LOL!!!quote:Op zondag 20 februari 2005 19:41 schreef Nouk het volgende:
Djeez. Ik werd net terug gebeld door dat nummer wat van Eminem zou zijn. Een vrouw die soort van engels chinees sprak vroeg wie ik was...
quote:Your email was received and will be considered for reply as soon as the old man gets around to checking it. Go see Life Aquatic by Wes Anderson. It is a very interesting emotional journey.
wfd
001quote:Op zondag 20 februari 2005 21:17 schreef XiChico het volgende:
Dat gesprek met Zoe![]()
!
Hoe moet je naar Amerika bellen? Wat moet je voor het nummer zetten ..
hoe notes te maken!quote:To create a note of your own, press the Menu button and select "New Note". A blank note will open. Type your note contents, then when finished, press the wheel to save and close your new note.
Het ís echtquote:Op zondag 20 februari 2005 21:37 schreef Aurelium het volgende:
whehe, echt lachen. Als het echt is dan he
idd, net wat meer gelezen en het moet wel echt zijn... jammer dat ik te laat lees. Nu is er natuurlijk geen enkele celeb die opneemt.quote:
Het is natuurlijk wel nog altijd nacht daar he, over een uurtje of 5 proberen, zullen de meeste wel op zijn en hun tel weer aanzettenquote:Op zondag 20 februari 2005 21:47 schreef Aurelium het volgende:
[..]
idd, net wat meer gelezen en het moet wel echt zijn... jammer dat ik te laat lees. Nu is er natuurlijk geen enkele celeb die opneemt.
Ik had die olsen chick wel willen bellen eigenlijk.
die van eminem was toch nepquote:Op zondag 20 februari 2005 21:49 schreef Tasma het volgende:
heeft iemand die mp3's van gesprekken nog?
mijn broertje is een grote fan van eminem, zou die graag willenvindt ie "stoer"
en zover ik weet is er niets illegaals aan het opnemen+verspreiden van zo'n gesprek.
ik krijg het vermoeden dat het allemaal 1 grote grap is. wel een hele sterke/complexequote:
Die van Eminem is nepquote:Op zondag 20 februari 2005 21:49 schreef Tasma het volgende:
mijn broertje is een grote fan van eminem, zou die graag willenvindt ie "stoer"
dat zijn de bedragen waarom 't kan gaanquote:The lawsuit, which seeks $20 million for libel and $20 million for invasion of privacy
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |