Dank je, als ik een fanclub had, was jij erelid geworden.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds onder de indruk van het feit dat je überhaupt kan lezen.
Zoals je misschien al weet heb ik het niet zo op met vooringekleurde kranten en dito artikelen. De volkskrant lezen heeft daarom meer te maken met jezelf overtuigen d.m.v. demagogie aan de hand van het verlengstuk van links Nederland.quote:Nu nog doorkrijgen dat je niet op één bron af kan gaan voor je oordeelsvorming en je bent een heel stuk verder.
goeie vraag.. iets stouts geroepen over SCH en zijn kornuiten wellicht ? ik mis ook al een post waarin ik aangaf te begrijpen waarom hij zo fel pro moslim en pro pedo is.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:51 schreef Tikorev het volgende:
Waarom zijn twee berichten van mij verwijderd uit Geert Wilders op de Tokkietoer
Ik had al gezegd dat ik offtopic en op de man spelen niet wil. De laatste stuk of tien posts zijn om die reden weggehaald.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:28 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
goeie vraag.. iets stouts geroepen over SCH en zijn kornuiten wellicht ? ik mis ook al een post waarin ik aangaf te begrijpen waarom hij zo fel pro moslim en pro pedo is.![]()
Moet ik jou ergens van kennen dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 07:00 schreef StefanP het volgende:
Och gut het northernstar modje is nog steeds nijdig dat ik hem ooit in feedback voor lul heb gezet met zijn selectieve gemod.
Het probleem is juist dat je post in het algemeen weinig inhoud kennen.quote:Als ik in elke post ergens de zin zet dat Nederland een kloteland is, dan heb je dat maar gewoon te accepteren. Mijn posts zijn verder in orde dus als het je niet aanstaat dan is dat pech gehad. Je heb je maar inhoudelijk op posts te concentreren en verder niet. Verder zegt het wel genoeg dat je je verbergt achter 'ja maar maar het sloeg op andere posts' als andere users je ook op je fantastische mod-kwaliteiten wijzen
Nee, je bent hier op een forum en niet op je eigen website. Veel mensen die hier komen wonen in Nederland en zitten niet te wachten op dergelijke opmerkingen. Het voegt inhoudelijk niets toe en je laat er alleen maar je gebrek aan respect voor Nederland en haar inwoners mee zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 07:00 schreef StefanP het volgende:
Als ik in elke post ergens de zin zet dat Nederland een kloteland is, dan heb je dat maar gewoon te accepteren.
Als wij die *niets tot de discussie toevoegende postings* weghalen heb je dat ook maar te accepteren. We zijn hier nu eenmaal om een discussie nog een beetje normaal te laten verlopen en mogen corrigeren daar waar nodig.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 07:00 schreef StefanP het volgende:
Als ik in elke post ergens de zin zet dat Nederland een kloteland is, dan heb je dat maar gewoon te accepteren.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook net. Er staan quotes van posts die er niet meer staan. Als er iemand posts gaat verwijderen, mag dat toch wel even vermeld worden. Vind ik dan.
Wazig, cuz Loedertje volgens mij niet bezig was geweest in dat topic.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:26 schreef NorthernStar het volgende:
Dat weet ik niet NightH4wk. In dat bewuste topic heb ik niets weggehaald. Maar ook ik zet het er niet meer altijd bij. Het staat duidelijk in de faq dat posts buiten de policy ed. zonder meer verdwijnen, dat behoeft niet aparte toelichting.
Geregeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:34 schreef Tikorev het volgende:
Mag "Geert Wilders op de Tokkietoer" een meer neutrale topictitel?
Het vorige deel was vol. Dan gaat het automatisch dicht. (Even naar beneden scrollen en bij "meer/minder topics" het op twee weken zetten - dan stond er wel bij)quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:17 schreef Marseille het volgende:
sorry mijn vraag "waar is het topic GELUKKIG HEBBEN WE DE FOTO'S NOG?" is per ongeluk een nieuw topic geworden.
maar wil nog wel graag antwoord op m'n vraag
Posts die de mods niet op prijs stellen worden tegenwoordig blijkbaar gewoon gedelete. Makkelijke en luie manier van modden. Maar goed, het aanbod van bekwame mensen is al lang geleden opgedroogd en het is tegenwoordig echt schrappen om uberhaupt een mod te vinden. Maar het blauwe kleurtje en die delete knop zijn natuurlijk wel kicken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:28 schreef NightH4wk het volgende:
Maar waar zijn die posts nou heen?
Idem.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:28 schreef NightH4wk het volgende:
Maar waar zijn die posts nou heen?
Ik heb geen zin om te gaan uitzoeken op welke datum exact deze regeling in werking is gegaan .quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Posts die de mods niet op prijs stellen worden tegenwoordig .....
Wat is dit nu voor een onzin? Motiveer jij maar waarom jij mijn posts verwijdert of staan ze je weer eens niet aan?quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:33 schreef Loedertje het volgende:
@kaalhei, als je denkt dat de lezers werkelijk iets missen dan plaatsen jullie je mening/visie toch nog eens?
Je mod met de modderators die je hebt en niet met de modderators die je wilt...quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:51 schreef NightH4wk het volgende:
Het is een structureel probleem op fok idd, maar dit is weer een uitschieter.
Daarnaast zou in dat topic dus gemodereerd moeten zijn door een mod van buiten NWS (de subforummods ontkennen allebei het deleten) of een admin, wazige boel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |