abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27967357
nog even

1-0 voor trouwens door Mihajlovic
pi_27967879
Hij is binnen
pi_27967924
Feli

Is dit het TLK-topic
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_27989642
Helaas, maar goed. Van harte TLK, de enige Internazionale-fan in Nederland.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27989737
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Helaas, maar goed. Van harte TLK, de enige Internazionale-fan in Nederland.
Samen met David Endt
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:08:55 #56
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27991924
De beste fokkers zitten toch in VBL

Ik hoop dat dit een opstap is naar de Scudetto

En de doellpuntenmaker van gister heeft zijn contract verlengt met 1 jaar !
Iets dat ik Mihajlovic van harte gun.
pi_27992998
Opstap naar de Scudetto vind ik erg optimistisch hoor!
www.thuisuiteten.nl
pi_27996875
Ik ook, Juve en AC streef je niet zomaar voorbij.

En gefeliciteerd TLK!
That's all folks!
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:42:06 #60
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27997872
Mwah, Inter kon zich in de 2e seizoenshelft qua behaalde punten prima meten met Juve en Milan, nu moeten ze het alleen een heel seizoen laten zien (en niet uit de onderlinge duels alle punten aan Milan 'geven')
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_28014581
We hebben wel 4 punten gepakt tegen andere rivaal Juve
Maar dat verliezen tegen de AC moet eens stoppen

Ik denk dat Mancini nu aan een team gaat bouwen
En als Solari en Samuel komen en Adriano blijft dan zie ik een heel sterk elftal staan !
pi_36972780
Inter-fans die hun eigen spelers aanvallen. Moratti die eraan denkt de club te verkopen?
Ontslag dreigt voor Mancini? Moeilijkheden binnen de selectie tussen de Argentijnen en Brazo's?
Adriano die aan een vertrek denkt komende zomer?
Pirlo die de nodige dingen uit de doeken doet over zijn voormalige werkgever?

De Italiaanse kranten staan er vol mee, hoorde ik. Wat is er allemaal aan de hand daar?
pi_37015320
Beetje rellen

pi_37195855
Cruz toch weer 2 goals. En geen Adriano. De toekomst wordt steeds interessanter en spannender.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_37216455
Zeker opmerkelijk. Allebei 13 keer gescoord, maar Cruz in minder optredens.

Hoe onmisbaar is Adriano dan eigenlijk? Het lijkt mee te vallen.
www.thuisuiteten.nl
pi_37392252
Adriano is zwaar overschat,
pi_39553904
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:19 schreef the_legend_killer het volgende:

Ik hoop dat dit een opstap is naar de Scudetto
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Opstap naar de Scudetto vind ik erg optimistisch hoor!
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook, Juve en AC streef je niet zomaar voorbij.

En gefeliciteerd TLK!
De gloriejaren komen eraan!
pi_39836309
TLK, 'gefeliciteerd' met de twee behaalde landstitels!
pi_39843227
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:13 schreef Radegast het volgende:
TLK, 'gefeliciteerd' met de twee behaalde landstitels!
Inter heeft de 2 titels niet behaald, de titel van afgelopen seizoen wordt aan niemand vergeven.....
pi_48526419
quote:
Miljoenenclaim Vieri

ROME - Christian Vieri heeft een schadevergoeding van 21 miljoen euro geëist van Inter Milaan en het telecommunicatiebedrijf Telecom Italia.

De voormalige international van Italië, nu spelend voor Atalanta, beschuldigt zijn oude club en Telecom Italia ervan herhaaldelijk zijn telefoon te hebben afgeluisterd.

Volgens Danilo Buongiorno, de advocaat van Vieri, zou Inter opdracht tot het aftappen hebben gegeven omdat de club zich zorgen maakte over de schnabbels van zijn cliënt. Het werk buiten het veld (Vieri begon samen met Paolo Maldini van AC Milan een kledinglijn) zou Vieri te veel afleiden van zijn belangrijkste taak: het maken van doelpunten. Inter wilde gisteren niet reageren op deze beschuldiging.

Dat de schadvergoeding zo hoog uitvalt, komt volgens Buongiorno omdat Vieri bijna bezweek onder alle stress toen het afluisteren van zijn telefoon eenmaal publiekelijk bekend was geworden. De spits stelde zelfs een knie-operatie uit, maar dat zou wel ten koste zijn gegaan van het verdere verloop van zijn carrière.
pi_48526447
Titel is vorig jaar wel uitgereikt aan Inter
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50653632
quote:
Chivu verhuist van Roma naar Inter

Christian Chivu speelt volgend jaar voor Internazionale. Dat meldt de Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport woensdag. De oud-Ajacied komt over van AS Roma. De Chileen David Pizarro legt de omgekeerde weg af: hij gaat van Inter naar de club uit de hoofdstad van Italië.
ANP

De onderhandelingen over de transfers tussen de clubs verliepen moeizaam, schrijft de roze sportkrant. Een telefoontje van Inter-voorzitter Moratti naar AS Roma-collega Sensi zorgde voor een stroomversnelling in de besprekingen. In de nacht van dinsdag op woensdag zou een akkoord zijn bereikt.

Voor de 26-jarige Chivu wordt twaalf miljoen euro betaald, terwijl Pizarro zes miljoen euro moet kosten. De clubs maken de transfers woensdagmiddag officieel bekend, kondigt de krant aan.

Chivu speelde 85 wedstrijden voor de Romeinen. Daarvoor kwam hij vijf jaar uit voor Ajax. De 27-jarige Pizarro speelde afgelopen seizoen al voor AS Roma. Het jaar daarvoor was hij actief voor Internazionale, de Italiaanse landskampioen. De twee clubs waren samen eigenaar van de Chileen. Door de transfersom is hij nu eigendom van Roma, de nummer twee van Italië.

De overgang van Juventus-speler Robert Kovac naar Dinamo Zagreb is afgeketst. De clubs hadden een maand geleden overeenstemming bereikt, maar Dinamo kon vervolgens niet aan de eisen van Kovac voldoen. Kovac verklaarde woensdag dat hij daarom zijn contract bij 'Juve', dat tot 2009 loopt, gewoon uitdient.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55507083
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:41 schreef Radegast het volgende:

[..]

[..]

[..]

De gloriejaren komen eraan!
De blessures zitten niet mee, maar de selectie is ijzersterk( op een paar spelers na )
Inter heeft een goede back-up alleen slecht dat we een goed spelende Samuel kwijt zijn geraakt.

Ik hoop dat Inter Europees een prijs kan pakken
  woensdag 12 maart 2008 @ 08:35:45 #74
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57321752
Roberto Mancini stapt na dit seizoen op bij Internazionale, misschien wel na drie titels op rij.

Wie wordt zijn opvolger? José Mourinho dan misschien?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57323965
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 08:35 schreef M0NTANA het volgende:
Roberto Mancini stapt na dit seizoen op bij Internazionale, misschien wel na drie titels op rij.

Wie wordt zijn opvolger? José Mourinho dan misschien?
Van mij mag die komen!
Ben blij dat Mancini weg is!
pi_57324261
De belangrijkste wedstrijd van het jaar Burdisso linksback zetten, Chivu centraal en Rivas in de basis

Alleen daarom al zou je ontslagen moeten worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_58572347
Zondag presteerde hij het weer, Maniche en Rivas in de basis!
Woensdag wel gewoon de bekerfinale gehaald met de tweede garnituur, 4e jaar op rij tegen Roma in de finale!
pi_59110193
quote:
Mourinho haalt hooguit drie spelers naar Internazionale

Twee of drie nieuwe spelers, meer versterkingen denkt José Mourinho niet nodig te hebben om succesvol te zijn met Internazionale.

'We zullen deze zomer meer spelers verkopen dan kopen', verklaarde algemeen directeur Erneste Paolillo dinsdag tijdens de presentatie van de Portugese coach. 'We zullen misschien een door meneer Mourinho gewenste speler kopen, en daarnaast nog een of twee spelers. Maar dat zullen niet degenen zijn waar de Engelse pers over schrijft.'

Mourinho haakte daarop in. 'De selectie bevalt me, ik heb vertrouwen in de spelers. Ik heb heel veel wedstrijden van Inter gezien tijdens dit seizoen en ik waardeer de mentaliteit van de ploeg.'

Op de vraag of hij bij Chelsea voormalig pupillen als Frank Lampard, Michael Essien en Ricardo Carvalho wil weghalen, reageerde hij op haast vertrouwde wijze. 'Bijna alle spelers van Chelsea willen in de toekomst weer met me werken, dat geldt ook voor mij. Ik heb een goede relatie met bijna al mijn spelers. Maar het hangt er vanaf of Chelsea hen wel verkopen én of deze club (Inter, red.) hen wil.'
pi_59129334
Hij schijnt van Materazzi af te willen
pi_60027376
quote:
Inter hoopt dat Mancini net zo voornaam wordt als Chivu

Alessandro Mancini mag zich de komende jaren speler van Internazionale noemen. De Braziliaanse middenvelder verlaat AS Roma voor de Italiaanse kampioen.

De nummers een en twee van de Serie A kwamen donderdag tot overeenstemming over de transfervoorwaarden van Mancini. Naar verluidt maakt Internazionale dertien miljoen euro over aan Roma. 'Beide partijen zijn tevreden', vertelde Inter-bestuurslid Gabriele Oriali aan Sky nadat hij de onderhandelingen had beëindigd.

'We hopen dat hij erin slaagt hetzelfde te doen als Cristian Chivu en bij ons uitgroeit tot een belangrijke speler', verwees Oriali naar de Roemeense verdediger, die vorige zomer de Giallorossi verliet voor een avontuur bij de Nerazzurri.

Het wachten is op het moment dat Mancini volgende week terugkeert van vakantie. Dan kan Inter de laatste details van het contract met de 27-jarige international uitwerken en hem presenteren. Mancini speelde sinds de zomer van 2003 voor Roma, dat hem wegplukte bij Venezia.
Uitstekende aankoop van Inter, slechts dertien miljoen. Staat nu toch wel een topverdediging bij Inter.
pi_60027427
Macini is geen verdediger he.
That's all folks!
pi_60027458
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Macini is geen verdediger he.
Oeh, niet scherp van mij.
pi_60027614
Kan gebeuren. Roma heeft er mooi aan verdiend, het afgelopen jaar van Mancini was niet zo indrukwekkend. Het jaar ervoor wel.
That's all folks!
pi_60027689
Daarom, ik vind 13 miljoen prima, zit al een flinke tijd in een neerwaartse spiraal en ik verwacht bij hem niet de kracht en mentaliteit dat geheel te keren.

Inter is ook een prima club voor spelers om langzaam qua vorm en speelijd in te kakken.
pi_60088023
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:29 schreef RayMania het volgende:

[..]

Uitstekende aankoop van Inter, slechts dertien miljoen.

maandag 14 juli 2008 @ 08:03:27 #86
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60089471
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:44 schreef DIGGER het volgende:
Daarom, ik vind 13 miljoen prima, zit al een flinke tijd in een neerwaartse spiraal en ik verwacht bij hem niet de kracht en mentaliteit dat geheel te keren.

Inter is ook een prima club voor spelers om langzaam qua vorm en speelijd in te kakken.
En dan toch driemaal op rij kampioen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60089481
Prima aankoop
pi_60104338
quote:
Op maandag 14 juli 2008 08:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En dan toch driemaal op rij kampioen!
Maar jij weet ook hoe.

Afgelopen seizoen zuiver door de arbitrage bv.

En hoe doen spelers als Solari, Figo, Jimenez, Stankovic, Suazo, Crespo, Vieira, Samuel, Maniche, Dacourt etc. het na hun overgang? Om even wat recente aankopen te noemen die gewoon ondermaats en steeds minder presteren?

Een speler die juist tot leven komt bij Inter is echt fokking zeldzaam.
pi_60105007
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:55 schreef DIGGER het volgende:

En hoe doen spelers als Solari, Figo, Jimenez, Stankovic, Suazo, Crespo, Vieira, Samuel, Maniche, Dacourt etc. het na hun overgang? Om even wat recente aankopen te noemen die gewoon ondermaats en steeds minder presteren?
Noem je dan niet juist de spelers op die gewoon niet in aanmerking komen voor de basis? Bijna alle spelers die je noemt hebben wel meerdere goede spelers voor hun staan in de pikorde op hun positie (Maxwell, Cordoba, Zanetti, Chivu, Ibrahimovic, Cruz, Materazzi).
pi_60105378
Materazzi goed? Da's van het WK geleden zo ongeveer. Die is dit jaar echt dramatisch geweest, Sere A, coppa Italia, Nationale elftal.

Spelers als Cordoba, Cruz en Zanetti spelen er al zeer lang en Zaltan en Chivu waren al zeer goed toen ze bij Inter kwamen.

Maar een Inter speler die of uit de eigen jeugd komt, of nog vrij onervaren/niet op top niveau komt en bij Inter uitgroeit tot een grootheid is gewoon echt mega zeldzaam. Is overigens bij wel meer clubs zo hoor, maar bij bv een AS Roma is het totaal anders, daar komt eigen jeugd door en worden normalere transferbedragen betaald waarna de spelers bij Roma pas echt tot bloei komen.
pi_64579222
quote:
Inter-baas Moratti in opspraak

VOETBAL - Inter, driemaal achtereen kampioen van Italië, staat ook nu weer bovenaan in de Serie A. Eindelijk lijkt oliebaron Massimo Moratti, die vijftien jaar geleden de club terug in de familie bracht, te oogsten wat hij heeft gezaaid.

Maar over dat zaaien bestaan grote vraagtekens, ook bij justitie, die vermoedt dat de 'Inter-rekening' kon worden betaald dankzij een enorme beursfraude.

Massimo Moratti (63) erfde samen met zijn broer Gianmarco het bedrijf Saras, dat jaarlijks vijftien miljoen ton ruwe olie raffineert. Terwijl Gianmarco volop geld stak in de politieke carrière van zijn vrouw, burgemeester van Milaan, koos Massimo voor zijn grote liefde Inter, in navolging van hun vader, van 1955 tot 1968 clubeigenaar en -voorzitter. Geen uitgave was te gek voor Massimo. Het wekte jaloezie op, maar ook hoon, want ondanks al de honderden miljoenen die Moratti investeerde in spelers, bleven de resultaten uit. Pas de jaren is eindelijk het tij gekeerd.

Wat hetzelfde is gebleven, zijn de enorme uitgaven. Bij de slotbalans van afgelopen zomer stond Inter 148 miljoen euro in het rood. Vanaf 2003 kwam de club zelfs 500 miljoen tekort. Telkens weer schreef Moratti cheques uit, wat niet heeft kunnen voorkomen dat Inter een negatief vermogen heeft van 412 miljoen.

Justitie vermoedt dat Moratti zo gul kan zijn dankzij een frauduleuze beursgang in mei 2006 van het familieconcern Saras. De expert die door het gerechtshof van Milaan is ingehuurd, kwam onlangs tot een onthutsende conclusie: 'Het aandeel Saras had een waarde van vier tot vijf euro maar werd in de markt gezet voor zes op basis van onjuiste informatie.' De koers kelderde de volgende dag inderdaad naar de 'echte waarde', maar in de tussentijd hadden de Moratti's 1600 miljoen euro verdiend.

Een e-mail van huisbankier Morgan, waarop de magistraten de hand hebben weten te leggen, laat niet veel ruimte voor interpretatie. De bank mocht van de Moratti's de gemaakte winst herinvesteren, met uitzondering, zo schrijft de bankier, 'van 500 miljoen euro die een van de twee broers nodig heeft voor zijn schulden. Dat deel zien we voorlopig niet terug.'

Volgens justitie lijdt het geen twijfel dat de schulden betrekking hebben op Inter. Massimo Moratti doet alles af als 'pure laster', maar de concurrentie ruikt bloed. Vooral de Juventus-aanhang ziet gerechtigheid na het schandaal van 2005, dat de club degradatie opleverde, maar ook de overstap van enkele topspelers - onder wie Zlatan - naar het gehate Inter.
pi_64585633
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:38 schreef DIGGER het volgende:
Materazzi goed? Da's van het WK geleden zo ongeveer. Die is dit jaar echt dramatisch geweest, Sere A, coppa Italia, Nationale elftal.

Spelers als Cordoba, Cruz en Zanetti spelen er al zeer lang en Zaltan en Chivu waren al zeer goed toen ze bij Inter kwamen.

Maar een Inter speler die of uit de eigen jeugd komt, of nog vrij onervaren/niet op top niveau komt en bij Inter uitgroeit tot een grootheid is gewoon echt mega zeldzaam. Is overigens bij wel meer clubs zo hoor, maar bij bv een AS Roma is het totaal anders, daar komt eigen jeugd door en worden normalere transferbedragen betaald waarna de spelers bij Roma pas echt tot bloei komen.
MARIO BALLOTELLI
pi_64667946
Je bedoelt die spits die Inter weer laat verpieteren?

Het hele Adriano geziek is weer bezig, maar Inter heeft gewoon geen of te weinig vertrouwen in hem, ze zijn dan direct alweer bezig met vervanging in de categorie Droghba etc. of zelfs de naam van de jeugdige Aquafresca.

Dus eigen jeugd, ja, maar de tijd geven deze te laten groeien, rijpen, vertrouwen geven, nee, en dus zal het eind dit seizoen wel een andere club worden, vermoed ik.
pi_64673194
Mourinho moet Adriano niet Moratti schijnt hem wel te willen behouden, verder zou ik Mario graag bij een ander team zien alles beter dan Inter, liefst Udinese of Fiore.
pi_67885345
quote:
Adriano bezint zich op toekomst

Adriano Leite Ribeiro, kortweg Adriano, wil voorlopig niet aan voetbal denken om mentaal weer volledig op krachten te kunnen komen. De spits van Internazionale verblijft momenteel zonder opgaaf van reden al meer dan een week in zijn vaderland. Tijdens een speciaal belegde persconferentie gaf de Braziliaan tekst en uitleg over zijn besluit.

“Ik heb het spelplezier verloren. Ik wil niet meer terug naar Italië, maar gewoon in alle rust leven in Brazilië bij mijn vrienden en familie”, verklaarde de aangeslagen aanvaller, die zegt de tijd nodig te hebben om tot bezinning te komen. “Ik heb geen idee of ik een, twee of drie maanden niet meer zal voetballen. Ik ga nog eens goed nadenken over mijn carrière”, aldus het opvallende besluit van de gewezen O Imperador.

De voorbije week was Adriano het mikpunt van de nationale pers over de reden voor zijn verlengde verblijf in Brazilië. Zo werd er gespeculeerd over een kidnapping of zou hij het slachtoffer van een schietpartij zijn geworden. De meest waarschijnlijke reden ligt echter in de relationele sfeer. De 27-jarige Adriano zou de scheiding in de persoonlijke sfeer met Joana Machado maar moeilijk kunnen verteren.

Komende week praat zaakwaarnemer Gilmar Rinaldi met Internazionale over de toekomst van Adriano. Bij de regerend landskampioen van Italië was hij in 177 officiële wedstrijden voor goed voor 74 doelpunten. De spits speelde in zijn loopbaan eerder voor Flamengo, Fiorentina, Parma en São Paulo.
pi_70284145
quote:
Inter hoopt op Deco en Carvalho
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Inter Milan hoopt binnenkort Deco en Ricardo Carvalho van Chelsea aan te trekken. Dat zegt voorzitter Massimo Moratti van de Italiaanse landskampioen.

De 31-jarige Deco speelde bij Porto al eerder onder leiding van de huidige Inter-coach Jose Mourinho. In 2004 wonnen ze de Champions League. Carvalho pakte twee keer de Engelse titel met Chelsea toen Mourinho daar trainer was.

"Er is geen overeenkomst met Chelsea, maar ik denk dat we er binnenkort uitkomen", aldus Moratti. "De trainer wil Deco en Carvalho graag hebben en wij proberen hem een gelukkig mens te maken."
quote:
Moratti: 'Als Maicon en Zlatan willen, mogen ze weg'

22/06/2009 09:45

'Vijftig procent', zo groot acht voorzitter Massimo Moratti de kans dat Maicon en Zlatan Ibrahimovic ook volgend seizoen nog voetballen in het shirt van Internazionale.

'Als supporter hoop ik dat ze blijven, maar als voorzitter moet ik ook rekening houden met de financiële balans. Daarom zeg ik: als ze willen, mogen ze vertrekken', tekende dagblad Il Giornale op uit de mond van Moratti. Maicon heeft onlangs verteld dat hij Inter wil verlaten omdat hij er niet tevreden is. Ibrahimovic heeft nog niet om een vertrek gevraagd, maar heeft wel diverse keren laten weten dat hij ooit eens de stap naar de Primera División wil maken.

Moratti gaf nogmaals uitleg over het gesprek dat hij namens Inter met Barcelona heeft gevoerd over een mogelijk transfer, waardoor Ibrahimovic bij Barça en Samuel Eto'o bij de Nerazzurri zou belanden. 'Ik heb voorzitter Juan Laporta gezien, hij is een vriend. Ik wilde weten of het waar was dat hij interesse had in Ibrahimovic, maar hij leek me niet vastberaden. Ik heb hem daarom niet gevraagd naar de prijs van Eto'o.'
quote:
Arnautovic toch naar Inter Milaan
22-6-2009 14:25:13

Als FC Twente er met de Italiaanse club uitkomt, zal Marko Arnautovic een 5-jarig contract tekenen bij Inter Milaan.

De Oostenrijker is persoonlijk rond en moet nu wachten tot de clubs eruit komen, aldus zaakwaarnemer Rob Groener. Naar verluidt wil Milaan FC Twente een bedrag van 14 miljoen euro geven voor de aanvaller. Arnautovic stond ook in de belangstelling van Chelsea. Die club haakte af nadat bekend werd dat hij een zogenoemde stressfractuur in zijn voet heeft. Daarvan is hij nu herstellende.
Mourinho is druk bezig een nieuw team te vormen.
pi_70304903
quote:
Maxwell en Inter willen toch langer door

Maxwell staat toch open voor een nieuw seizoen bij Internazionale. De Braziliaan sprak al enkele malen met de Italiaanse kampioen over een nieuw contract, zegt zaakwaarnemer Mino Raiola.

"Ik heb met de club gesproken en hun houding ten opzichte van Maxwell is veranderd", zegt Raiola tegen FC Inter News. "Daarom gaan we binnenkort verder praten over een verlenging van zijn contract, dat nu in 2010 loopt."

De uitspraken van Raiola bevestigen een opmerkelijke ommekeer. Enkele maanden geleden uitte Maxwell zijn onvrede over zijn situatie in Milaan en solliciteerde hij openlijk naar een transfer. Vervolgens toonden AC Milan en FC Barcelona interesse en Inter deed weinig moeite de back te behouden.

Overigens zal Inter de Braziliaanse spits Kerlon volgend seizoen opnieuw verhuren. Het afgelopen seizoen speelde hij op huurbasis bij Chievo Verona en de Nerazzurri zoeken nu naar een nieuwe club voor de speler, die furore maakte met de zogenoemde 'zeehondendribbel'
pi_70304967
Kerlon kan er niks van

Jammer dat Maxwell niet naar PSV komt, een van de weinige ex Ajacieden die best bij PSV mogen komen ballen
pi_70305383
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Ik liep toch al een tijdje rond met het idee dat hij transfervrij zou zijn deze zomer
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:03:40 #100
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71068115
Mourinho is Maxwell kwijt en Zlatan waarschijnlijk ook. Benieuwd wanneer Mourinho zelf weg gaat. Hij zat immers al te klagen dat er geen aankopen waren, om dan twee belangrijke spelers te verkopen lijkt me weer het andere uiterste.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')