Die ufo die je ziet was destijds de duurste prop in een film ooit, met het astronomische bedrag van 100,000,00 $quote:
bron: www.moviemeter.nlquote:Canada
Thriller
91 minuten
geregisseerd door Jesse Warn
met Jay Baruchel, Brendan Fehr en Carly Pope
De introverte studente Sara, die schuw is tegenover haar klasgenoten, kiest ervoor om tijd door te brengen met Vern, eigenaar van een stripboekwinkel. Samen delen ze een passie voor hersenspelletjes en raadsels. Maar als de raadsels die Sara oplost resulteren in de dood van mensen om haar heen, realiseert ze zich dat ze betrokken is in een veel groter spel dan dat ze ooit vermoedde.
Wat mij betreft zelfs een 9,0/10.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:16 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen dagen gezien:
L.A. Confidential
Hele goede politiefilm die vol zit met intriges, complotten en corruptie. Het verhaal ontrafeld zich mooi en is dan ook zeer sterk. Het acteerwerk is erg goed, met name Guy Pearce en Russel Crowe zijn erg goed. De sfeer die over de hele film hangt is relaxed en echt jaren `50.
Verder niet veel over te zeggen: gewoon een hele sterke film die t kijken meer dan waard is![]()
![]()
IMDB Cijfer: 8,3/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cijfer: 9My soul is painted like the wings of butterflies
Sjah je zegt het zelf al. Een aardig verhaal en erg mooie beelden. Maar als het niet helemaal jouw ding is dan gaat het snel over.quote:Op zondag 27 februari 2005 01:25 schreef fractalis het volgende:
Spirited Away
Kan iemand mij uitleggen wat hier nu zo fantastisch aan is?? Aardig verhaaltje en bij vlagen erg mooie beelden (die mij overigens behoorlijk aan bijvoorbeeld Alice in Wonderland dan wel Neverending Story deden denken), maar het deed me verder allemaal emotioneel gezien vrijwel niets...
Het is ook een irritant kutkindquote:Op zondag 27 februari 2005 00:01 schreef Sai het volgende:
Grave of the Fireflies: Godsjezus, wat was dit af en toe melodramatisch. De muziek had er lol in om achter iedere emotie zes uitroeptekens te zetten en de flashbackstructuur probeerde er zeven van te maken. Niet zo erg natuurlijk, als het maar werkt, en daar wringt de schoen een beetje. Hoewel ik van bepaalde scènes zeker onder de indruk was vond ik Setsuko nogal een irritant kutkind, en dat had als gevolg dat ik al het drama dat uit haar personage voortkwam ook niet echt meekreeg. Toch valt er over deze film ook erg veel goeds te vertellen: de hoofdpersoon is een goed uitgewerkt personage dat ook wat minder moreel verantwoorde keuzes maakt, het tijdsbeeld en de ontwikkeling van de oorlog worden erg goed weergegeven en er zijn een aantel pareltjes van haast poëtische scènes. Over het algemeen vond ik het sterk, maar niet zo sterk als de meeste anderen het hier schijnen te vinden. 8-.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 7
[ Bericht 1% gewijzigd door Lonewolf2003 op 27-02-2005 14:58:07 ]
quote:Op zondag 27 februari 2005 13:13 schreef Sabrina1981 het volgende:
Mean Creek
Aparte film. Het gaat over een boottochtje om een jongen een lesje te leren die het broertje van een andere gozer een lesje te leren. Dit loopt gigantisch uit de hand. Ik vond het einde alleen wat jammer. Heel abrupt was de film over.
Je kunt niet doorlinken van die site.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:48 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Werkelijk een héérlijke film
![]()
... tijd voor de sequel:quote:
Dan lijkt het me nu tijd voor Buono, il brutto, il cattivo, Il (Sergio Leone, 1966)quote:Op zondag 27 februari 2005 23:46 schreef ToXiCitY het volgende:
Na...
[..]
... tijd voor de sequel:
Per Qualche Dollaro in Più (1965)
Dezelfde sfeer, alleen met meer verhaal en wat rustiger weergegeven. Een geweldige film, wat moet ik er meer van zeggen?
Owja, het viel me op dat in het eerste deel een hoop mensen worden neergeschoten, maar dat er nooit een paard wordt omgelegd, iets wat mij wat onlogisch leek. Ik heb er bij deze film dus wat meer op gelet, maar het viel me mee: al in het begin werd er ook een paard omgelegd om op deze manier iemand zijn mogelijkheid tot ontsnappen te ontnemen.
Ik heb hem liggen, maar nu geen tijd voor. Doe hem morgen welquote:Op zondag 27 februari 2005 23:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan lijkt het me nu tijd voor Buono, il brutto, il cattivo, Il (Sergio Leone, 1966)
Beste western allertijden. Geweldadig, mysterieus, episch, grappig. zoals Gorro het noemt
Dat kan niet meer. Waarschijnlijk omdat het anders te traag wordt...quote:Op maandag 28 februari 2005 11:58 schreef Hare het volgende:
De top 1000 van theyshootpictures. Iemand enig idee hoe je die lijst nog in z'n geheel kan krijgen, dus niet per 100?
Beetje matig dat ze dat hebben veranderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |