In Heerenveen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:44 schreef PogueMahone het volgende:
De laatste 3 jaar wel ongeslagen...
Hmm, nee klopt.. Ik bedoelde dat als Twente aanvalt dat ze dan zeer sterk zijn..quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:30 schreef MaxPower het volgende:
Aanvallend? Een goede verdediging (zelfs zonder Majstorovic) en wachten op een fout van de tegenstander noem ik niet aanvallend. Twente heeft geen kansen gecreeerd behalve de twee goals. Zeer effectief maar wel 'PSV-achtige" overwinning.
Neemt niet weg dat het terecht is want Heerenveen creeerde zelf helemaal niks.
mijn fout, laatste 2 jaar 3-0quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:52 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
In Heerenveen?
Vorig jaar werd het nog 3-0
Ja precies dat zou mooi zijn maar daarna komt ook utrecht uit nog. Het belangrijkst is volgens mij dat Ajax "Gewoon" van Willem 2 wint in de beker want als ik het goed begrijp heeft de nummer 6 dan ook europees voetbalquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:29 schreef Zwoerd het volgende:
Als Nec nu morgen Vitesse verslaat, moet Twente volgende week 'gewoon' van Nec winnen, terwijl Vitesse dan tegen Heerenveen speelt. Kan dus weer mooi worden. Alleen vooruit denken bij Twente is niet altijd even goed
Als het publiek er nou eens ging achterstaanquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:30 schreef MaxPower het volgende:
Aanvallend? Een goede verdediging (zelfs zonder Majstorovic) en wachten op een fout van de tegenstander noem ik niet aanvallend. Twente heeft geen kansen gecreeerd behalve de twee goals. Zeer effectief maar wel 'PSV-achtige" overwinning.
Neemt niet weg dat het terecht is want Heerenveen creeerde zelf helemaal niks.
Kom op moody, dat is al jaren zo. In welke grot heb jij gewoond? (aan je posttijd in HC-live topic was je er niet eens bij trouwens)quote:Op zondag 10 april 2005 12:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Als het publiek er nou eens ging achterstaan![]()
90 minuten lang hebben de 1000 uit Enschede de 20.000 van jullie overstemt.
Maar dat is niets nieuws en dat gaat op voor 95% van dit forum....quote:Op zondag 10 april 2005 14:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
(aan je posttijd in HC-live topic was je er niet eens bij trouwens)
Met je eens, en wel altijd hoog opgeven van de eigen supporters etc. terwijl men er zelf nooit is...quote:Op zondag 10 april 2005 14:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat is niets nieuws en dat gaat op voor 95% van dit forum....
Ik wist niet dat het zo erg was. Heb nog nooit 90 min. lang een thuiswedstrijd van Heerenveen gekekenquote:Op zondag 10 april 2005 14:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kom op moody, dat is al jaren zo. In welke grot heb jij gewoond? (aan je posttijd in HC-live topic was je er niet eens bij trouwens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |