ik wel Anniequote:
Die is vetquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:07 schreef ForumGek het volgende:
Zo ja dan wil ik wel een: The usual suspects shirt in S.
Dat vraag ik mij ook af bij dat shirt : "The usual suspects" aangezien de mouwen iets naar binnen neigen. En ik vraag me af hoe groot de S is. Aangezien ik 1,70 ben heb ik een kleine nodigquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:09 schreef Gabriel het volgende:
[..]
zoals deze, is dat nou slim fit (strak om de mouwen), of gewoon een t-shirt?
Idd, het zou jammer zijn als je een duur tshirt besteld en het dan alleen als slaapgerei gebruikt omdat het zit als de zak van sinterklaas. Ik heb het liefst een beetje een strakke pasvorm, iets wat die bedrukte shirts vaak niet hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:00 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit er aan te denken die met +1 up te bestellen. Het is alleen wel vrij duur en ik vraag me af hoe de pasvorm is...
SCC wel hequote:
haha, geniaal!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:46 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Argh, die heb ik over het hoofd gezien bij het bestellen!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 18:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gaaf!
Ik heb deze zojuist besteld.
[afbeelding]![]()
dat was ik neem ik aanquote:Op zondag 27 februari 2005 11:57 schreef Bananenman het volgende:
2 plaatsen bezet inmiddels. Epica en ForumGek samen twee shirts, en ik heb mail van iemand die er ook 2 wilt. Als diegene die me gemaild heeft ook even hier wilt reageren voor de duidelijkheid?
Ohja, ik neem aan dat amokjeeh ook wilt daar hij in het begin al enthousiast was? Reageer eens joh
Ik heb vrijwel dezelfde lengte en heb L besteld.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:12 schreef numero_uno het volgende:
Ja!!! ik heb mn zelda triforce shirt binnen;
PS ik ben 1.83 en daarvoor is een M qua lengte goed
dan wil ik graag voor mijzelf een M shirt. kan bananenman mij ff reply'en via de mail, want dat heb je tot op heden niet gedaanquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:12 schreef numero_uno het volgende:
Ja!!! ik heb mn zelda triforce shirt binnen;
PS ik ben 1.83 en daarvoor is een M qua lengte goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |