en waar komt die platworm vandaan ?quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:39 schreef SingleCoil het volgende:
Het een sluit natuurlijk het ander niet uit. Wellicht is God een buitendimensionele evolutie van een van een extra-universiale platworm, die nu met ons goede bedoelingen heeft...
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:42 schreef SingleCoil het volgende:
Geschapen door God. Want die is almachtig en heeft dus zichzelf kunnen scheppen. Knappe meid he, die God ?
quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:39 schreef SingleCoil het volgende:
Wellicht is God een buitendimensionele evolutie van een van een extra-universiale platworm, die nu met ons goede bedoelingen heeft...
eerst stel je dat God wellicht een platworm is en daarna is deze platworm geschapen door Godquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:45 schreef SingleCoil het volgende:
Wat snap je niet, schat ?
aaargh nee, dan moet je trouwen met zo'n kwal als Thys Römer ?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:48 schreef SingleCoil het volgende:
ja, dat heb je met opperwezens. Ondoorgrondelijk, noemen ze dat. Ik zou mezelf nooit als platworm scheppen, liever als Katja Schuurman...
misschien moet je dan de evolutie FAQ eens doorlezen omdat daar instaat dat de apen en de mens een gemeenschappelijke voorouder hebbenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:01 schreef Nynex het volgende:
Ik weet niet hoe we hier gekomen zijn, maarruh om dan te stellen dat wij apen zijn met grote hersens, hmwa.
Kijk eerst dacht ik ook gewoon evolutietheorie=waarheid maar ik weet het niet hoor, noem me ARROGANT, maar ik heb gewoon op de 1 of andere manier niet het idee dat ik VAN EEN AAP afstam. Het zou best kunnen hoor, in die miljoenen jaren, maar ik heb gewoon moeite met het concept van dat als je maar genoeg generaties terugkijkt naar mijn opa's, je uiteindelijk bij een aap uitkomt
Maar dat is verder puur gevoelsmatig, zal wel gewoon komen doordat ik me de tijd van een miljoen jaar niet kan voorstellen, ook goed.
Same damn thing, ongetwijfeld een niet al te fris niet al te slim en nogal harig beest, in dat geval gaat dezelfde vlieger op. .. Eikel.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien moet je dan de evolutie FAQ eens doorlezen omdat daar instaat dat de apen en de mens een gemeenschappelijke voorouder hebben
De helft van die vragen heeft niks met de evolutietheorie te maken. En op de andere helft hebben de creationisten nou ook weer geen ijzersterk antwoord (God did it).quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:29 schreef Mobious het volgende:
Met als interessante: Questions for evolutionists
Toen dacht ik: HEE, misschien levert deze site WEL argumenten voor creationisme ipv tegen de evolutietheorie. Maar als je dan onder Ministry gaat kijken naar zijn 250.000 dollar Offer, voor iedereen die een empirisch bewijs voor de evolutietheorie kan geven, geeft hij vervolgens aan wat hij onder evolutie bedoelt:quote:Welcome to Creation Science Evangelism. Here at CSE, our goal is to share the gospel of Jesus Christ to those who have not heard, and to strengthen your faith if you are already a believer. We do this by showing how Science actually gives glory to God by supporting the Biblical account of creation. Please enjoy our website as you learn, or shop in our online store.
quote:Evolution is presented in our public school textbooks as a process that:
1. Brought time, space, and matter into existence from nothing.
2. Organized that matter into the galaxies, stars, and at least nine planets around the sun. (This process is often referred to as cosmic evolution.)
3. Created the life that exists on at least one of those planets from nonliving matter (chemical evolution).
4. Caused the living creatures to be capable of and interested in reproducing themselves.
5. Caused that first life form to spontaneously diversify into different forms of living things, such as the plants and animals on the earth today (biological evolution).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |