Gewoon het broertje lang uitlaten.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:37 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb thuis een heel vervelend broertje rondlopen.En goedemorgen uiteraard, net mn eerste Wiener Melange achter de kiezen. Van de Jumbo. Oh oh, wat is die lekker.

het verschilt ook heel erg per kat. als ik "vroeger"quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:41 schreef miss_sly het volgende:
Ze is ook levensgevaarlijk voor anderen dan mijn vriend en ikAls we op vakantie gaan, laten we haar thuis en komt mijn vader haar eten geven. In het begin dacht hij dan eventjes haar gezelschap te houden (zo zielig als ze alleen is) maar dat vond Noppes geen goed idee! Die loopt als een roofdier te blazen, krassen en aan te vallen tot de indringer weg is. En zodra wij weet thuiskomen, is ze een en al lievigheid tegen ons

Dat valt mij ook op ja, dat katten op een of andere manier karaktertrekken lijken over te nemen. Erg vreemd.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:41 schreef miss_sly het volgende:
Noppes is ook niet echt een schootkat, het is een eigenwijs ding dat met perioden graag op schoot komt, en met perioden alleen maar ver van ons vandaan gaat liggenZe heeft wat rare fratsen meegekregen van dat rare mens waar ze nu al jaren mee samenwoont, geloof ik
![]()
Heb je al stickers "Hier waak ik" op je raam zitten?quote:Ze is ook levensgevaarlijk voor anderen dan mijn vriend en ikAls we op vakantie gaan, laten we haar thuis en komt mijn vader haar eten geven. In het begin dacht hij dan eventjes haar gezelschap te houden (zo zielig als ze alleen is) maar dat vond Noppes geen goed idee! Die loopt als een roofdier te blazen, krassen en aan te vallen tot de indringer weg is. En zodra wij weet thuiskomen, is ze een en al lievigheid tegen ons

quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:41 schreef miss_sly het volgende:
Ze is ook levensgevaarlijk voor anderen dan mijn vriend en ikAls we op vakantie gaan, laten we haar thuis en komt mijn vader haar eten geven. In het begin dacht hij dan eventjes haar gezelschap te houden (zo zielig als ze alleen is) maar dat vond Noppes geen goed idee! Die loopt als een roofdier te blazen, krassen en aan te vallen tot de indringer weg is. En zodra wij weet thuiskomen, is ze een en al lievigheid tegen ons

ik heb geen poes, maar het boekje over poezen van Midas heb ik wel !quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:52 schreef Doffy het volgende:
"Zonder poes komt het nooit helemaal goed" -- Midas Dekkers
Mogguh btw!

Ik wel sinds mijn verhuizingquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:33 schreef Alicey het volgende:
Ik heb geen schootkat, dus dat scheelt.

Mja, min of meer. Ging steeds van: dagje ziek, volgende dag: mwoah wel weer beter, in de loop van de dag weer zwakjes, en volgende dag weer thuis. Maar ik lijk niet de enige te zijn.quote:

Er schijnt het e.e.a. te heersen idd..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:19 schreef Maethor het volgende:
[..]
Mja, min of meer. Ging steeds van: dagje ziek, volgende dag: mwoah wel weer beter, in de loop van de dag weer zwakjes, en volgende dag weer thuis. Maar ik lijk niet de enige te zijn.![]()

Ah, sieltjequote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:06 schreef Maethor het volgende:
'Morgen iedereen!
Poosje ziek geweest met als gevolg afwezigheid op forum en universiteit. Er zijn een paar goede W-discussies aan de gang!![]()

Ik zie em ook al heel lang over het hoofdquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:32 schreef Maethor het volgende:
Bensel, volgens mij heeft iemand het al eens eerder gezegd, maar volgens mij komt de quote in je signature zo niet echt tot zijn recht. Want zo klopt hij logisch gezien niet (bestaan er mensen die tegelijk wel en niet binair kunnen rekenen?).
Beter zou mijns inziens zijn: there are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't. Zie ook dit t-shirt.
Maar ik kan natuurlijk ook een meesterlijke woordspeling oid over het hoofd hebben gezien.

quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:21 schreef Bensel het volgende:
Aaaah. Katten.. Heb ik echt een zwak voor.. Als postbode kom je zoveel katten tegen.. zo zijn er de katten die verschrikt met rare sprongen maken dat ze wegkomen, sommige komen naar je toe, anderen willen het nliefst naar binnen en zitten continu te miauwen voor de deur, andere willen steeds kopjes geven, weer andere katen zitten binnen, en grijpen de post uit je handen (of komen met hun pootjes door de brievenbus om je handen open te rijten)

niet door mij, dan slaap ik straks nietquote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:06 schreef Haushofer het volgende:
Wordt er na achten geen koffie meer gedronken?

Door mij niet zo vaak.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:06 schreef Haushofer het volgende:
Wordt er na achten geen koffie meer gedronken?

Heerlijk hoor!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Geen kofiie hier, maar een lekker wit wijntje!
Genieten van een rustige vrijdagavond

Ja, logerende ADHD-kinderen zijn geweldig. Met name op een zaterdag.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ochtendhumeur? Op zaterdag?

Ja, maar pas nadat ik uit bed geterroriseerd ben.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Het voordeel van logeren is dat ze ook weer weg gaan
Nouja, goedemorgen.. Heb maar een mok koffie genomen.quote:Goedemorgen trouwens

Ze zijn weg!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zijn ze je nu nog aan het terroriseren, of heb je ze al vermoord?

Handiger dan eigen kinderen, als je dat bedoelt.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:50 schreef miss_sly het volgende:
Zie je, handig he, kinderen van een ander?

kaastostie ? of had je al ham in huis ?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb ook net kaas en currysaus gehaald om vanmiddag als lunch een tosti te maken. *jummie*

Geen dankquote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:58 schreef Alicey het volgende:
En dankzij jou nu toch weer een bak genomen, Haushofer.

Vegetariėr. Kaastosti dus. Vind ik ook veel lekkerder trouwens, ham vind ik smerig.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:39 schreef het_fokschaap het volgende:
kaastostie ? of had je al ham in huis ?

Psst... Ham is vlees, Lupa is vegetarier.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kaastostie ? of had je al ham in huis ?

excuus Lupa. Was even niet tot mij doorgedrongen dat jij vegetariėr was. had ik kunnen weten natuurlijk adhv de website kerkendier.nlquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vegetariėr. Kaastosti dus. Vind ik ook veel lekkerder trouwens, ham vind ik smerig.

Nee hoor. Kerk en Dier promoot niet het vegetarisme, wel een fatsoenlijke behandeling van productiedieren. Ik ben zelf ook niet echt een die-hard vegetariėr meer. Ik eet geen vlees omdat het een gewoonte is (zou niet eens weten hoe ik het klaar moest maken, nog nooit gedaan). Maar ik zou er geen moeite mee hebben om een stukje biologisch vlees te eten. Het doodmaken is niet het probleem wat mij betreft, wel de slechte leefomstandigheden.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:05 schreef het_fokschaap het volgende:
excuus Lupa. Was even niet tot mij doorgedrongen dat jij vegetariėr was. had ik kunnen weten natuurlijk adhv de website kerkendier.nl

Sterker nog, het komt bij mij wel eens voor dat ik 'LOL' zeg in plaats van lach. Dat wordt meestal opgevat als een sarcastische reactie.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat jullie in Het Echte Leven behoefte hebben aan smilies? Dat je zou willen dat je bordjes bij je had met daarop smilies? Of dat je per ongeluk bijna 'LOL' zegt omdat je iets grappig vindt?
Of ben ik gewoon gek?

daar hebben we IRL de glimlach voor lupa. al heb ik het idee dat ondanks de glimlach ik vaak niet begrepen word.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat jullie in Het Echte Leven behoefte hebben aan smilies? Dat je zou willen dat je bordjes bij je had met daarop smilies? Of dat je per ongeluk bijna 'LOL' zegt omdat je iets grappig vindt?
Of ben ik gewoon gek?

Ik kan het meestal nog net inslikken.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:38 schreef Alicey het volgende:
Sterker nog, het komt bij mij wel eens voor dat ik 'LOL' zeg in plaats van lach. Dat wordt meestal opgevat als een sarcastische reactie.

Zou zomaar kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan het meestal nog net inslikken.
Is dit alles een slecht teken? Internet ik te veel? Ja, dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |