Sorry hoor, maar "Hun armen verstrengeld onder haar jas.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:31 schreef RaisinGirl het volgende:
De ergste criticasters zijn de (in hun eigen ogen) miskende talenten; de mensen die overtuigd zijn dat ze het beter kunnen maar die denken dat ze gewoon nooit de kans hebben gehad..of die zich te goed voor deze wereld voelen.
Ik ben het overigens eens met Lamon.
Dat is toch eerder in haar broek?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar "Hun armen verstrengeld onder haar jas.
Het moet er wel warm zijn, en vochtig en zacht."
Haha..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Is jouw vriendin wel vochtig onder haar jas dan Stan?
Die lekkere falsettonicht van een Komrij is De Autoriteit Zelve. Ik wil serieus zijn mening over de Zeeuwse hemelbestormers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:01 schreef MajorTom het volgende:
Ik denk dat Gerrit Komrij dit zou classificeren met het prachtige woord "broddelwerk"
Touchéquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:01 schreef MajorTom het volgende:
Ik denk dat Gerrit Komrij dit zou classificeren met het prachtige woord "broddelwerk"
Sorry hoor, maar ik heb nergens beweert dat ik de teksten van Blof wel geweldig vind en ik ga ook geen discussie aan over de intentie waarmee iets is geschreven want dat weet alleen de schrijver zelf. Fijn dat je nog even uitleg geeft over de slechtheid van de teksten zoals degenen voor jou in dit topic dat ook al zo keurig hebben gedaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Sorry hoor, maar "Hun armen verstrengeld onder haar jas.
Het moet er wel warm zijn, en vochtig en zacht." vind ik persoonlijk vele malen erger dan "Dromen zijn bedrog, maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog."
Beide teksten zijn ( -uiteraard- ) behoorlijk knullig,
maar het grote verschil zit 'm erin dat de eerste tekst wel degelijk de intentie heeft poetisch te zijn...Hoe anders verzin je zoiets?
De teksten van Borsato zijn simpel.
De teksten van Blof zijn mislukt.
Dat is het verschil.
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:08 schreef RaisinGirl het volgende:
Het is ook zo makkelijk.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:17 schreef RaisinGirl het volgende:
Lekker warm en vochtig, weet je wel.
Ik ga toch nog steeds voor 'Jij wist wel wie ik was, zwaaiend met mijn jas.'quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:22 schreef Marikehazenberg het volgende:
"Ben getraind om te doden en opgeleid om het van te voren nog even te meleden"
Vond 't wel een leuke opmerking gezien mijn onderschrift en de reacties in dit onderwerp he,he,he![]()
Ik vind bløf wel een goeie band, Acda en de Munnik vind ik net iets beter maar bløf vind ik ook erug goed. Alleen m'n schoenen zijn gejat maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat vind ik wel een beetje vage zin maar daar blijft 't ook bij!
Brrrr.quote:De plattegrond van wie ik ben
Is voor niemand echt te volgen
Een labyrint zo grijs en groot
Dat je er steeds door wordt verzwolgen
Mijn plattegrond is zwart en wit
En daarom moeilijk te doorgronden
Je zoekt een straat, maar vlotte kans
Dat die door jou niet wordt gevonden
quote:Ik mijn stad weet niemand nog de weg
We staan aan de kant zonder of met pech
Onverschillig, stoned of dronken
Trillend van woede of half gek van angst