Ik wil jou wel eens horen gillen als een klein speenvarkentje, als je mannetje een kritische noot heeft...quote:Op zondag 27 februari 2005 20:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb vrouwen nooit begrepen, allemaal slettebakken, behalve mammie.
Voor mij wordt het in de ochtend voorbereiden hydromechanica tentamen. Na een vergadering tijdens lunch werken aan mijn 'field development plan' en om half zeven weer een vergadering tijdens het eten. Om 8 uur maar thuis verder gaan aan dat tentamen.... yahquote:Op zondag 27 februari 2005 21:02 schreef Oblivion het volgende:
*schenkt glaasje...
Weet je al wat er morgen op het programma staat?
Proost meid!quote:Op zondag 27 februari 2005 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Dank je Oblivion, proost!
Ja, lijkt me ook erg, maar lijkt me nog erger als hij idd naar z'n mam gaat!
En als het een lekkere bourgondiër is?quote:Op zondag 27 februari 2005 21:11 schreef krakkemieke het volgende:
Hahaha Spindizzy, ik vraag kerels altijd eerst te eten
quote:Op zondag 27 februari 2005 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
Ja Oblivion, ik zou hem ook uitzwaaien. Maar ik had alleen maar schoonmoeders, die lekker kookten, hihihi.
Zekersteweten, Blivionnetjequote:
*schenkt een slobberwijntje...quote:Op zondag 27 februari 2005 21:17 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zekersteweten, Blivionnetje
Mijn moeder had nooit problemen met ons aan tafel. Alle 4 lusten we zowat alles... Spruiten? Witlof? Kom maar op
quote:Op zondag 27 februari 2005 21:17 schreef krakkemieke het volgende:
Bourgondiers zijn ok, maar niet zeuren! Ik kende ooit iemand die alleen uit de frituur en sperciebonen uit glas at, Niet uit blik! Kijk, dat werd dus nieteens een vriend he....Laat staan partner.
Vriend van ons is ook zoquote:Op zondag 27 februari 2005 21:25 schreef Oblivion het volgende:
Een kennis van me, zij eet echt alles, hij eet: Kip, patat en appelmoes en oh ja mayo...![]()
Zit je toch gewoon voor schut in een restaurant...![]()
Oef, hier had ik overheen gekeken...quote:Op zondag 27 februari 2005 21:05 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Voor mij wordt het in de ochtend voorbereiden hydromechanica tentamen. Na een vergadering tijdens lunch werken aan mijn 'field development plan' en om half zeven weer een vergadering tijdens het eten. Om 8 uur maar thuis verder gaan aan dat tentamen.... yah
Ja, maar de hele komende tijd tot mijn stage wordt pittig. Veel projecten en ik zit helaas met twee bijbanen... Maar goed, dus wel die stage binnen (en die is echt top), dus het harde werken begint zich uit te betalen, dat voelt wel goed! Na de stage al richting afstuderen, maar dan moet ik wel knallen tot dan!quote:Op zondag 27 februari 2005 21:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oef, hier had ik overheen gekeken...![]()
Das best pittig, lijkt me.
Idd moet kunnen dat heb ik ook met spruitjes.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:32 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb ook 3 dingen die ik van mezelf nooit hoef te eten: orgaanvlees, gekookte andijvie en karnemelkse pap. Moet kunnen, vind ik.
Proost!quote:Op zondag 27 februari 2005 21:31 schreef Martijn_77 het volgende:
* Martijn_77 schenkt een lekker Portje in
Dank je Krakje je weet wat lekker is bij een goede port.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
*krakje geeft Martijn stukje Stilton bij de port*
quote:Op zondag 27 februari 2005 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
Oblivion: dan wordt je toch lid van de stinkende roos? (als dat nog bestaat..)
quote:Op zondag 27 februari 2005 21:39 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet heeft een heerlijke portie Nasi op, eigenlijk bedoelt als 2 persoons, maar in me eentje opgegeten
*burps*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |