Ik dacht dat het een sample van Thomas Acda was.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat gaat nog veranderen, dat met die search toch?
De sample in 'Even stil' vind ik geniaal!
Hij wil eindelijk de zanger eens verstaan??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vraag me af wat zo'n drummer Norman Bonink dan beweegt om over te stappen van de band van Frank Boeijen naar Blof. Zonder gein, wat zouden de beweegredenen daarvoor zijn?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij wil eindelijk de zanger eens verstaan??
Waar moeten we het anders doen, in de kroeg? Er klopt geen zak van die teksten! Dikdoenerig Kleenex-proza, dat is het. Waarom slagen Nederlandse dichters er in om met de allergewoonste woorden een hele wereld aan toespelingen te scheppen, terwijl de oeverloze aanstellerij van Bloef nergens toe leidt? Zelfs ''Watskeburt'' heeft een pointe, Bloef absoluut niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:45 schreef punchdrunk het volgende:
rot toch op zeg, op een internet forum de logische correctheid van nederlandse songteksten proberen onderuit te halen..
Alweer zo'n misverstand. De ''artiest'' (aanhalingstekens zo groot als Saddam-beelden in dit geval) biedt iets aan, en wij beoordelen dat. Hoe pretentieuzer of meliger de artiest, hoe vervelender of narriger zijn publiek wordt. Daarvoor hoef je in het geheel niet geprobeerd te hebben zelf iets te scheppen. Natuurlijk zijn er ook artiesten die niet begrepen worden door het publiek, maar blij Bloef is daarvan geen sprake.quote:als je die tijd nu gebruikt om zelf een gitaar en een blad papier te pakken, en eens even aan de slag te gaan, dan heb je over een jaartje of 10 mischien recht van spreken.
Verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
'Hun armen verstrengeld onder haar jas
Het moet er wel warm zijn, en vochtig en zacht
En we willen zo graag dat wij dat zijn'
Nee, dit ''argument'' wordt vervelend, voorspelbaar en saai. Als ik dit op een weblog zag staan, zou ik er net zo hard om lachen.quote:Op zondag 20 februari 2005 02:48 schreef Lamon het volgende:
Blof is populair, dus Blof wordt afgekraakt, vervelend voorspelbaar en saai allemaal.
Bloef is een soort louche luchthaven waar van alles ingevoerd wordt, maar waarvan alleen Onur Air ooit vertrekt. Werkelijk ieder bombastisch cliche wordt door de heren misbruikt. En anders maken ze er wel een bombastisch cliche van. Erger dan Bloef kan het niet. Ik geef de voorkeur aan Def Rhymz, die hangt tenminste de debiel uit in plaats van bij zijn eigen teksten het hoofd te schudden dat het toch wat is, met die mooie dag en die dood en die hemel en die warme schede onder haar jas enzo.quote:En blof valt in verhouding echt wel mee in die catagorie..
Ja, dat zal het zijn. We zijn keidom!quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:55 schreef RobbieRicardo het volgende:
ik denk dat de meeste van jullie gewoon te dom zijn om het te begrijpen.
Dus omdat het zo zwaar is, is het keimooi? Dat verklaart een hoop.quote:het gaat over het leven en hoe zwaar het allemaal is maar tegelijk de schoonheid ervan het ware nederlandse gevoel.
Nee hoor, het gaat over twee mensen die vieze dingen aan het doen zijn onder haar jas.quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:55 schreef RobbieRicardo het volgende:
Blöf maakt keimooi muziek ik denk dat de meeste van jullie gewoon te dom zijn om het te begrijpen. het gaat over het leven en hoe zwaar het allemaal is maar tegelijk de schoonheid ervan het ware nederlandse gevoel.
Refrein :quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:07 schreef RobbieRicardo het volgende:
Als je denkt dat je het beter kunt doe het dan laat maar eens horen wat voor mooi teksten je kan schrijven dan.
Dit is, zoals ik al eerder schreef, echt onzin. Of je moet nooit wat op stratenmakers, kappers, verkeerslichten of politici aan te merken hebben, maar ik neem aan dat je hen wel bekritiseert en dat is je goed recht.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:07 schreef RobbieRicardo het volgende:
Als je denkt dat je het beter kunt doe het dan laat maar eens horen wat voor mooi teksten je kan schrijven dan.
Alleen al hierom vrees ik dat het weinig zin heeft om eigen werk hier te publiceren.quote:Blöf ontroerdt mij en zal dat blijven doen zelfs als niemand anders het nog goed vind[b]t.
Nou, let eens op mijn spelling dan.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:56 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ah tenminste iemand is het met mij eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |