe 'burgers', maar 'overnemers' in huis gelaten. terrorisme is oorlog verklaren, maar dat snap je best zelf als je ooit het gevoel zou hebben gehad ergens thuis te horen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:23 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
omdat hun een mening verkondigen
rechtse moslim haters gooi je er toch ook niet uit?
Welnee. Mocht het nodig zijn, dan zijn we met de komst van de verschillende oost-europese landen voor pakweg de komende 30 jaar voorzien. Daarbij komt ook nog eens dat een kennis-economie als Nederland niet staat te springen om ongeschoolde arbeiders.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:25 schreef RijstNatie het volgende:
eruit eruit eruit
over 15jaar hebbe we een te kleine arbeidsmarkt en moeten we volgens het CBS weer opnieuw Gastarbeiders aantrekken
Nog meer turken hahaha
En op het platteland van Turkije is ook nog voldoende verborgen werkloosheid .........quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:32 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Welnee. Mocht het nodig zijn, dan zijn we met de komst van de verschillende oost-europese landen voor pakweg de komende 30 jaar voorzien. Daarbij komt ook nog eens dat een kennis-economie als Nederland niet staat te springen om ongeschoolde arbeiders.
In principe heb je eigenlijk wel gelijk, we zetten alle pedofielen uit Nederland dan kunnen ze elders hun gang gaan .quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:05 schreef Internationalist het volgende:
Gewoon over de grens zetten want dan zijn we van ze af? Want dan stoppen ze ineens? Worden het ineens brave ventjes?
hence de term neo-europa.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In principe heb je eigenlijk wel gelijk, we zetten alle pedofielen uit Nederland dan kunnen ze elders hun gang gaan .
In dit geval is het eigenlijk nog ietsjes enger omdat ze overal ter wereld plannen kunnen beramen en kunnen laten uitvoeren door derden..
Nee tuurlijk niet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:03 schreef deedeetee het volgende:
Als ze er daad werkelijk uitgaan worden ze gewoon vervangen door * soort genoten * .......
Land uit? Internet staat open! Censuur?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:56 schreef andromeda1968 het volgende:
Het land uit met radicale imams!
Ja, die híélp moslims. Nee, een overtuigend voorbeeld, hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:34 schreef op_dreef het volgende:
Trouwens, voor de Moslims die nu gefrustreerd gaan roepen dat dit toch wel heel erg discriminerend is: denk is aan Ponke Prinsen, precies hetzelfde verhaal.
En... Wanneer wordt de SGP het land uitgezet?quote:In hun preken lieten de drie steeds hun
afkeuring over de Westerse samenleving
weten en zetten ze de moskeegangers
ertoe aan niet met andersdenkenden om
te gaan.
De SGP is geen bedreiging voor de samenleving en openbare orde en bovendien heb ik liever een staatkundig gereformeerde staat dan een islamitische staat. Ik denk alle Nederlanders. Dat het verschil tussen SGP en moslim fundamentalisme niet gezien wordt is mij een raadsel.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:14 schreef Skyclad het volgende:
[..]
En... Wanneer wordt de SGP het land uitgezet?![]()
Tenzij ze inderdaad oproepen tot een jihad is er geen enkel verschil tussen deze gasten en de SGP. Beide groepen vinden homos slecht, vinden dat vrouwen geen rechten mogen hebben, zijn tegen de 'decadente' huidige Nederlandse samenleving, roepen hun leden op lekker samen te scholen en willen niet integreren. Iedereen moet gelijk worden behandeld volgens de wet, dus zie ik gaarne de SGP het land uit gezet of opgesloten worden.
Ik heb liever helemaal geen religieuze fundamentalisten. Ook geen SGPers of 'Normen en waarden'-freaks.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:23 schreef stormW het volgende:
[..]
De SGP is geen bedreiging voor de samenleving en openbare orde en bovendien heb ik liever een staatkundig gereformeerde staat dan een islamitische staat. Ik denk alle Nederlanders. Dat het verschil tussen SGP en moslim fundamentalisme niet gezien wordt is mij een raadsel.
Bezoek anders maar een islamitisch land en een streng religieus christelijk land. En zoek de verschillen en kom en herzie je keus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |