abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27967357
nog even

1-0 voor trouwens door Mihajlovic
pi_27967879
Hij is binnen
pi_27967924
Feli

Is dit het TLK-topic
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_27989642
Helaas, maar goed. Van harte TLK, de enige Internazionale-fan in Nederland.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27989737
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Helaas, maar goed. Van harte TLK, de enige Internazionale-fan in Nederland.
Samen met David Endt
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:08:55 #56
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27991924
De beste fokkers zitten toch in VBL

Ik hoop dat dit een opstap is naar de Scudetto

En de doellpuntenmaker van gister heeft zijn contract verlengt met 1 jaar !
Iets dat ik Mihajlovic van harte gun.
pi_27992998
Opstap naar de Scudetto vind ik erg optimistisch hoor!
www.thuisuiteten.nl
pi_27996875
Ik ook, Juve en AC streef je niet zomaar voorbij.

En gefeliciteerd TLK!
That's all folks!
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:42:06 #60
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27997872
Mwah, Inter kon zich in de 2e seizoenshelft qua behaalde punten prima meten met Juve en Milan, nu moeten ze het alleen een heel seizoen laten zien (en niet uit de onderlinge duels alle punten aan Milan 'geven')
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_28014581
We hebben wel 4 punten gepakt tegen andere rivaal Juve
Maar dat verliezen tegen de AC moet eens stoppen

Ik denk dat Mancini nu aan een team gaat bouwen
En als Solari en Samuel komen en Adriano blijft dan zie ik een heel sterk elftal staan !
pi_36972780
Inter-fans die hun eigen spelers aanvallen. Moratti die eraan denkt de club te verkopen?
Ontslag dreigt voor Mancini? Moeilijkheden binnen de selectie tussen de Argentijnen en Brazo's?
Adriano die aan een vertrek denkt komende zomer?
Pirlo die de nodige dingen uit de doeken doet over zijn voormalige werkgever?

De Italiaanse kranten staan er vol mee, hoorde ik. Wat is er allemaal aan de hand daar?
pi_37015320
Beetje rellen

pi_37195855
Cruz toch weer 2 goals. En geen Adriano. De toekomst wordt steeds interessanter en spannender.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_37216455
Zeker opmerkelijk. Allebei 13 keer gescoord, maar Cruz in minder optredens.

Hoe onmisbaar is Adriano dan eigenlijk? Het lijkt mee te vallen.
www.thuisuiteten.nl
pi_37392252
Adriano is zwaar overschat,
pi_39553904
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:19 schreef the_legend_killer het volgende:

Ik hoop dat dit een opstap is naar de Scudetto
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Opstap naar de Scudetto vind ik erg optimistisch hoor!
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook, Juve en AC streef je niet zomaar voorbij.

En gefeliciteerd TLK!
De gloriejaren komen eraan!
pi_39836309
TLK, 'gefeliciteerd' met de twee behaalde landstitels!
pi_39843227
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:13 schreef Radegast het volgende:
TLK, 'gefeliciteerd' met de twee behaalde landstitels!
Inter heeft de 2 titels niet behaald, de titel van afgelopen seizoen wordt aan niemand vergeven.....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_48526419
quote:
Miljoenenclaim Vieri

ROME - Christian Vieri heeft een schadevergoeding van 21 miljoen euro geëist van Inter Milaan en het telecommunicatiebedrijf Telecom Italia.

De voormalige international van Italië, nu spelend voor Atalanta, beschuldigt zijn oude club en Telecom Italia ervan herhaaldelijk zijn telefoon te hebben afgeluisterd.

Volgens Danilo Buongiorno, de advocaat van Vieri, zou Inter opdracht tot het aftappen hebben gegeven omdat de club zich zorgen maakte over de schnabbels van zijn cliënt. Het werk buiten het veld (Vieri begon samen met Paolo Maldini van AC Milan een kledinglijn) zou Vieri te veel afleiden van zijn belangrijkste taak: het maken van doelpunten. Inter wilde gisteren niet reageren op deze beschuldiging.

Dat de schadvergoeding zo hoog uitvalt, komt volgens Buongiorno omdat Vieri bijna bezweek onder alle stress toen het afluisteren van zijn telefoon eenmaal publiekelijk bekend was geworden. De spits stelde zelfs een knie-operatie uit, maar dat zou wel ten koste zijn gegaan van het verdere verloop van zijn carrière.
pi_48526447
Titel is vorig jaar wel uitgereikt aan Inter
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50653632
quote:
Chivu verhuist van Roma naar Inter

Christian Chivu speelt volgend jaar voor Internazionale. Dat meldt de Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport woensdag. De oud-Ajacied komt over van AS Roma. De Chileen David Pizarro legt de omgekeerde weg af: hij gaat van Inter naar de club uit de hoofdstad van Italië.
ANP

De onderhandelingen over de transfers tussen de clubs verliepen moeizaam, schrijft de roze sportkrant. Een telefoontje van Inter-voorzitter Moratti naar AS Roma-collega Sensi zorgde voor een stroomversnelling in de besprekingen. In de nacht van dinsdag op woensdag zou een akkoord zijn bereikt.

Voor de 26-jarige Chivu wordt twaalf miljoen euro betaald, terwijl Pizarro zes miljoen euro moet kosten. De clubs maken de transfers woensdagmiddag officieel bekend, kondigt de krant aan.

Chivu speelde 85 wedstrijden voor de Romeinen. Daarvoor kwam hij vijf jaar uit voor Ajax. De 27-jarige Pizarro speelde afgelopen seizoen al voor AS Roma. Het jaar daarvoor was hij actief voor Internazionale, de Italiaanse landskampioen. De twee clubs waren samen eigenaar van de Chileen. Door de transfersom is hij nu eigendom van Roma, de nummer twee van Italië.

De overgang van Juventus-speler Robert Kovac naar Dinamo Zagreb is afgeketst. De clubs hadden een maand geleden overeenstemming bereikt, maar Dinamo kon vervolgens niet aan de eisen van Kovac voldoen. Kovac verklaarde woensdag dat hij daarom zijn contract bij 'Juve', dat tot 2009 loopt, gewoon uitdient.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55507083
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:41 schreef Radegast het volgende:

[..]

[..]

[..]

De gloriejaren komen eraan!
De blessures zitten niet mee, maar de selectie is ijzersterk( op een paar spelers na )
Inter heeft een goede back-up alleen slecht dat we een goed spelende Samuel kwijt zijn geraakt.

Ik hoop dat Inter Europees een prijs kan pakken
  woensdag 12 maart 2008 @ 08:35:45 #74
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57321752
Roberto Mancini stapt na dit seizoen op bij Internazionale, misschien wel na drie titels op rij.

Wie wordt zijn opvolger? José Mourinho dan misschien?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57323965
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 08:35 schreef M0NTANA het volgende:
Roberto Mancini stapt na dit seizoen op bij Internazionale, misschien wel na drie titels op rij.

Wie wordt zijn opvolger? José Mourinho dan misschien?
Van mij mag die komen!
Ben blij dat Mancini weg is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')