Ja... Maar als jij je zo makkelijk af laat schepen door een agentje moet jij dat weten. Ik zou nog een keer bellen, en blijven bellen!quote:Op zondag 20 februari 2005 20:52 schreef Nuek het volgende:
Dipstaart: heb je wel het hele topic gelezen? :/
Tja, dan maar bonje....quote:Op zondag 20 februari 2005 20:35 schreef Nuek het volgende:
Oblivion: ik ben nog nooit brutaal geweest, misschien zou het helpen dat juist wel eens te doen. Ik laat mezelf eerst altijd een uur of 2 afkoelen eer ik bij hun aan de bel trek. Ik heb nooit gedreigd, alleen verteld dat het wel erg vervelend is en of we misschien samen naar een oplossing kijken konden. Ik krijg wel altijd het gevoel dat ze zich heel erg aangevallen voelen ondanks dat ik alleen aan de deur sta met hen tweeen. Ik krijg meteen een verweer dat hun hond niet overal gewenst is (logisch, da's de mijne ook niet) en dat mijn hond ook wel eens blaft (en dat doet ze ook, als er iemand aan de brievenbus staat te rammelen bv.).
Ik ben bang dat wij de enigen zijn die er last van hebben (1 rij woningen langs een straat en geen achter- en tegenoverburen, op zich dus perfect). Van mensen die hier voorheen hebben gewoond heb ik wel gehoord dat zij ruzie hadden met de burendus...
quote:Op zondag 20 februari 2005 21:57 schreef deedeetee het volgende:
( stante pede ? = opstaande voet ? )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |