Een foto waarop zijn gezicht niet te zien is, hij had op dat moment zo'n hoedje op, dat een van de belangrijkste herkenningsdingetjes is van Marokko. De avater heb ik overigens niet eens zelf gemaakt, en 99% van de fokker's weet niet eens wie het is. (omdat je zn gezicht niet ziet)quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:29 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Maar je vind het wel zo subtiel om zijn foto als user_icon te gebruiken ?
Daar gaat het niet om, met of zonder gezicht, het blijft een moordenaar/tiran!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een foto waarop zijn gezicht niet te zien is, hij had op dat moment zo'n hoedje op, dat een van de belangrijkste herkenningsdingetjes is van Marokko. De avater heb ik overigens niet eens zelf gemaakt, en 99% van de fokker's weet niet eens wie het is. (omdat je zn gezicht niet ziet)
Mmm-mm. Sure.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heerlijk Hollands, nooit weggeweest, altijd zal dit zo blijven, maar zeg er maar niks van, hush, hush,
nooit toegeven dat we een volk van NSB-ers zijn, al eeuwen lang..
Omdat ik de Marokkaanse cultuur iets mooi's vind en een aantal herkenbare zaken worden afgebeeld die met deze cultuur te maken hebben, waaronder het gewaad dat de man draagt, het hoedje, en de vlag op de achtergrond.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, met of zonder gezicht, het blijft een moordenaar/tiran!
Dus waarom dat user_icon ?
Gelukkig vallen deze twee divivisies in het niet met het aantal NSB-ers dat ons land toen kende.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:42 schreef QED het volgende:
[..]
Mmm-mm. Sure.....
Zò "Hollands"?:
[afbeelding]
Amin Al Husseini, future President of the World Islamic Congress (1961) and founding father of the Arab League (1944) inspects his Muslim Nazi troops, the Hanzar Division. Amin Al Husseini making the traditional nazi salute
http://www.tellthechildrenthetruth.com
Mmm. Ik weet niet.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig vallen deze twee divivisies in het niet met het aantal NSB-ers dat ons land toen kende.
Ik wacht nog even op het aantal links en foto's dat je nu om je oren gegooid gaat krijgen van Nederlandse collaborateurs, verraders, actieve strijders voor Nazi-Duitsland en andere foute mensen in de oorlog.quote:
En natuurlijk ken je ook precies de achtergrond wáárom deze mensen daarvoor kozen. Ik neem trouwens ook aan dat je een hekel hebt aan Duitsers om dezelfde reden? Het zal toch niet zijn dat je na-oorlogse Duitsers geen probleem vindt en na-oorlogse moslims wel vanwege de steun van hun voorouders aan de nazi's.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef QED het volgende:
[..]
Mmm. Ik weet niet.....
"While in Bosnia, Amin Al-Husseini takes the title “Protector of Islam”. One hundred thousand (100,000) Bosnian Muslims join the Nazi ranks. They seek Nazi approval to establish autonomous Nazi protectorate for Bosnian Muslims.
100.000 vind ik nogal veel....
Het zijn er geen 100.000 geweest, dat is gewoon verneuking van de geschiedschrijving. Maar wat wil je als je naar je bron kijkt. Zoek eens een keer een officiele bron zeg. Wist jij bijv. dat ruim 100.000 Marokkanen (alleen marokkanen - moslims) voor de geallieerden vochten?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef QED het volgende:
[..]
Mmm. Ik weet niet.....
"While in Bosnia, Amin Al-Husseini takes the title “Protector of Islam”. One hundred thousand (100,000) Bosnian Muslims join the Nazi ranks. They seek Nazi approval to establish autonomous Nazi protectorate for Bosnian Muslims.
100.000 vind ik nogal veel....
Haha, moet je die website is zien die hij als bron gebruiktquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En natuurlijk ken je ook precies de achtergrond wáárom deze mensen daarvoor kozen. Ik neem trouwens ook aan dat je een hekel hebt aan Duitsers om dezelfde reden? Het zal toch niet zijn dat je na-oorlogse Duitsers geen probleem vindt en na-oorlogse moslims wel vanwege de steun van hun voorouders aan de nazi's.
Maar ik wèèt dat er collaborateurs, verraders & andere vuile Nederlanders waren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op het aantal links en foto's dat je nu om je oren gegooid gaat krijgen van Nederlandse collaborateurs, verraders, actieve strijders voor Nazi-Duitsland en andere foute mensen in de oorlog.
Dit alleen al is een "racistische post", of een hoogst discriminatoire post....kwestie van pot verwijt de ketel. Hoe kun je uberhaupt spreken over "de moslims".quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:21 schreef QED het volgende:
[..]
Maar ik wèèt dat er collaborateurs, verraders & andere vuile Nederlanders waren.
Ik ontken dat niet.
Het feit dat Nederlanders NU bruinhemden worden genoemd, terwijl het duidelijk is WIE de rascisten zijn, [hint: begint met een M.........] zit me een beetje dwars.
Nederlanders lopen al jaren met een schuldgevoel over WWII.
En terecht!
Vandaar onze decenia-lange troetel-tolerantie t.o. 'Medelanders'.
Pas nu we erachter komen dat deze 'Medelanders' eigenlijk niets met Nederland te maken willen hebben - zich Marokkaan op de eerste plaats voelen - vragen we ons verbijsterd af:
HOE hebben we zo naief kunnen zijn?
Jezus. WIJ zijn NIET de rascisten in deze.
Als je in de autochtone harten kijkt, besef je dat we NIETS tegen mensen met "een kleurtje" hebben. Ergo: Gèèn rascisme.
Kijk je daarentegen in de harten van moslims, dan besef je: Moslims houden van moslims.
De rest zijn ongelovige honden.
Dààr ligt rascisme.
Ja?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haha, moet je die website is zien die hij als bron gebruikt
Ik vind 'ongelovige hond' 'hoer' [tegen een Nederlandse vrouw] 'varken' en 'aap [tegen blacks] ook nogal discriminered.'.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit alleen al is een "racistische post", of een hoogst discriminatoire post....kwestie van pot verwijt de ketel. Hoe kun je uberhaupt spreken over "de moslims".
Dat is inderdaad een meer haalbaar antwoord dan "QED, je hebt gelijk".quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef QED het volgende:
Ik zit te wachten op de 'maarrrrr'
Wist je dat er 110 miljoen militairen betrokken waren bij WO II, en dat er alleen al 20 miljoen Russen tjidens WO II zijn omgekomen en in totaal 55 miljoen mensen oorlogsslachtoffer zijn geworden? En dat er in totaal 1,7 miljard mensen betrokken waren bij WO II?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zijn er geen 100.000 geweest, dat is gewoon verneuking van de geschiedschrijving. Maar wat wil je als je naar je bron kijkt. Zoek eens een keer een officiele bron zeg. Wist jij bijv. dat ruim 100.000 Marokkanen (alleen marokkanen - moslims) voor de geallieerden vochten?
Geloof me, Ik verwachtte niets anders.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een meer haalbaar antwoord dan "QED, je hebt gelijk".
Als je niks zinnigs te melden hebt, zeg dan gewoon niks!quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:30 schreef yvonne het volgende:
*snuffelt eens in de notes van calella*
Zo, DAAR staan pas echt strafbare zaken in...
Jammer genoeg moest dit eerst aan je neefjes kenbaar worden gemaakt voor ze doorhadden dat voetvballen met kransen Not Done is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
Wist jij bijv. dat ruim 100.000 Marokkanen (alleen marokkanen - moslims) voor de geallieerden vochten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |