Nou maar het is heel vaak dat de scheids zegt dat die niks heeft waargenomenquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:59 schreef The_Hives het volgende:
tja, er zijn toch wel meerdere acties geweest waaraan de scheidsrechter niets verkeerd zag en het achteraf bestraft is. Vreemd.
Hij begon afgelopen zondag al iets terug te krabbelen daarover.. Iedereen zeikt wel over hoe erg de overtreding was, maar als je het goed bekijkt dan springt Majstro gewoon. Moet je eens proberen om te springen zonder je ellebogen op de manier zoals hij deed. Dan kom je gewoonweg niet zo hoog.quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:14 schreef fanneke het volgende:
Die vrijspraak is gewoon gerechtigheid. De enige die elke week ellebogen op de velden ziet is Hugo Borst. Ik heb Hugo hoog zitten als journalist maar hier zit ie (vrijwel) wekelijks mis.
Er zit namelijk toch een duidelijk verschil tussen je armen gebruiken om zo hoog mogelijk te springen(zie hoogspringers bij atletiek) en een elleboog 'a la Lee Towers' (zoals Wouters/Gascoigne en Dingsdag/Sibon).
Bij de 2e 'overtreding' van zat Drent onder de arm van Mastorovic gewoon omdat die hoger sprong.
Precies, op basis daarvan is majstorovich vrijgesproken. Laat dat wel duidelijk zijn. Gewoon door een incompetente scheids. Op basis van zijn overtredingen had hij gewoon geschorst moeten worden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:21 schreef pfaf het volgende:
't Is gewoon allemaal de fout van Bossen.
Klinkt wel een beetje raar uit de mond van een FC Groningen supporter...quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Precies, op basis daarvan is majstorovich vrijgesproken. Laat dat wel duidelijk zijn. Gewoon door een incompetente scheids. Op basis van zijn overtredingen had hij gewoon geschorst moeten worden.
Vrijgesproken door een fout van een scheids..dat hij zelf fout zat bij die overtredingen is wel duidelijk.
Ik heb het toch over een incompetente scheids?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje raar uit de mond van een FC Groningen supporter...
Er zijn dit seizoen al 3 Groningers vrijgesproken na ontvangst van een rode kaart. Zelfs de aanslag van Bizimana op Uneken werd afgedaan als een 'ongelukje'.
Beetje slecht van geheugen, Noca?
Dat er incompetente schiedsrechters rondlopen ben ik met je eens (Bossen schaar ik daar overigens niet onder).quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb het toch over een incompetente scheids?![]()
Daar denken we dan heel anders over, maar dat moet kunnenquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:14 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat er incompetente schiedsrechters rondlopen ben ik met je eens (Bossen schaar ik daar overigens niet onder).
Ja precies maar nu kun je ook zien hoe belangrijk die wedstrijden voor de winterstop waren die je "zomaar" thuis verloor anders had je er nog beter voor gestaan Twente begon de 2de seizoenshelft bij ado in de buurt volgens mijquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:15 schreef kezmania het volgende:
De opmars van de tukkers verbaasd mij oprecht, had ik aan het begin v/h seizoen nooit verwacht.
Zeker niet onder Coolen, die in mijn optiek een beetje van de zachte hand is (type v/h Schip), had liever een driller voor de groep gezet; maar complimenten aan Twente, want het werkt goed!
Ja okquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:26 schreef Frutsel het volgende:
laten we niet te hard juichen...
het " makkelijke programma" is na dit weekeinde geweest en dan moeten we de punten pakken tegen de rechterzijde van het ranglijstje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |