of zou die iets te kort komen!?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:51 schreef ferrarifreak het volgende:
Tong heb je niets anders te doen op de zaterdagavond
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
'Hun armen verstrengeld onder haar jas
Het moet er wel warm zijn, en vochtig en zacht
En we willen zo graag dat wij dat zijn'
Ik wil jullie vermaken, een glimlach toveren op de gezichten van de users.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:51 schreef ferrarifreak het volgende:
Tong heb je niets anders te doen op de zaterdagavond
Alles.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:54 schreef StrayDog het volgende:
![]()
Wat is er zo slecht/raar/opvallend aan die tekst?
volgens mij heb jij hele andere humor dan de meeste users hier.... hahahaha maar dat je zo standvastig ben is wel weer leuk!!! hahaquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:04 schreef IdlersDream het volgende:
Ja, hier zien wij de meest diepzinnige en literaire band van ons land
Wat een schitterende tekst weer zeg, potverdikkie!!! Net asl je denkt, dat ze je niet meer kunnen ontroeren met die stemmige muziek van hun, gaan de heren van Blof er nog meer tegenaan. Wat een juweeltje, ik denk dat heel veel mensen deze tekst als poezie gaan ontleden, wat dat is het, poezie.
Nee, veel schitterender dan dit kanhet nooit worden, maar ach, dat heb ik al zo vaak gezegd over hun teksten...
De hemel breekt openquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:54 schreef StrayDog het volgende:
![]()
Wat is er zo slecht/raar/opvallend aan die tekst?
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:10 schreef IdlersDream het volgende:
alle jezus nog aan toe SARCASME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GEEN SECONDE PRACHTIG, te simpel, zielig, kleutrig geschreven, niemand dalletje uit de krochten van een simpele ziel getrokken rommel
PRUTSWERK!!!
Die proleet zou zijn ogen uit zijn kop moeten schamen voor dit soort sinterklaasgedichten!!!!
Moest ik ook aan denken. Alleen wordt er bij Bluf niet vreemdgegaan en bij A&dM wel, toch? Of dringt de diepere betekenis gewoon nog niet tot me door?quote:Op zondag 20 februari 2005 15:41 schreef methodmich het volgende:
Het is het hele thema van Niet of Nooit Geweest van Acda & De Munnik.
Dus na die regenbui regent het nooit meer? En waar naar binnen?quote:Dus laten we net doen
Alsof we daar lopen
De hemel breekt open
Voor de allerlaatste keer
En wij fantaseren onszelf
Daar naar binnen
Ach ja, geestelijk vreemdgaan is ook veel diepzinniger.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:44 schreef methodmich het volgende:
Blöf gaat alleen mentaal vreemd, Jane, nooit fysiek.
En nu staan ze in de Arena?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:28 schreef tong80 het volgende:
Waarschuwing voor Noord - Hollanders. Vanavond binnen blijven ze spelen in Paradiso.
Het valt me alleen op bij onze Zeeuwse vrienden. Bij Frank Boeijen heb ik nooit meegemaakt dat ik me af vroeg waar het nu in hemelsnaam op sloeg.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:42 schreef SCH het volgende:
Die teksten van Acda en De Munnik zijn net zo erg. Maar Blof spant met Frank Boeijen de kroon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |