dat zijn de bedragen waarom 't kan gaanquote:The lawsuit, which seeks $20 million for libel and $20 million for invasion of privacy
B&H postersquote:Op zondag 20 februari 2005 23:23 schreef karoltje het volgende:
Ik geloof er nog steeds geen kont van. Wie gaat er nou met blote buste op de foto met zijn eigen telefoon?? En dan honderd foto's van jezelf waarin je zwoel de camera inkijkt.
quote:
Hahahaquote:Ja master !! Ik heb net Nicky Hilton aan de lijn gehad, zo ging het gesprek:
Nicky: Hi?
ik: Hello with Jerry, I was just wondered how ur doing.
Nicky:I'm fine and you ?
Ik: Well I feel fine now...
But ii have to hang up now cause , calling from the netherlands is very expensive.
Nicky: Okay
Ik: Bye
Nicky: Bye
Ja hoor.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:48 schreef GaRleC het volgende:
en volgens mij vind ze me leuk......
-edit- Je wilde het voor ons opnemenquote:Op maandag 21 februari 2005 00:48 schreef GaRleC het volgende:
GesprekIk heb met Nicky Hilton gepraat !! Whhoohoo
Ben daarna naar een vriend vanmij gegaan om opnieuw te bellen en openemen.
Maar ik kreeg voice mail. Ze leek me best een ardig meisje en volgens mij vind ze me leuk......
Wat maakt die hele nummerherkenning uit? Je denkt toch niet serieus dat de FBI op deze manier er wat mee gaat doen? Dat ze die gast pakken die die foon gehackt heeft ok, maar verder....quote:Op maandag 21 februari 2005 01:35 schreef static het volgende:
Zeg, houden jullie er wel rekening mee dat nummerherkenning ook in de US werkt?
Tip: doe eerst '131' voor hetr nummer, dan is het anoniem.
quote:parishilton@tmail.com auto-message: you have all been punk'd... it was all a hoax
have fun ^_^quote:1. 21 februari 09:29 T-Online, Duitsland
De rest van die gasten heeft jammer genoeg geen .net passportquote:Op maandag 21 februari 2005 08:35 schreef RedGuy het volgende:
parishilton@tmail.com is nu online op MSN..
Ja, duh!quote:
dat lijkt mij ookquote:Op maandag 21 februari 2005 00:48 schreef GaRleC het volgende:
Maar ik kreeg voice mail. Ze leek me best een ardig meisje en volgens mij vind ze me leuk......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |