abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 februari 2005 @ 19:16:27 #1
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25183138
Ik word er moedeloos van, ik baal omdat ik zelf constant harde muziek aan moet hebben en vind het daarnaast ook nog eens zielig voor de hond van mijn buren. Ze blaft continu. Vrijwel elke dag moet ik het een aantal uren aanhoren en in het weekend nog meer. Ik zit nu al de hele middag te luisteren naar dat domme beest.

Jawel, ik heb er vaker over geklaagd op fok en ook tegen mijn buren met enige regelmaat. Meestal helpt het voor een korte tijd, nemen ze de hond vaker mee of blijft er iemand thuis. Ik vind het zo onrechtvaardig. Niet alleen voor die hond maar vooral voor mij. Het bederft mijn woongenot en ik ben super geirriteerd en kan nog effe doorgaan met spuwen maar ik wil gewoon een oplossing.

Zou een muilkorf helpen? De dierenbescherming bellen vind ik geen oplossing. Zou misschien wel beter zijn maar hoe dan ook krijg ik dan nog meer last van mijn buren.
Weet iemand een goeie tip zodat ik dat kan vragen van mijn buren?
Proud Powerpauper
pi_25183196
Met een muilkorf kunnen ze niet overgeven, is levensgevaarlijk. Die mensen moeten gewoon een tweede hond aanschaffen of hun hond herplaatsen bij mensen die er wel tijd voor hebben.
  zondag 20 februari 2005 @ 19:25:29 #3
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25183291
Ik heb net de politie gebeld met de vraag voor advies.
'Uh, loopt de hond buiten?'
'Nee, hij zit de hele dag binnen te blaffen.'
'Oh, dan moet je morgen maar terugbellen voor een afspraak met de wijkagent'.

(maareh muilkorf... ik vond het zelf niet zo'n gek idee. Ik ben nl. zelf ook levensgevaarlijk na 6 uur geblaf aan gehoord te hebben)
Proud Powerpauper
pi_25183371
Een gewone muilkorf helpt niet tegen blaffen. Zo'n nylon bandje wel, maar daarmee kunnen ze dus niet overgeven. Zou de hond wel moeten overgeven, dan stikt hij in zijn eigen braaksel. En bovendien neemt dat natuurlijk de zieligheid niet weg. Dit is gewoon dierenmishandeling.
  zondag 20 februari 2005 @ 19:33:47 #5
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_25183411
Maar met een muilkorf aan kunnen ze toch nog steeds blaffen
Ik zou voor de wijkagent gaan, en is het een huurwoning ? In dat geval ook klagen bij de woning vereniging
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_25183517
een muilkorf is hartstikke zielig.

Geef een balfband kado aan de buren, is ook zielig, maar is als het goed is maar een paar dagen nodig.
  zondag 20 februari 2005 @ 19:42:11 #7
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25183519
Nee, het is een koopwoning. 2 onder 1 kap... dus die lui weten 100% zeker wie er geklaagd heeft als ome wijkagent aan komt kakken en daar wordt de sfeer echt niet beter van. Ik heb wel meer klachten over hullie maar dit is wel de grootste klacht (laat ik maar niet beginnen over de hondenstront in het donkere pad waar ik over moet of die bbq die tegen de schutting staat te fikken elke avond 's zomers)
Proud Powerpauper
pi_25183563
Wat een rotlui.
pi_25183600
Kan je niet nog een keer gaan, en dan een wat andere toon aanslaan, ik bedoel niet brutaal, maar meer dat er een langere oplossing moet komen...? Beetje van dat je tegen je grens aanzit?
En dat je anders andere maatregelen gaat nemen?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 20 februari 2005 @ 20:04:51 #10
78780 deedeetee
pi_25183643
Zijn er niet meer buren met klachten ?
Met meerdere mensen samen wordt het niet zo * persoonlijk *
Bij jou wordt de sfeer overgens óók niet beter. Op den duur wordt het je echt teveel en dan plof je uit je vel, ik zou toch eens een praatje met de wijkagent maken. Dat lucht in ieder geval al wat op en misschien heeft die man wel wat tips waar je wat aan hebt. Die komt dit soort situatie 's immers vaak zat tegen. Kun je daarna altijd nog besluiten of je hem erop af wilt sturen of ( nog ) niet.

Lawaai van de buren >>>> een rot situatie
Heb het zelf ook wel eens meegemaakt en je gaat je steeds méér ergeren is mijn ervaring......
Mijn eigen 's nachts graag lawaaierige buurman is gelukkig te temmen met het dreigement van een politie bezoekje
  zondag 20 februari 2005 @ 20:35:27 #11
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25183732
Oblivion: ik ben nog nooit brutaal geweest, misschien zou het helpen dat juist wel eens te doen. Ik laat mezelf eerst altijd een uur of 2 afkoelen eer ik bij hun aan de bel trek. Ik heb nooit gedreigd, alleen verteld dat het wel erg vervelend is en of we misschien samen naar een oplossing kijken konden. Ik krijg wel altijd het gevoel dat ze zich heel erg aangevallen voelen ondanks dat ik alleen aan de deur sta met hen tweeen. Ik krijg meteen een verweer dat hun hond niet overal gewenst is (logisch, da's de mijne ook niet) en dat mijn hond ook wel eens blaft (en dat doet ze ook, als er iemand aan de brievenbus staat te rammelen bv.).
Ik ben bang dat wij de enigen zijn die er last van hebben (1 rij woningen langs een straat en geen achter- en tegenoverburen, op zich dus perfect). Van mensen die hier voorheen hebben gewoond heb ik wel gehoord dat zij ruzie hadden met de buren dus...
Proud Powerpauper
pi_25183814
Gewoon politie bellen!

Waarom rekening houden met je buren als ze dat ook niet met jou doen

Heb het zelf ook meegemaakt. Buren deden er niks aan --> dus politie op afgestuurd tot tweemaal toe. Nooit meer last van dat beest gehad
  zondag 20 februari 2005 @ 20:52:11 #13
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25183909
Dipstaart: heb je wel het hele topic gelezen? :/
Proud Powerpauper
pi_25183957
quote:
Op zondag 20 februari 2005 20:52 schreef Nuek het volgende:
Dipstaart: heb je wel het hele topic gelezen? :/
Ja... Maar als jij je zo makkelijk af laat schepen door een agentje moet jij dat weten. Ik zou nog een keer bellen, en blijven bellen!
pi_25184024
Is de hond van de buren een leuke hond en kan jouw hond goed met die hond opschieten? Dan zou het misschien ook nog een optie zijn om je buren aan te bieden om op hun hond te passen als jij thuis bent?
  zondag 20 februari 2005 @ 21:18:59 #16
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25184105
Dipstaart: het was geen spoedgeval volgens hem.
Lupa: ik vind het helemaal geen leuke hond. Er zit geen karakter in en hij kan niet eens spelen, lijkt het wel. Hij is angstig en zenuwachtig. Daarnaast wil ik niet eens verantwoordelijk zijn voor een ander's hond. Ik snap niet eens waarom zij een hond hebben.
Proud Powerpauper
pi_25184624
quote:
Op zondag 20 februari 2005 20:35 schreef Nuek het volgende:
Oblivion: ik ben nog nooit brutaal geweest, misschien zou het helpen dat juist wel eens te doen. Ik laat mezelf eerst altijd een uur of 2 afkoelen eer ik bij hun aan de bel trek. Ik heb nooit gedreigd, alleen verteld dat het wel erg vervelend is en of we misschien samen naar een oplossing kijken konden. Ik krijg wel altijd het gevoel dat ze zich heel erg aangevallen voelen ondanks dat ik alleen aan de deur sta met hen tweeen. Ik krijg meteen een verweer dat hun hond niet overal gewenst is (logisch, da's de mijne ook niet) en dat mijn hond ook wel eens blaft (en dat doet ze ook, als er iemand aan de brievenbus staat te rammelen bv.).
Ik ben bang dat wij de enigen zijn die er last van hebben (1 rij woningen langs een straat en geen achter- en tegenoverburen, op zich dus perfect). Van mensen die hier voorheen hebben gewoond heb ik wel gehoord dat zij ruzie hadden met de buren dus...
Tja, dan maar bonje....
Wat je nu hebt is ook zeer vervelend...
En wat kunnen ze je doen? Je leven vergallen, wordt het erger dan het nu is?
Nee, jij moet er wat van gaan zeggen, en wel stantepe! (of iets dergelijks)

Wat zouden zij doen, als ze in jou schoenen stonden?
  zondag 20 februari 2005 @ 21:57:47 #18
78780 deedeetee
pi_25184706
Ja, ik zou er ook werk van maken

Dat eeuwige geblaf daar wordt je op den duur stapelgek van.
( stante pede ? = opstaande voet ? )
  zondag 20 februari 2005 @ 22:23:42 #19
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25185188
Opkomend griepje ... Ik zou effe door de brievenbus kunnen gaan hoesten
Proud Powerpauper
pi_25187498
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:57 schreef deedeetee het volgende:
( stante pede ? = opstaande voet ? )
dat bedoelde ik wel...

Echt! Ga, zo kan het niet langer, is belachelijk! Ook jij mag van je huis genieten.
pi_25187891
blijven bellen, iedere dag 2 keer. zo heb jij , en die hond geen leven.
De Puta Madre
  maandag 21 februari 2005 @ 09:17:19 #22
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25190335
Ik wacht het vandaag nog even af... (zoals altijd) en doe er pas weer wat aan als er geblaft is.
Proud Powerpauper
pi_25191557
en ben je zelf al eens naar de buren geweest om het te melden ? wel zo netjes lijkt me .

o ja en ik las net iets over een anti blafband .... pure dierenmishandeling ...de hond word gestraft door een onnatuurlijk middel dat ie niet kent
er zijn genoeg andere manieren om de hond af te leren dat ie niet mag blaffen ....
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
pi_25191664
Misschien kun je die mensen een hint geven dat het misschien een idee is om contact op te nemen met een hondengedragstherapeut. Die kan helpen de oorzaak van het probleem op te lossen. Erg duur is het niet.
pi_25192642
Lekker contact opnemen met die wijkagent, aan de ene kant is dat misschien wat lullig, aan de andere kant de wijkagent is er om dit soort problemen op te lossen, om te bemiddelen.

EVT vraag je of de wijkagent even bij jou thuis wil komen luisteren, je nodigt je buren uit voor een bakkie thee en gaat gezamelijk om de tafel zitten.

Zit je er echt heel erg mee dat je het naar vindt om de politie erbij te halen dan ga je eerst nog 1 maal naar je buren toe met een wat minder aardige toon, een wat meer dringende toon dat het nu toch echt eens opgelost moet worden, dat je anders bemiddeling gaat vragen van de wijkagent, gewoon wat druk erop zetten, ruimte geven voor een oplossing, maar gelijk een plan B erbij gooien.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 21 februari 2005 @ 12:54:20 #26
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_25192666
Schuift zijn twee marshall torens tegen de muur en laat urenlang een stuiterend tennisballetje tussen 08.00 en 22.00 door de boxen schallen.

Je word gewoon in de zeik genomen elke keer flikken die ,,dierevrienden" het weer.
Lekker laten escaleren binnen de grenzen van de wet,je word er nu zelf gek van ,nou is het hun beurt.
If you live by the sword,......

P.s Met een Klopboor op een zinken teil,is ook erg fijn.
Klaar?
Ik niet!
  maandag 21 februari 2005 @ 16:00:22 #27
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25193779
Ik laat het vandaag op zijn beloop. Ben net thuis en hoor niets blaffen. Gaat er geblaft worden dan bel ik die wijkagent.
Proud Powerpauper
pi_25236252
ik ben trouwens benieuwd hoe dit afgelopen is
Út Ljouwert
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:37:56 #29
78780 deedeetee
pi_25237309
Dat sukkelt gewoon nog ff verder.....
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:40:02 #30
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25237360
Deze week viel het gelukkig mee (ze schijnt hele dagen thuis te zijn nu). Behalve dan de auto's die pal voor me deur geparkeerd staan zodat ik mijn eigen huis met moeite uit kom. Ik heb er ook geen zin in eerlijk gezegd, om de confrontatie al aan te gaan.
Proud Powerpauper
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:43:51 #31
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25237426
Je hebt een klein apparaatje dat een hoge piep afgeeft (niet hoorbaar voor mensen) wanneer een hond blaft, de hond zal meteen zn bek houden.
pi_25237456
Werkt dat ook als je in het huis ernaast zit?
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:55:48 #33
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25237625
Neuh, maar handig als voorstel, je kan ook klagen bij de politie voor geluidsoverlast natuurlijk, maar dan krijg je zo'n nare burensituatie en dan gaan ze je bomen omzagen enzo.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:05:53 #34
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25240037
ik vraag me ook af wat de politie/wijkagent precies probeert te doen. Een gesprek kan ik ook nog wel voeren en dan blijft het iig binnen de perken want ik geloof er heilig in dat als ik er een wijkagent bij haal ik in zijn ogen al te ver ben gegaan (net een kleine aanvaring gehad met hem, wel om iets anders maar wat een licht ontvlambare vent is dat zeg ik heb me dus erg in moeten houden maar iig de boodschap over gebracht). Hij voelt zich onwijs snel aangevallen en beledigd :/
Proud Powerpauper
pi_25247033
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:05 schreef Nuek het volgende:
ik vraag me ook af wat de politie/wijkagent precies probeert te doen. Een gesprek kan ik ook nog wel voeren en dan blijft het iig binnen de perken want ik geloof er heilig in dat als ik er een wijkagent bij haal ik in zijn ogen al te ver ben gegaan (net een kleine aanvaring gehad met hem, wel om iets anders maar wat een licht ontvlambare vent is dat zeg ik heb me dus erg in moeten houden maar iig de boodschap over gebracht). Hij voelt zich onwijs snel aangevallen en beledigd :/
De wijkagent is er om de boel te sussen en de buurt leefbaar te houden. Afgelopen weekend heb ik een uur bij mijn ouders in de auto gezeten met hun hond die tijdens het autorijden onafgebroken blaft... Nuek, ik heb echt met je te doen, dag in dag uit een blaffende hond van de buren is ellendig. Zowel voor jou als voor de hond.

Het is helemaal niet zo gek hoor om er een onafhankelijke derde partij bij te halen om tot een gesprek te komen. En een wijkagent is ook voor dit soort dingen.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:20:04 #36
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25370639
Vanavond weer de politie gebeld. Ook de dierenbescherming heb ik gebeld en om advies gevraagd. Het erge is dat ik nog steeds niets tegen mijn buren of een wijkagent verteld heb en dat komt eigenlijk alleen omdat ik me geintimideerd voel door mijn opvliegerige buurman.
Maandag ga ik het echt doen: de wijkagent bellen en vragen voor een afspraak. Een andere optie is om nu een briefje door zijn voordeur te gooien dat als die hond weer de hele avond aan het blaffen is ik de politie erbij ga halen. Maarja, dan is er grote kans dat de buurman flipt en schreeuwend bij me aan de deur staat omdat ie het er niet mee eens is...

*zucht*

Tips om af te koelen, please...
Proud Powerpauper
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:22:18 #37
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25370679
Oja, de dierenbescherming vertelde me dat ik 3x na 22.00u moet bellen met de politie en dan wordt de hond in beslag genomen wegens geluidsoverlast.

Gaat een beetje te ver vind ik zelf...
Proud Powerpauper
pi_25370732
Zou ik niet doen... dan breekt de pleuris uit vrees ik
Wat een k*t situatie N.
pi_25370778
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:20 schreef Nuek het volgende:
Maarja, dan is er grote kans dat de buurman flipt en schreeuwend bij me aan de deur staat omdat ie het er niet mee eens is...

*zucht*

Tips om af te koelen, please...
So what? Laat 'm! je bent niet echt slim bezig, als ik dat zo mag zeggen.
Als de hond stil is doe je niks, en als de hond blaft flip jij?
En als de hond stil is blijken er mensen in het huis te zijn, en als de hond blaft zijn de mensen niet thuis flip jij, kan jij je verhaal niet kwijt.
Vertel hem dat je na 22:00, 3 X de politie kan bellen, dat zijn hond in beslag genomen gaat worden.
Hij doet het er maar mee! Dimt ie echt wel in. Hij intimideert je, en je trapt er nog in ook.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:33:08 #40
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25370909
Die laatste optie bedoel je? Ja denk ik ook.. alhoewel als de politie 1x is geweest, misschien schrikt hij daar wel van
Proud Powerpauper
pi_25371030
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:22 schreef Nuek het volgende:
Oja, de dierenbescherming vertelde me dat ik 3x na 22.00u moet bellen met de politie en dan wordt de hond in beslag genomen wegens geluidsoverlast.

Gaat een beetje te ver vind ik zelf...
Mwaoh, als ik je verhalen zo lees, is die hond bij een ander baasje beter af. Vaak alleen thuis, veel blaffen, niet speels, angstig.. Ik krijg niet echt het idee dat die mensen ideale hondeneigenaren zijn.
Voordeel is dat die hond beter af is en dat jij geen last meer hebt van het gablaf, nadeel is dat je buren het je ws nooit vergeven.

Erg moeilijk hoor Nuek, aan mijn post heb je eik ook geen flikker, want ik zou het ook niet weten. .

Misschien toch een blafband proberen, dat heeft bij mijn hond ook wonderen verricht en als je het op de juiste manier gebruikt is het geen dierenmishandeling. Al betwijfel ik dan weer of je buren dat zal lukken. .

Succes iig!
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:41:10 #42
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25371080
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:27 schreef Oblivion het volgende:

[..]

So what? Laat 'm! je bent niet echt slim bezig, als ik dat zo mag zeggen.
Als de hond stil is doe je niks, en als de hond blaft flip jij?
En als de hond stil is blijken er mensen in het huis te zijn, en als de hond blaft zijn de mensen niet thuis flip jij, kan jij je verhaal niet kwijt.
Vertel hem dat je na 22:00, 3 X de politie kan bellen, dat zijn hond in beslag genomen gaat worden.
Hij doet het er maar mee! Dimt ie echt wel in. Hij intimideert je, en je trapt er nog in ook.
Een beetje geblaf op zijn tijd hoort er gewoon bij en dit is niet leuk nee en ik weet dat hij me intimideert, ik sta er bij, kijk er naar, zie het gebeuren en zeg het zelf ook dus dat hoef je me niet te vertellen.
Er spelen veel meer overlastzaken mee maar ik kan dat moeilijk op het net gaan zetten allemaal. Dit is wel 1 van mijn grootste frustraties. Over een andere overlast heb ik em laatst aangesproken en hij heeft me netjes aan de straat samen met zijn vrouw uitgekafferd.

Ik mag er dan intrappen maar ik denk ook graag om mijn eigen veiligheid...
Proud Powerpauper
pi_25371255
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:41 schreef Nuek het volgende:

[..]

Een beetje geblaf op zijn tijd hoort er gewoon bij en dit is niet leuk nee en ik weet dat hij me intimideert, ik sta er bij, kijk er naar, zie het gebeuren en zeg het zelf ook dus dat hoef je me niet te vertellen.
Er spelen veel meer overlastzaken mee maar ik kan dat moeilijk op het net gaan zetten allemaal. Dit is wel 1 van mijn grootste frustraties. Over een andere overlast heb ik em laatst aangesproken en hij heeft me netjes aan de straat samen met zijn vrouw uitgekafferd.

Ik mag er dan intrappen maar ik denk ook graag om mijn eigen veiligheid...
Okay, wees dan maar geintimideerd en geirriteerd.
Ik woon naast zo'n mafkees, nou ik kan je vertellen dat ie banger is van mij (1.74) dan ik voor hem. (2.00)
Wel rustig blijven, maar wel met nadruk zeggen welke opties jij hebt!
Als meneer en mevrouw je al uit hebben staan kaffer is er dus al bonje...
Jij hebt net zoveel recht op plezierig wonen als die bully naast je.
Woon je alleen? En zo niet, waar is jouw partner in all of this?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:54:22 #44
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25371331
Ik zei trouwens toch al dat ik de wijkagent bel maandag? Lijkt me een heerlijk hemelse gedachte 'iemand die de boel komt sussen' zoals Stali. al zo mooi zei....

[ Bericht 32% gewijzigd door Nuek op 04-03-2005 23:00:40 (effe wat gevoelige info weggehaald ;)) ]
Proud Powerpauper
pi_25371415
Nou, een over de pissed Englishman is ook niet verkeerd...
Succes ermee!
pi_25371470
Is idd iets om gek van te worden Nuek. Jaren geleden zijn wij zelfs mede daardoor verhuisd. Omdat dat beest van de buren (een herder) maar blééf blaffen en de buren gewoonweg asociaal waren (motto: "Ja hij mot toch wakuhhhhhh!?") en totaal niet mee dachten of werkten. Mijn moeder werd daar heel leip van en deed op een gegeven moment geen oog meer dicht.. Want "de pasja" (zo heette het kreng, je gelooft 't niet) bleef maar gaan. Toendertijd was er geen wijkagent die heeft bemiddeld voor ons in die situatie. Ik hoop iig dat jij met de hulp van de politie wel wat kan bereiken, lijkt mij iig een strak plan om door te zetten. Succes!
don't be shy, learn to fly.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:18:48 #47
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25371807
Silencio: Deze mensen zeggen dat niet iedereen van hun hond gedient is en dat ze het dier daarom thuislaten. Ik ben er ook niet van gediend maarja... home sweet home ofzo? Weet ik veel En ik weet dat er al eerder buren met ruzie zijn geweest en weg zijn gegaan met vage redenen... maar dit is mijn droomhuisje....

Anyways, ik heb ze net een SMS gestuurd dat ik de politie bel als er niets wordt gedaan aan die blaffende hond. Goed he?
Proud Powerpauper
pi_25371927
Nuek, weet je trouwens dat je voor burenoverlast ook gewoon vòòr 2200 uur de politie kunt bellen.
het idee van sommige mensen, dat je maar kunt doen wat je wilt tot 2200uur `s avonds mag niet.
overlast is overlast en tijd doet er dan niet toe

succes trouwens

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2005 23:26:01 ]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:28:50 #49
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25372019
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 23:24 schreef laffer het volgende:
Nuek, weet je trouwens dat je voor burenoverlast ook gewoon vòòr 2200 uur de politie kunt bellen.
het idee van sommige mensen, dat je maar kunt doen wat je wilt tot 2200uur `s avonds mag niet.
overlast is overlast en tijd doet er dan niet toe

succes trouwens
Ja, maar voor 22.00u doen ze er niets aan.... Mits je vaak genoeg aan de bel hangt, lijkt me.
Proud Powerpauper
pi_25372063
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 23:28 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ja, maar voor 22.00u doen ze er niets aan.... Mits je vaak genoeg aan de bel hangt, lijkt me.
in amsterdam komt de politie gewoon op een melding burenoverlast, lijkt me dat dat ook elders in nederland geldt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')